Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole käynyt gynekologilla sitten v2003, paitsi v2005 Papa-seulonnassa kun täytin 30v

Vierailija
10.03.2008 |

Pitäis varmaan kesään mennessä varata aika tsekkaukseen vaikka Papat olleet aina täysin puhtaat, ollut sama kumppani 15v, kierto ollut aina normaali 27-29vrk ja vuoto ns normaalia eikä hajuja tms, ei mitään tulehduksiakaan ikinä.

Niin ja tuossa seulonnassa katsoivat jonkin uuden jutun eli onko Papilloomavirusta elimistössä=se on se mikä altistaa kohdunkaulan syövälle ja sitä ei siis löytynyt multa.

Tässä on vaan jotenkin tuudittautunut hyvään onneensa alapääasioissa ja pistänyt sen n 100e muuhun kuin yksityiseen gyneen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä olen käynyt joskus 90-luvun alussa, enkä papassa kuin kerran elämäni aikana. Kutsu tuli jokin aika sitten, mutta olin raskaana, enkä päässyt, ja nyt se kutsu on hävinnyt. Menee sitten kun jaksaa.

Vierailija
2/6 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki hyvään onneen voi tuudittautua ja niinhän moni ajattelee " Eihän mulle koskaan mitään..." mutta eipä sitä vaan koskaan tiedä milloin osuu omalle kohdalle. Ne vaivat kun monesti ei oireile, ei ainakaan mun kasvain kipuillut mutta niin vaan oli kohdussa kiinni ja estäisi raskaaksitulon jos ei olisi poistettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vipan lapsen jälkitarkastuks

Vierailija
4/6 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin papakoe, enkä tullut ikinä soittaneeksi edes vastauksia. Ja ikää 37 vuotta. Kieltämättä joskus pelottaa.. Noh, yhden lapsen olen tehnyt joten siinä tuli tutkittua varmaan jossain määrin.

Vierailija
5/6 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kerran v. 2001 papa-kokeessa, sitten toisen kerran v. 2005 kun ajattelin että ihan periaatteen vuoksi kai pitäisi tarkastuttaa itsensä edes joskus. Sen jälkeen ei ole tullut mieleenkään.

Vierailija
6/6 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti kannattaisi mennä vaikka olisi ollut sama kumppani. Ei pelkästään papan takia vaan mahdollisten kasvainten. Tiedän, mistä puhun, käyntien väliä puolitoista vuotta ja sinä aikana tullut iso myooma joka sitten leikattiin pois.

Mä en ole koskaan joutunut itse soittamaan papa-vastausta. Kunnallisella puolella käydessäni tuli kotiin vastaus (ne eriväriset kirjeet tietäänkö joku?) ja yksityisellä tuli myös postissa kotiin gynen kommenteilla varustettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme