Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko kellään raskausoireena?

Vierailija
08.03.2008 |

Joo joo 100 kertaa kysyttyä ja pohdittua, mutta auttakaa hätähousua piinailijaa. Kun en ymmärrä miten tuolla vauvakuume puolella voi lähes jokaisella olla niin vahvat oireet raskaudesta joka kierrossa ja minulla ei siis mitään. nyt kp 21/28 ja ei nippaile mahaa, ei palella, ei yökötä, ei vuotele mitä sattuu, ei kerrassaan mitään ei edes väsytä. En siis ole varmaan raskaanakaan plääh! Vauva olisi niin toivottu. onko kukaan ollut näinb oireeton? Eli ei ole tuntenyt mitään tavallisuudesta poikkeavaa ja ollutkin raskaana. Onhan teitä ? onhan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan kuukautisten pois jääminen on ollut oireena raskaudesta. :)

Vierailija
2/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kierron puolivälin jälkeen rinnat oli arat, palelsi ja oli pahaa oloa. Jossain vaiheessa tajusin, että pahaolo johtuu stressistä, palelen ylipäänsä helposti ja rinnat ovat AINA arat ennen kuukautisia, kun olin lopettanut pillerit.

Sitten viime kierrossa rinnat olivat ihan tajuttman arat. Siis sellaiset, että mikä tahansa hipaisu sattui ja juokseminen oli tuskaa, vaikka oli hyvät liivit. Ja kun kuukautisten piti alkaa, niin arkuus lieveni, mutta kuukautisia ei vain tullut. Parin päivän päästä tein plussatestin eikä ollut niin minkäänlaisia oireita. Olin ollut satakertaa pahoinvoivempi kaikissa " valeoireissani" .

Mutta kyllä se pahaolokin sitten alkoi ja tätä ei kyllä soisi pahimmalle vihamiehelleenkään. Pidetään sulle peukkuja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni oireita on jos on sairas ja raskaus ei ole sairaus. Itsellä kolme lasta.

Vierailija
4/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meinaan mitään herkkua! Odottelet nyt ihan rauhassa tuleeko kuukautiset vai eivät :)

Vierailija
5/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiset jää tulematta. Olenkohan nyt ollut vähän liian innoissani ja lukenut pelkästään vauvakuumetta. Tunnen itseni jo ihan epänormaaliksi tämän " oireettomuuteni" kanssa. Mut kiitos kun kerroitte, että onhan teitä muitakin, joilla ei ole ollut näitä raskauteen viittaavia tuntemuksia. Ilta pelastettu! En heitäkkään kirvestä kaivoon vielä :) t:ap

Vierailija
6/6 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oikeastaan vain rintojen turpoaminen ja niiden lievä arkuus oireena.

Ja olen siitä ikionnellinen, ettei ole pahoinvointia, kun edellisessä raskaudessa oli ja tuntui, että elämä oli yhtä helvettiä. Nyt kevein mielin ja raskaudesta nauttin voin tehdä ihan normaalisti töitä ja liikkua eikä tarvi joka käänteessä pelätä pyörtymistä :)

Ei raskauden todellakaan tarvi olla mitään oirekeskeistä!