Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka piditte oman sukunimenne avioiduttuanne niin

Vierailija
12.03.2008 |

kertokaa millaisa olette ihmisenä ja mitä teetty työksenne? Mulla hyvä käsitys sellaisiasta ihmisistä, katsotaan täsmääkö.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti, joustava, iloinen, mukavuudenhaluinen, toisaalta erakkoluonne. Työskentelen kokkina kiireisessä lounasravintolassa.

Vierailija
2/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen paljon kaunokirjallisuutta, sisustuslehtiä ja sanomalehtiä ja Me Naisia ;)

Lemppariohjelma Grey, sisustusohjelmat ja Pikku Kakkonen

Harrastan ulkoilua, juoksua, kalastusta ja ratsastusta.

Poliittisesti keskellä tai himpun keskustaa oikeammalla, enemmän kuin tapakristitty

Asutaan 5 tyylikkäästi remontoidussa kerrostaloasunnossa ylimmässä kerroksessa, laitetaan ruokaa isolla ystäväporukalle viikonloppuisin.

Ei matkustella paljon, mutta vietetään vapaa-aikaa mökillä ja veneellä

Pitkä avioliitto, yhteiselämääkin 16 vuotta

No, täsmäsikö sun stereotypiaan, ap??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen äiti ja yrittäjä. Oon vaan niin laiska tekemään mitään paperibyrokratiaa etten viitsnyt vaihtaa sinänsä ihan toimivaa nimeä.

Vierailija
4/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne? Laiska, ahkera, seurallinen, syrjäänvetäytyvä, kärttyisä, myönteinen. :-)

Humanisti, virkamies.

Eikö muuten ainakin 20 % naisista nykyään pidä oman nimensä?

Vierailija
5/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla myös minun nimeni.

Vierailija
6/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteeltani erittäin sosiaalinen ja ulospäinsuuntautunut, opiskeluissa ja työelämässä hyvin menestynyt. Kolmen lapsen äiti ja naimisissa 11 vuotta.

Vierailija
7/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa nimi säilyy samana kun joskus astelen papin pakeille.

Vierailija
8/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosiaalityöntekijä. Olisin periaatteessa toki voinut ottaa miehenkin nimen, jos se ei vain olisi ollut niin kamala. Se oli niin iso juttu aikoinaan, että meinasin lempata koko miehen. Onneksi sain suuni auki vielä kun yhdessä oltiin ja hän haaveili avioliitosta. Minä sitten sanoin suoraan, että sukunimi on kyllä ongelma. Ilmeisesti oli ollut ongelma ennenkin, kun mies itse sanoi, että ilmanmuuta pidät oman ja lapsetkin kastetaan sun nimelle. Häntä oli nimestä kiusattu aikanaan koulussa ja jopa armeissakin vielä naljailtu. Onneksi asia selvitettiin olisi mennyt uskomaton mies sivu suun.

Vierailija
9/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin oman nimeni.

Vierailija
10/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihmisenä vai? Itsepäinen, rakastava vaimo ja luotettava muutenkin. Laiskakin olen ja usein yritänkin päästä siitä mistä aita on matalin ;)

Vierailija
11/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkka, huolellinen, joskus vähän nipokin, pidän kiinni sovitusta ja lupauksista, se on kunnia-asiani. Olen käsityöläinen.

Lupaukseni pidän ja olen luotettava vapaa-ajallakin, mutta muuten olen aika suurpiirteinen, mitä omiin asioihini tulee. Sellainen Taivaanrannanmaalari ja hupakko, " ei ole niin pilkun päälle" .

Yritän noudattaa ajatusta " elä ja anna toisten elää" . Sellainen peruslaiska ja mukavuuden haluinen kun ole, en voi vaatia huimia toisiltakaan.

Elämän pitää olla kivaa!:)

Vierailija
12/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut Yrittäjä 13 vuotta. Olen itsetietoinen, oikukas, fiksu, hyvännäkönen, itsestäni huolehtiva, varakas, varmaan jonku mielestä vittumainenkin jne jne jne 34 vuotias nainen. Naimisiin mennessäni olin 27 vuotias.

Vierailija
13/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tavannut vuonna 86, naimisissa vuodesta 93. Lapsilla isän sukunimi. Tein päätöksen oman nimeni pitämisestä jo tuolloin 80-luvulla lukiossa ollessani, kun lakimuutos tuli.

Koulutukseni olen hankkinut yliopistosta, olen valtion virkamies. Ystävällinen, kiltti, tunnollinen nainen, joka nyt neljänkympin lähestyessä alkaa oppia olemaan itselleen armollisempi.

Vierailija
14/14 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi akat. tutk.

itsenäinen

lapset tärkeintä

ikää oli 25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä