Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ihan huono äiti jos... (imetyksestä)

Vierailija
11.03.2008 |

...aloitan vellin nelikuisella?

Olisin halunnut täysimettää puoleen vuoteen. Esikoisen kohdalla en siinä onnistunut ja olen surrut sitä pitkään.

Mutta nyt en vain jaksa näitä heräämisiä. Imetyksiä on yössä edelleen puolenkymmentä. En tiedä, auttaisiko iltavelli, mutta alan kypsyä ajatukseen siitä, että kokeilisin.

Mielipiteitä, tuomioita?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yöt oli tosi risaset ja meillä jo vellin alotus pidensi yöunia huomattavasti. Nykyisin tuo sälli on siis jo 2,5v. Suosittelen siis kokeilemaan jos siitä olisi apua

Vierailija
22/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöimetys ei ole suurikaan ongelma, jos vauva nukkuu äidin vieressä. Äiti ei useina öinä paljon herääkään vauvan ruokailuun. Muistelen kaiholla pikkuvauva-aikoja, kun olin harvoin väsynyt, vaikka vauva oli syömäpuuhissa kaiket yöt. Käy sääli niitä äitejä jotka ei tätä hoksaa ja joilla se mukava pikkuvauva-aika menee kauheassa väsymyksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihmeessä lisäruokaa. Itse annoin nelikuisesta soseita äidinmaidon ohella, kun en noita maitopohjoisia lisäruokia halunnut antaa. Enkä ole muuten harmitellut sekuntiakaan!

Tuskin se mitään yöheräämisiin auttoi, mutta olipahan aikaa rauhassa totutella soseisiin. Poika veti maitoa tunnin välein päivällä ja kahden tunnin välein yöllä, en olisi halunnut nähdä paljon se vetää puolivuotiaana jos vasta silloin olisi alettu harjoittelemaan soseita!

Kummalliseksi mennyt imetysnatsismi, kun äidit murehtivat hulluna kiinteiden aloitusta nelikuisena. Ennenhän niitä annettiin tyytyväisenä paljon aiemmin. Pienet on tosiaan murheet täällä lintukodossa...

Vierailija
24/24 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

26: ei suju enää, on liikaa tissin perään ja herää kokoajan sähläämään ja vaatimaan tissiä.

Kun sekään ei ole aina vastaus väsymykseen ja uniongelmiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi