Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beta-vauva

Vierailija
08.03.2008 |

Mitkä asiat teitä ärsyttää uudella av:llä? Entä onko siellä mitään hyvää?

Mua ärsyttää se, että jos otan viestit peräkkäin, enkä vaan otsikoita, niin niitä näkyy vaina 5 kerrallaan.

Ja kun olen ne viisi lukenut siellä sivun alalaidassa ei ole pääsyä seuraavalle sivulle, vaan on rullattava takaisin ylös, että pääsen sivulle 2.

Liikaa ylimääräistä: arvostele viestit, yms. hymiöitä. Itse tekstit jäävät pieneen sivuosaan. Sivu täyttyy kaikesta muusta.

Hyvää en nyt vielä 10. kerrankaan jälkeen nähnyt, verrattuna tähän vanhaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viestien arvostelu ja hymiöt on ihan lapsellinen juttu. Eikö ne ylläpidossa ole hoksanneet, että täällä ei haluta tuollaisia lapsellisuuksia ja lässytyksiä. Jos arvostellaan, niin arvostellaan, mutta ei millään peukuilla ja muilla älyttömyyksillä. Ja vihreää tekstiä en pysty huononäköisenä lukemaan.

Vierailija
2/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sinne oikein pääsee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uudet vauvan sivut otetaan huhtikuussa käyttöön ja nyt ne beta-versiona testattavana. -ap

Vierailija
4/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluan plussalle niin menen plussalle ja jos haluan vauvalle menen vauvalle. ihan persiistä tuo uusi!

Vierailija
5/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että Vauvan saitilla käy juuri sellaiset ihmiset, jotka ei tykkää peukuista ja hymiöistä ja turhasta värikylläisyydestä.

Eli täällä käyvät ihmiset haluavat keskittyä siihen itse asiaan, eli keskusteluun. Hienot grafiikat ei kiinnosta, vievät huomiota itse jutuista.

Vierailija
6/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vilkkuvia ja heiluvia hymiöitä, ei kaivata niitä! Pääasia on teksti, kaikki muu on turhaa ja tyhmää. Ei mitään avatareja tai ylimääräisiä sigejä jokaisen viestin loppuun, ne vain hidastavat sivujen latautumista. Jos halutaan katsella niitä vilkkuvia ja toisiaan halaavia hymiöitä, voidaan mennä ihan mille muulle tahansa sivustolle. Siellä niitä on yllin kyllin ja kurkkuun asti. Tämä yksi palsta on (tähän asti ainakin ollut) virkistävä poikkeus, jossa keskustelu saa olla pääroolissa. Kuten pitääkin.

Ärsyttää uudistukset vain uudistamisen vuoksi, tämä vanha on varsin toimiva ja hyvä.

Vierailija
7/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kamalan hankala! Palstailu ei ole enää hauskaa ja hyvää ajan vietettä;) jos tuolla pitäis aikaa viettää!

Vierailija
8/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ylimääräinen vain ärsyttää. Sivujen kehittäjien kannattaisi oikeasti ottaa nämä mielipiteet huomioon. Täältä saatte ilmaista palautetta. Minunkin mielestäni vihreä väri on huono valinta. Ehkäpä se on vain testiversiossa ja tuotantoon tulevassa väri on musta tai esim. sininen. Mullakin on toisessa näköhermossa aika paha vika enkä voi tuota vihreää väriä kovin kauan lukea; rasittaa liikaa näköä.

Vierailija
9/10 |
08.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos haluan plussalle niin menen plussalle ja jos haluan vauvalle menen vauvalle. ihan persiistä tuo uusi!

Tuo beta vauva ei kyllä muistuta yhtään kaksplussaa. Tosin siellä (plussalla) on " painike" ilmoita asiaton viesti, se voisi olla vauvallakin tuon arvostelun tilalla. Ketä hyödyttää tuo arvostelu? Saako eniten peukkuja kerännyt palkinnon tai bannin riippuen siitä, kumpiako on enemmän?

Hymiöt on siitä hyviä, että niillä voi ilmaista, millä mielellä teksti on kirjoitettu. Jos laitan perään irvistävän hymiön, kaikki arvaa mun vittuilevan. Mutta jos lätkäisen hymynaaman, siitä pitäisi arvata, etten edes piilovittuile...

Vierailija
10/10 |
10.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliskohan se arvostelupeukku sellainen, millä saa nostettua hyvää ja hauskaa ketjua ylös, sit olisi hyvä,

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi