Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teet itse pizzan, niin mitä täytteeksi?

Vierailija
12.03.2008 |

Mulla on kinkkua ja ananasta, saako niistä hyvän pizzan? Ja tietty juustoa. Mitä muuta vois laittaa?

Toinen kysymys: Missä asteessa paistan ja kuinka kauan? Tuntuu, että mun pizzat on pohjasta aina sellasia lörppiä..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkosipulitomaattimurska pohjalle, hyvin maistettu jauheliha, salamia tarpeeksi monta siivua, sipulia, paprikaa, aurajuusto, tomaattia, sipulia ja juustoraaste päälle...

Omassa uunissa 225 astetta ja vähän vajaa 20 minsaa.

Vierailija
2/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten suosikkitäyte on kinkku ja katkaravut. Itselleni laitan mitä milloinkin, mutta feta ja kana on ehkä se suosikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tomaattimurskaa/sosetta pohjalle, Jauhelihalle kastike spagettikastikepussista, korpelan kinkkusuikaleita

Vierailija
4/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pohjan osalta neuvoisin, että kauli se tosi ohueksi ja tee se vain leivinpaperille. Uunin kuumenemisen ajan pidät pellin uunissa ja laitat sitten täytetyn pohjan kuumalle pannulle. Tulee rapea

Vierailija
5/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos myös muille, tuli jo ihan nälkä!

Olen varmaan pitänyt liian " kylmässä" uunissa aiemmin, en ole tiennyt että laitetaan 250 asteeseen. Mutta täytyy tänään kokeilla, jospa nyt onnistuisin:)

ap

Vierailija
6/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tomaatti-mozzarella.

Tomaatti, sipuli, pinaatti on minusta myös kiva. Tai kinkku ja pinaatti.

ja aina valkosipulia, paljon :D

Vierailija
7/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauhelihaa, kinkkua, aurajuustoa, paprikaa, tonnikala/herkkusienia/simpukoita tai vaikka kaikkia samaankin pizzaan... aika vaatimatonta ;) Pohjalle laitan ketsuppia ( ei kyllä varmaan paras mahdollinen vaihtoehto) Aina kun teen pizzaa iskee himo laittaa kaikkea mahdollista, vaikka vähemmänkin varmaan riittäisi :)

Vierailija
8/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päälle

- homejuustoa

- kinkkua

- katkarapua

- sipulia

- fetaa

- herkkusieniä

- ananasta

Vierailija
9/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tuosta pelti- vinkistä, pitää seuraavalla kerralla kokeilla.

Vierailija
10/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaattimurskaa tietysti pohjalle ja juustoa päälle, niin ja pekoni ja munat vasta juuston päälle.

Vierailija
11/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmista pastakastiketta soosiksi, tarpeeksi juustoraastetta, homejuustoa, jos on, kebab-lastuja tai kalkkunaa ja ananasta.

Vihreää Tabascoa, vastarouhittua mustapippuria ja oreganoa vielä päälle, kun pala on lautasella.

Minä teen pannupitsamaisen paksumman pohjan, joka maistuu hyvältä. Meillä ei jätetä pitsanreunoja lautaselle :)

Vierailija
12/15 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vakkarina täyte:

jauhelihaa taco spice mixillä maustettua

tomaattimurskaa

tonnikalaa

tomaattia

ananasta

juustoraastetta

pepperoneja

creme fraishea pepperonien päälle

ja sairaan hyvää!

Vierailija
13/15 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pohjan siis kuumalle pellille ja annoin olla 250 asteessa vartin, tuli tosi hyvää ja oli tosi rapea, hyvä pohja. Parasta tekemääni pizzaa!

Joten kiitos taas av:lle, kyllä täältä kannattaa kysyä neuvoja!

ap

Vierailija
14/15 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettuja kanasuikaleita vai mitä?

Vierailija
15/15 |
13.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme desiä melko lämmintä vettä, yksi kuivahiivapussi, suolaa ja sitten alustin jauhoja. Annoin nousta ja kaulitsin, heittelin, venytin taikinan niin ohueksi kuin sain. Päälle tomaattisoosia, juustoa, artisokkaa, salamia ja pari rosmariinin oksaa. Omat ja naapurin lapset söi niin että meinas navat revetä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän