Laitatko kaupassa banaanit pussiin?
Kommentit (31)
Pakkausjätettä tulee muutenkin ihan järkyttävä määrä jo tavallisistakin ostoksista.
tai saattaa helposti liata koko kauppakassin sisällön. Jos ostan kaksikin paprikaa niin molemmat saa omat lappunsa.
vältän pussijätettä
hintalappu yleensä aina suoraan hedelmään kiinni.
Tomaatit tms menee pussiin.
kesäkurpitsaa. Sipulit kyllä ja muut mitä ostan kerralla paljon.
Paprikathan on usein jo valmiiksi muovissa. Meidän kaupassa on hevi-osastolla biopusseja, niitä käytän jos ostan esim. tomaatteja.
Esim. laitan kestovaipat reissussa hedelmäpussiin, autossa minulla on hedelmäpussi roskia varten jne.
Vierailija:
Pakkausjätettä tulee muutenkin ihan järkyttävä määrä jo tavallisistakin ostoksista.
Ensin punnitsen banaanit ja vasta sitten panen ne pussiin.
Parannan tapani tämän ketjun perusteella. Jotenkin olen pitänyt niitä pusseja ihan itsestäänselvyytenä.
Kiitos teille.
Vierailija:
Ensin punnitsen banaanit ja vasta sitten panen ne pussiin.
ja omput, kiivit ym. mieluiten paperipussiin, ainakin joissan s-marketeissa niitä on hedelmätiskeillä saatavilla. Paperipussit käytän biojätepusseina
Muutenkin kerään usein samaan pusiin esim. omenat ja satsumat.
koska tarvitsen niitä pusseja myöhempää käyttöä varten :)
Ostan niin monenlaisia hedelmiä jotka on pakko laittaa pussiin ja pusseja riittää.
joita ostetaan yksittäin. Inhoan niitä pieniä pusseja, niitä tulee muutenkin liikaa. Olisi hyvä, jos kaupoissa olisi enemmän paperipusseja.
Onko kukaan tehnyt itse tuollaista hedelmä/vihannespussia? Voisikohan sellaisen vaikka virkata?
Paprikat, ym. kuorimattomína syötävät laitan aina pussiin. Ällöttäis laittaa ne likasiin kärryihin ja likaselle luikuhihnalle ilman pussia:-(
Ajattelen, että muuten ne menevät ostoskärryissä hirveän likaisiksi. Okei, olen " vähän" hysteerinen tuon asian suhteen.
Vierailija:
Paprikat, ym. kuorimattomína syötävät laitan aina pussiin. Ällöttäis laittaa ne likasiin kärryihin ja likaselle luikuhihnalle ilman pussia:-(
ihmettelen miten jotkut laittaa