Miten sinne uimahalliin enää uskaltaa mennä?
Jos siellä joku tiirailee tissit ja karvat ja kaiken muun. Eikö tuommonen ole melko pervoa touhua?
Kommentit (5)
altaaseen... yok yok yok! Altaaseen mennaan AINA suihkun kautta, ja suihkussa kaydaan ilman uimapukua! Jos ei kesta olla alasti pesuhuoneessa, on parempi olla tulematta uimahallille ollenkaan. Voitte olla varmoja etta huomautan asiasta, en vittuillakseni vaan siksi etta saannot ovat tallaiset. t. uimavalvoja Uudeltamaalta.
Mutta, enpä tosiaan ole aikoihin käynytkään uimahallissa järkyttävän ulkonäköni ja huonon uimataidon vuoksi. Häpeää sitä vähemmästäkin. Samasta syystä monet jumpat jää väliin. Huono itseluottamus ja paska minäkuva roks.
Oikeasti, tokkopa siellä kukaan tuijottaisi sen kummemmin, ja jos tuijottaisi, niin vitut siitä. Tuon jos vielä sisäistäisi muutenkin kuin järjen tasolla niin kiva. Minä ainakin kävisin suihkussa sun muuta ennen altaaseen menoa (juu, ilman uimapukua) läskieni ja pöheikköni kanssa, jos uimahalliin menisin.
ja jep, olen se lihava riipputissi joka on arpia täynnä. Todella olen huomannut varsinkin nuorten tuijottavan tosi pitkään. Tekisi mieli sanoa, että 15v sitten olin kuule malli, mutta kun sairaus tulee niin monesti se syö myös kroppaa.. Ainakin olen hyvässä fyysisessä kunnossa vaikken kaunis enää olekaan. Itse mietin miten uimahaliissa jotkut kehtaa tuijottaa! Todella alhaista!
Eiköhän meistä suurin osa osaa olla ihmettelemättä toisia ja keskittyä omaan uimahallikäyntiinsä ilman tiirailuja.
Mutta jos joskus on pakko mennä niin sitten vain kotona jo uikkari päälle ja suoraan pukkarista pyyhkeen sisällä altaaseen (mieluiten ihan syvään päähän). Sitten altaasta pois takaisin pyyhkeen sisälle ja vaatteet uikkarin päälle ja kotiin.