Kuka muu tykkää Chisun Mun koti ei oo täällä- biisistä?
Kommentit (9)
Mutta mua ärsyttää siinä se naukuminen " aaaaaaaannnnnnaa mun mennnnnnnä....." ja ähkiminen.
http: //www. youtube. com/watch?v=Jq45cR5cgAA
Siinäpä se biisi on ku joku kyseli...
Mut mua kans ärsyttää kun sen muijan täytyy siinä videolla olla Gwen Stefani-kopio. Nätti tyttö, voisi luoda ihan oman stailin.
mikä on tosi yllättävää kun mun musiikkigaala rajoittuu yleensä apulanta-pink floyd ja system of a down lijalle :))))
jotenkin se muija tuntuu ulkosesti kopioivan Gweniä...Sellanen wannabedifferent ja muka aito...
Mulle tulee väkisinkin mieleen että yrittää _epätoivoisesti_ matkia Maija Vilkkumaata. Ärsyttää todella se läähätys ja " eläytyminen" . Lisäksi biisi on tosi ahdistava.
käyn dementiakodissa keikalla ja kuuntelen työmatkoilla radiota. nyt on parina päivänä soinut tuo chisun biisi töihin mennessä ja minusta se on sopinut tilanteeseen oikein hyvin. voisi olla melkein dementikkojen tunnusbiisi, monet heistä kun ovat koko ajan lähdössä kotiin... eivät siis muista asuvansa hoivakodissa vaan ovat lähdössä pois, yleensä lapsuudenkotiinsa.
Musta se on aika mainio biisi, joka jää mieleen. Ääni sopii biisiin kuin sormi pyllyyn.