Kaivoksela/Vantaanlaakso millaista seutua
uusi työpaikka odottaa ja olen muuttamassa pk-seudulle. Ja duuni siis vantaalla kaivokselan lähellä, eli " uskaltaako" sinne muuttaa. Tylsää, kun en tunne vantaata, enkä haluaisi yksin muuttaa huumekauppiaiden, deekujen jne taloihin. Apua siis, aluetta tuntevat!
Kommentit (5)
kaivokselahan on pääasiassa kerrostaloaluetta Hämeenlinnanväylän länsipuolella. Vantaanlaakso taas rauhallista pientaloaluetta kyseisen tien itäpuolella. Puhutaan siis aika eri tyyppisistä kaupunginosista, ja sijainniltaankin etäisyyttä on reilu pari kilometriä...
mutta työmatkan kannalta molemmat oikein " hyviä" sijainniltaan. ajattelin itse, että jos vantanlaaksosta löytyy jotain, menen mieluummin sinne asumaan.
mulla siis on auto, mutta silti mieluusti " ulkopaikkakuntalaisena" asuisin lähellä työtä. ystäviä mulla asuu espoossa, eli toisaalta sekin houkuttelee, mutta kehä 3:n aamu- ja iltapäiväruuhkat ei houkuttele yhtään. mieluummin nukun pidempään. :-)
Kaivokselan lähellä olevat Helsingin alueet : Hakuninmaa, Maununneva kivoja, myös Malminkartano osittain
Vantaanlaaksossa pientaloja. Hämeenlinnanväylä erottaa alueet toisistaan.
Ulkoilumahdollisuudet on loistavat,metsäpolkuja lähellä jatkuen aina Keskuspuistoon saakka.