Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisitko yhteen miehen kanssa, joka seurusteluvaiheessa

Vierailija
09.03.2008 |

sanoo, " tämä on minun kämppä, minä päätän milloin täällä siivotaan" tai " tämä on minun kotini, minä päätän mitä televisiokanavaa katsotaan" . Nämä esimerkit lievemmästä päästä, muita lausahduksia, työtön on laiska ja loinen, yms

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen kämpässä loisiva sotkuinen yh-mamma joka vielä riehuu likaislla räteillä päin näköä " kiireissään" , nou thänks.

Vierailija
2/6 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan varma, että tuosta seuraa vain jatkuvaa kotityöriitaa.

Jos ko. kaveri muuten olisi jotenkin tosi täydellinen, vaatisin ennen yhteen muuttoa sopimukset siitä, kuka yhteisessä kodissa siivoaa mitä ja milloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" tämä on minun elämäni ja päätän varmasti itse mitä sillä teen.." Lähtisin kävelemään enkä tulisi ikinä takaisin. Tuollaisista ukoista ei hyvä seuraa..

Vierailija
4/6 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran kämppä, missä hän asuu, on hänen, niin silloin hän myös päättää itse siitä, milloin siivotaan. Luultavasti olet nalkuttanut hänelle liikaa, joten hänen täytyy pitää omista rajoistaan kiinni. Minä katsoisin peiliin tuossa tilanteessa. Miehellekään ei tule olemaan sinun kanssasi helppoa, jos jatkat entiseen tyyliin.

Vierailija
5/6 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehelläni oli talo ennenkuin tapasimme. Mietin kauan että tuleeko siitä ongelmia jos muutamme yhteen eli luuleeko mies että koti on jotenkin enemmän sen kuin minun. Keskustelimme asiasta ja sanoin että jos kuulen kerrankin esim. riidan yhteydessä että " ulos talostani" niin lähden samantien enkä takaisin tule.

Kaikki on kuitenkin mennyt hyvin, koti on yhteinen ja sillä ei ole mitään merkitystä kenen nimi paperissa lukee. Tosin nykyään talo on jo yhteisissä nimissä, mutta miehelle hatunnosto siitä että edes alkuaikoina ei määräillyt mitenkään kun esim. valitsin vessaan uudet kaakelit.

Vierailija
6/6 |
09.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mies yrittää pakottaa minut siivoamaan juuri silloin kun minulla on kiire jonnekin. Eilenkin olisi pitänyt siivota lapsen sotkut, vaikka olin takki päällä lähdössä kylään. Heitin miestä siivousrätillä ja paiskasin oven kiinni voimalla ja lähdin kylään. Tänään lähdemme lapsen kanssa kotiin, jossa on kaaos. Kaaos ei kuitenkaan minua häiritse. ap