Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt menee yli ymmärryksen, en tajua miksi sukulaislapsen äiti suuttui. Osaako joku selittää?

Vierailija
08.03.2008 |

Lapsella on 3 viikon päästä suuret syntymäpäivät, vieraita noin 50. Virallinen päivä oli eilen. Vein lahjan eilen, kun ajattelin olevan mukavan yllätyksen ja koska niitä lahjoja 4v saa silloin juhlissa enemmän kuin jaksaa avata. Äitinsä oli kuulemma suuttunut ja haukkunut minut serkullemme alinpaan hornaan, koska pilaan suunnitelmat. Aikomukseni on kyllä osallistua syntymäpäiväjuhliin ja tämän myös äidille selitin. En tupannut sisälle vaan ihan ovelta onnittelin ja ojensin lahjan.

Mikä meni vikaan noin pahasti, että moisen vihan sain niskaani?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina muut ihmiset tekevät jotakin sellaista mistä he suuttuvat. Itse he eivät tajua olevansa niitä kaikista huonokäytöksisimpiä. Älä välitä, tyhmä tyyppi!

Vierailija
22/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli haluaa aina itse päättää ja miettiä ja tehdä niin kuin juuri itse haluaa. Eli takuulla toisi lahjan noin, vaikka tietäisi, että juhlimme toisin...

Vallanhalua se häneltä olisi. Ei voi vahingossakaan tehdä niin kuin minä toivon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin lähinnä ihmettelen sitä että jos joku noin tekee, niin onko se syy suuttua? Ihmetellähän voi mutta suuttua nyt tuollaisesta...

no voi haloo, otan kantaa sittenkin voiko lahjan viedä ennen juhlia... voi tietysti!! Mutta sitä suuremmalla syyllä ihmettelen miten synttärisankarin äiti moisesta hermostui.

-14

Vierailija
24/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on miettinyt sitä järjestämistä tarkkaan niin mikään poikkeus ei sovi juttuun...?

Vierailija
25/25 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan joku oli sairaana ja sitten olikin syntymäpäivästä aikaa jo 3kk ja edessä joulu.