Haluaisitko sinä maailman kadehdituimman vartalon, tiimalasivartalon?
Eli isot rinnat, ampiaisvyötärö, muodokas peppu?
Kommentit (71)
Vierailija:
ja on niin kauhean hankalaa tämä elämä kun kaikki miehet juoksee perässä. Etenkin kun mikään vaate ei mahdu tai istu päälle. Siksi juoksentelenkin alasti ja kaikki kadehtivat minua.
Töissäkään tule mitään työnteosta kun muut vaan kyttäävät tätä ihanaa vartaloani. Lempinimeni onkin tiimis. Lyhennys tiimalasista.
Huoh, olkaa onnellisia että olette tasapaksuja.
Oikeasti olen perseetön päärynä:
Sivuprofiili on ihan littana, ei rintoja eikä persettä, edestä erottuu selvästi vyötärö ja lantio.
80 - 61 - 90
Haluan! Ja saankin, tosin vasta sitten kun olen laittanut silikonitissit.
Mielummin olisin pieni ja siro. Tykkäisin että olisi rinnat, b-kuppi ja peppu, mutta ei se saisi iso olla. Sopusuhtainen haluaisin olla.
Nyt on muotoja, persettäni mä olen aina inhonnut, rinnat on synnytysten jälkeen roikkuvat ja olen mielestäni liian pitkä ja painava.
Vierailija:
Mielummin olisin pieni ja siro. Tykkäisin että olisi rinnat, b-kuppi ja peppu, mutta ei se saisi iso olla. Sopusuhtainen haluaisin olla.Nyt on muotoja, persettäni mä olen aina inhonnut, rinnat on synnytysten jälkeen roikkuvat ja olen mielestäni liian pitkä ja painava.
minulla mitat yhden lapsen jälkeen on 89-59-88. rinnat on lösähtänyt entisestä mutta hyvät rintsikat on kaiken a ja o. 70C on hyvä. kai minä olen tiimalasi vaikka peppu ei ole iso eikä rinnatkaan? pyöreitä ne kaikki ovat kuitenkin...
Vyötärö 58cm ja lantio 90cm. Perseeni ei ole mitenkään erityisen suuri tai leveä, mutta vyötäröni on vain kapea siihen verrattuna. Rinnat b-kuppi. Näyttävät ihan tarpeeksi isoilta tässä kropassa.
Vierailija:
Vyötärö 58cm ja lantio 90cm. Perseeni ei ole mitenkään erityisen suuri tai leveä, mutta vyötäröni on vain kapea siihen verrattuna. Rinnat b-kuppi. Näyttävät ihan tarpeeksi isoilta tässä kropassa.
Joten ei kannata kadehtia.
Elizabeth Taylor on malliesimerkki tiimalasin ja O:n vaihtelusta: laihana ihana tiimalasi, turvonneena täysi o.
Tiimalasivartalo on lähes aina siro. Leveä lantio johtuu ruumiinrakenteesta ja yleensä vain todella hoikalla naisella voi olla tiimalasivartalo eli hyvin kapea vyötärö verrattuna lantioon. Vaikka lihoisikin tasaisesti niin läski pakkautuu lähes aina siihen keskivartaloon ainakin sen verran, että kovin kummoista tiimalasia ei saa aikaan. Korsetin käyttäminen on sitten toinen juttu. Sillä voi saada tiimalasin aikaan vaikka olisikin ylimääräistä massaa.
Tanja Karpela
Janina Frostell
Jayne Mansfield
Eli kurvikkaita naisia, silti hoikkia.
Tiimalasi tarkoittaa isoja rintoja, ampiaisvyötäröä, lanteikas lantio.
En muuten ole päärynä ja sen näkee selvästi valokuvasta. Rintojen koko ei vaikuta siihen onko tiimalasi vai ei.. paremminkin hartioiden ja yläruumiin leveys.
lantio ei välttämättä kovin leveä, mutta peppu pyöreä ja rinnat keskikokoiset ei liian suuret mollukat. Ja vyötärä tietenkin kapeaakin kapeampi.
ja on niin kauhean hankalaa tämä elämä kun kaikki miehet juoksee perässä. Etenkin kun mikään vaate ei mahdu tai istu päälle. Siksi juoksentelenkin alasti ja kaikki kadehtivat minua.
Töissäkään tule mitään työnteosta kun muut vaan kyttäävät tätä ihanaa vartaloani. Lempinimeni onkin tiimis. Lyhennys tiimalasista.
Huoh, olkaa onnellisia että olette tasapaksuja.