Näin unta että äitini ja veljeni kuoli auto-onnettomuudessa.
Varsin kamala oli herätä aamulla, kun muistin mitä unta olin nähny =(
Kommentit (8)
Yhdessä unessa veljeni kuoli lento-onnettomuudessa. Näin tämän unen v. 1972. Veli on vieläkin hyvissä sielun ja ruumiin voimissa.
" kun näet hampaan irtoavan,uni viestittää sinulle jonkun kuolemasta:sitä läheisemmästä ihmisestä sinulle on kysymys,mitä lähempänä suun etuosaa lähtevä hammas on. Kulmahammas tarkoittaa useimmiten mieshenkilöä"
Minä opiskelin sivuaineena psykologiaa yliopistossa ja siellä opin vähän unien " tulkinnasta." Usein kuolema tarkoittaa juuri päinvastaista, eli uutta alkua. Itse näin kerran unta, että mieheni oli kuolemaisillaan syöpään. Oikeasti hän oli juuri valmistumassa uuteen ammattiin ja oli saanut uuden työpaikan.
Vierailija:
" kun näet hampaan irtoavan,uni viestittää sinulle jonkun kuolemasta:sitä läheisemmästä ihmisestä sinulle on kysymys,mitä lähempänä suun etuosaa lähtevä hammas on. Kulmahammas tarkoittaa useimmiten mieshenkilöä"
ei noita unikirjoja kannata ottaa tosissaan, oikeastaan unia voi tulkita vain unennäkijä itse, sillä jokaiselle ihmiselle on unilla omat symboliset merkityksensä.
Lauantaiaamuna harrastettiin seksiä uuden miesystävän kanssa ja kortsu hajosi. Toivottavasti tämä ei nyt merkitse sellaista uutta alkua ja päinvastaista että tulinkin raskaaksi. Otin kyllä katumuspillerin...
ap
Toivon sydämeni pohjasta ettei ainakaan raskautta. Nyt mä oon vielä enemmän paniikissa kuin eilen. " Kivat" kaks viikkoa tiedossa, kun menkkoja odottelen.
ap
näin unen yläasteikäisenä, että äitini ja veljeni kuolivat yhtäaikaa. Ja olin aivan surun murtama ja heräsin omaan itkuuni. Unesta on jo siis kohta kaksikymmentä vuotta. Äiti elää yhä, mutta veljeni on kuollut noin viisitoista vuotta sitten. Eli se enteistä.... Unet voivat olla joskus todella ahdistavia....