Voi ei, mitä mä teen?? Illalla treffit ja nyt alkoi menkat...
Moi!
Oikeesti, mitä mä teen?
Ollaan viestitelty miehen kanssa siihen suuntaan, että tänään on seksiä luvassa...joo ja nyt sitten alkoi menkat. MITÄ MÄ TEEN? Ja tosiaankin olen monta vuotta ollut ilman seksiä eli mitään vosu-huuteluita en kaipaa...help!!!
Kommentit (17)
Onko ihan niukat vai alkoi kunnolla?
Ei kai siinä muu auta kun olla ihanana, mutta sitten siveellisesti sanoa, että " ei tänään, ollaan vaan" :) mies arvostaa... ehkä.
Käviskö seksi suihkussa tai saunassa?
otat ihan helvetin hyvin suihin ja lähdet coolisti kotiin ja seuraava tapaaminen on taattu. ;-)
Kuulostaa varsinaiselta teiniongelmalta.
Kun piiiiiitkään ollut ilman ja odottanut tätä iltaa, niin kyllä vituttaa...
kokeile sitä narutonta vaahtomuovitamponia, minkä joku oli saanut jäämään jumiin
kyllä 30-kymppiset jo tietää, että kerran kuussa on hillobileet eikä ritari verta pelkää! Joten siitä vaan, liukuu mukavammin muutenkin kun on liukastetta extrana. :D
sekstailu menkkojen aikaan. Toisekseen, tulehdusriskikin kasvanut. Ja en antaisi ekoilla treffeillä, enkä tokillakaan.
No, täytyy kattoa, miten menee. Tosi on, ettei aikuinen mies verta pelkää. Mutta jotenkin vähän halju fiilis...
Miksi pitäis odottaa pitempään kuin ekoille treffeille?
Jos yhteyttä on pidetty jo ennestään, niin ei ole mitään väärää siinä jos haluaa toisen ihmisen kanssa harrastaa seksiä.
Sitäpaitsi, jos äijä on ihan onneton niin mielummin tiedän siitä heti, enkä vasta avioliitossa ;)
Hih, no sori, mutta oikeasti kyllä se siitä!
Tiedän tunteetn, mutta jos se ei malta odotella niin ei se sua varten ole. Viikonloppuja ja treffejä tulee vielä kymmenittäin! ;)
Vai onko ne pelkästään jotkut seksitreffit ? ? ?