Millaisen kuvan saat tämän tekstin kirjoittaneesta naisesta OV
Ymmärrän että olet jo tosi väsynyt töien ja minun takia. Tuntuu, että
ongelmia ja epävarmuutta on jo niin paljon, ettei tätä voi esim.
rakkaudella parantaa, vaan vyyhti on hankala purkaa. Olen hätääntynyt 24/7
ja se syö koko suhteen. Riittämättömyyden ajatus on iskostunut päähän,
enkä osaa sitä purkaa, vaan hätäännyn koko ajan lisää. En osaa ajatella
näitä asioita neutraalisti, vaan esim. pettämisen ajattelu saa mut
tuntemaan ahdistusta, riittämättömyyttä ja lamaannusta. Olen käyttäytynyt
sellaisilla tavoilla, mitä en olisi itsestäni uskonut. Hädän kanavoin
itseni vihaamiseen. Kaikki mun " oireet" eli laihtuminen, mahakipu,
ruokahalun katoaminen, päänsärky ym. johtuu todennäköisesti valtavasta
stressistä, mikä mulla nyt on.
Usko tai älä, mutta käytöksestäni huolimatta mä rakastan sua hirveästi ja
siksi tekee kipeää, kun en enää pysty olemaan " normaali" vaan käyttäydyn
välillä - terapeutin sanoin - kuin sadisti. Ja kun tämä ei todellakaan ole
sinun vika, vaan tuo pettämisasia vain laukaisi tämän. Olet aivan ihana
mies, empaattinen ja kärsivällinen, huolehtivainen, rakastava ja
tasapainoinen, enkä halua, että teen susta onnettoman, kun ansaitsisit
paljon parempaa. Ja mä en ole itse onnellinen, joten en osaa tehdä
sinuakaan onnelliseksi.
Sopisiko sulle, että menen yksin *** (lapsuuden koti) huomenna? Mä en kestä enää
sitä että kaadan sun päälle tämän kaiken, kun et sinä tätä tosiaankaan
ansaitse. Mä olen ollut jo ennestään herkkä kuin haavanlehti, etkä sä ole
tätä siis aiheuttanut, muista se! En tietenkään haluaisi olla susta
erossa, mutta kun tämä ei voi jatkua näin :(!! Olet rakas ja ihanin
ihminen jonka tunnen, et ansaitse tämmöistä.
Kommentit (24)
Katsoisitte rauhassa jos jatkaminen on järkevää. Nyt olet vain säälittävä ja se ei saa miestäsi haluamaan sinua. Tossa käy niin et sinä ryvet itsesäälissä ja mies jättää sinut joka tapauksessa. Jos miestä rakastat ja toivoisit et asiat muutuisivat on hetkellinen ero ihan vättämätön jo ihan itsesi takia. Toi on sellainen kierre joka menee vain alaspäin ja tiedän kokemuksesta et tossa käy niin et sinä jäät yksin itkemään. Muuta pois ja anna miehelle mahdollisuus kunnioittaa ja haluta vahvaa naistansa. Kukaan ei halua itsetuhoista ihmistä elämäänsä. Miehesi ei varmaankaan edes osaa lohduttaa sinua niin kuin haluaisit vai mitä?
Sinä saat olla vihainen miehelle, ei sinun tarvitse päästä siitä kahdessa päivässä irti, etkä olekaan päässyt.
Tosin nainen kyllä ilmoitteli itsestään pitkään jälkeenkin.
Ei tuollaisesta luottamuksen menetyksestä voi selvitä muutamassa viikossa. Ihme terapeutti sinulla jos antaa sinun kuvitella että pettämisen syy on sinussa.
Pettäjällä on aina muitakin vaihtoehtója kuin se pettäminen. Mieheni kertoi myös syyksi sen että tunsi voivansa tehdä mitä vain. Ei tajunnut kuinka paljon rikkoi.
neljä vuotta on mennyt kun selvisi miehen pettäminen ja siitä alkoi kriisi. Pari kuukautta olin todella ahdistunut mutta jatkoimme yhdessä kunnes melkein vuoden päästä puhkesi iso riita ja muutimme asumuseroon. Se oli aika tarpeellinen vaikkakin raskas kokemus. Se vahvisti itsetuntoani, mikä oli aika nollassa. Varmisti samalla minulle että se toinen nainen ei ollut miehelle tärkeä, vaan todellakin vain jokin jännityksen hakukeino. Mies tajusi että en ole aina vierellä.
Muutaman kuukauden jälkeen palasimme yhteen ja kävimme juttelemassa psykologin kanssa.
Asia ei varmaan koskaan unohdu mutta se ei enään satu.
tuossa tai muussa suhteessa onnellinen. Tuntuu uskomattomalta, että syytät itseäsi noin voimakkaasti miehen teosta. Ja niin kuin joku sanoikin, aikaa on kulunut vasta vähän... Oletteko hakeneet apua yhdessä?