Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu, jollei halua ottaa vastaan tarjottua adoptiolasta?

Vierailija
08.03.2008 |

Minun 8-vuotias tyttäreni mietti adoptiota ja siihen liittyviä asioita, koska kaverinsa perheessä asia on ajankohtainen. Tuossa mietintäprosessissaan hän mietiskeli, että jos joku ei haluakaan juuri sitä lasta, jota tarjotaan, niin mitä sitten tapahtuu? Saako uuden ja pitääkö odottaa vielä kauan? Minä en osannut vastata kysymykseen, kun ei ole ollut meillä ajankohtainen lainkaan. Osaisiko joku vastata? Lasta tuo mietitytti kovin ja ihan mielenkiintoinen on kysymys muutenkin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollain olisi tuollaisia ajatuksia, olisi varmasti karsiutunut jo aikaisemmassa vaiheessa prosessia. Eli kyllä siinä vaiheessa, kun lapsen olisi saamassa, on jo varmistettu, että vanhemmat todella haluavat lapsen, oli se sitten kuka tai mikä tahansa.

Eihän biologisistakaan lapsista voi todeta syntymän jälkeen, että en mä tuota olisi halunnutkaan, vaan jonkun toisen vauvan.

Vierailija
2/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta varmaksi en osannut sanoa, että mitä tapahtuu jollei lasta halua, eli saako valita. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kieltäytyy ilman pätevää syytä - lapsen sairaus tms. - voi olla, että voi joutua odottamaan aika kauan uutta lapsiesitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi