Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylipainoiset: miksi ette laihduta? Tai jos laihdutatte, niin miksi se ei tuota tulosta?

Vierailija
10.03.2008 |

Enpä taas kehdannut kysyä tätä suoraan harvoin tapaamaltani tuttavalta, joka on viimeiset 10 vuotta ollut todella lihava. Miettimään jäin silti, sellainen ylipaino on jo hirveä terveysriski.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on järkevä syöminen hanskassa, joten laihduttaessa ei tarvi laskea, punnita eikä kirjata mitään. Tiedän muutenkin miten kannattaa syödä ja minkä verran.

Ja liikunta ei ole pakollista, varsinkaan joka pv, vaikka laihduttaakin. Se vain auttaa siinä.

Vierailija:

Joka aamu vaa' alle pelkissä pikkareisasa. Hrr, kylmä! Erittäin epämiellyttävä aamun avaus.

Sitten koko päivä ruokien punnitsemista, vahtimista, suunnittelua ja kirjaamista. Työlästä! Kaupassa käyminen ja ruoanlaitto vaativat erityisponnisteluja, kun aika todennäköisesti on perheelle tehtävä toiset ruoat tai lisäruokia.

Ja sitten vielä se liikunta. Laihduttajalle suositellaan tunti reipasta liikuntaa JOKA PÄIVÄ!

Jos aikoo laihduttaa, ei elämässä voi olla sillä hetkellä mitään muuta.

Koska tällä tavalla ei voi elää pitkään kukaan muu kuin täysi laihdutusaddikti, laihduttaminen loppuu aikanaan. Sen jälkeen kilot tulevat takaisin ja yleensä vielä muutama kilo päälle.

Siksi en enää laihduta.

Sitä paitsi tutkimukset osoittavat, että eläkeiän ylittäneistä naisista kaikkein pienin kuolleisuus on niillä, joilla on lievästi ylipainoa.

Vierailija
22/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Sitä paitsi tutkimukset osoittavat, että eläkeiän ylittäneistä naisista kaikkein pienin kuolleisuus on niillä, joilla on lievästi ylipainoa."

kirjoitti joku

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Joka aamu vaa' alle pelkissä pikkareisasa."

Kerran viikossa riittää hyvin. joka päivä on ihan naurettavaa.

" Sitten koko päivä ruokien punnitsemista, vahtimista, suunnittelua ja kirjaamista. Työlästä!"

Mä hoidan sen lautasmallilla. Puolet vihanneksia, 1/4 osa kalaa tai lihaa 1/4 osa perunaa, pastaa tai riisiä. Kaikki syö ihan samaa ruokaa. Kun on kerran opiskellut mitä ja miten syödä, se sujuu ihan itsestään.

" Ja sitten vielä se liikunta. Laihduttajalle suositellaan tunti reipasta liikuntaa JOKA PÄIVÄ!"

Liikun kerran viikossa yhden lenkin. Höpsis.

" Jos aikoo laihduttaa, ei elämässä voi olla sillä hetkellä mitään muuta."

Mä käyn töissä ja mulla on kaksi lasta, molemmilla kaksi harrastusta. Pysyy pois jääkaapilta hyvin kun on menoa.

" Koska tällä tavalla ei voi elää pitkään kukaan muu kuin täysi laihdutusaddikti, laihduttaminen loppuu aikanaan. Sen jälkeen kilot tulevat takaisin ja yleensä vielä muutama kilo päälle."

Ei tule, kun tietää mitä tekee.

" Sitä paitsi tutkimukset osoittavat, että eläkeiän ylittäneistä naisista kaikkein pienin kuolleisuus on niillä, joilla on lievästi ylipainoa."

Kaikki kuolee joskus.

Sä kuulut niihin, jotka keksii tekosyitä ja rajoittavia uskomuksia.

Vierailija
24/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä laihduta siksi että olen sairas. Odotan ensin että saan lääkityksen kuntoon ja voinnin paremmaksi, sitten jaksan taas hoitaa itseäni muutenkin paremmin.

Vierailija
25/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen voi vaihtaa vaikka liikuntaa. siihenkin jää koukkuun

Vierailija
26/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sen aamutakin paino niin paljoa vaihtele eri aamujen välillä että se vaikuttaisi tuon taivaallista laihdutustuloksiin

Vierailija
27/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vaikuttaa omaan elämään että kaveri on läski? Miksi se vaivaa? Tai että miten kaverilla on silti komea mies ja hyvä suhde vaikka se onkin läski? Ja miksi ne harrastaa vielä seksiäkin ja tyydyttävää sellaista?

Onko omassa elämässä kaikki niiiiin hyvin että on aikaa ja voimia pohtia muiden kiloja?

Omassa elämässä siis unelmatyö hyvällä palkalla, mies joka jumaloi eikä juo, uusi 200 neliön omakotitalo ja kaksi lasta jo hankittuna joten eipä sitten muuta kun pohtimaan muiden kiloja.

Miettisi nyt vaan että miten voisi itse olla tässä hetkessä onnellinen ja jättäisi muut rauhaan.

Vierailija
28/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka laskin pisteet tosi tarkasti. Kuukauden jälkeen luovutin. Kertokaa mulle miksi en laihdu, sillä mä en osaa sitä sanoa!

Vierailija
29/29 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin ennen raskautta 13 kg, painoindeksi raskauden alussa 30. Tarkoitus on kyllä jatkaa laihduttamista, jahka tuo lapsonen hiukan kasvaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän