Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaivoksela/Vantaanlaakso millaista seutua

Vierailija
11.03.2008 |

uusi työpaikka odottaa ja olen muuttamassa pk-seudulle. Ja duuni siis vantaalla kaivokselan lähellä, eli " uskaltaako" sinne muuttaa. Tylsää, kun en tunne vantaata, enkä haluaisi yksin muuttaa huumekauppiaiden, deekujen jne taloihin. Apua siis, aluetta tuntevat!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilumahdollisuudet on loistavat,metsäpolkuja lähellä jatkuen aina Keskuspuistoon saakka.

Vierailija
2/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaivokselahan on pääasiassa kerrostaloaluetta Hämeenlinnanväylän länsipuolella. Vantaanlaakso taas rauhallista pientaloaluetta kyseisen tien itäpuolella. Puhutaan siis aika eri tyyppisistä kaupunginosista, ja sijainniltaankin etäisyyttä on reilu pari kilometriä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta työmatkan kannalta molemmat oikein " hyviä" sijainniltaan. ajattelin itse, että jos vantanlaaksosta löytyy jotain, menen mieluummin sinne asumaan.

mulla siis on auto, mutta silti mieluusti " ulkopaikkakuntalaisena" asuisin lähellä työtä. ystäviä mulla asuu espoossa, eli toisaalta sekin houkuttelee, mutta kehä 3:n aamu- ja iltapäiväruuhkat ei houkuttele yhtään. mieluummin nukun pidempään. :-)

Vierailija
4/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivokselan lähellä olevat Helsingin alueet : Hakuninmaa, Maununneva kivoja, myös Malminkartano osittain

Vierailija
5/5 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaanlaaksossa pientaloja. Hämeenlinnanväylä erottaa alueet toisistaan.