Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hampaiden tulo?

26.11.2008 |

Minkä ikäisinä lapsillanne on puhenneet hampaat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 4kk iässä molemman alaetuhampaat lähes yhtäaikaa.

Vierailija
2/5 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kahdelle vanhemmalle. Kuopus nyt 5kk eikä vielä näy. Kovasti kyllä ikeniä hinkkaa nyrkillä ja yöt alkaneet olla hiukan levottomia, joten saattaa olla pian tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen pari viikkoa siitä..

Mä monta kuukautta (jostain 5kk asti) olin ihan varma että nyt se jo niitä tekee kun kuolasi paljon ja kitisi ja kaikkea jyysti..mut ei se sit aiemmin ollutkaan sitä.

Vierailija
4/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla neiti täytti juuri 4kk ja sen kunniaks pukkas 2 hammasta alas kahden päivän sisään! Pikkisen oli levottomia öitä tosiaan ja suuhun meni kaikki minkä käsiin sai. Kuolaamista on harrastanut ihan koko ajan eli siitä ei meillä ainakaan voi mitään päätellä! Oon huomannu et noi hampaat tulee lapsille tosi eri tahdissa, itse olisin ollut tyytyväinen vähän myöhempäänkin ikään..imetys ei välttämättä oo enään pitkään meillä kuvioissa! ;)

Vierailija
5/5 |
27.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuli ensimmäiset hampaat 4,5kk iässä alaikeneen. Sitten oli pitkä väli ja ensimmäiset kaksi ylähammasta puhkesivat vasta 7,5kk iässä. Miehen serkun lapsille tuli hampaita vasta vuoden iässä ja olen kuullut myös vauvasta, jolla oli hammas jo syntyessään, joten laaja vaihteluväli on kai ihan normaalia.

terv. Crispiina