Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:08"]
Tykkään susta niin että halkeen..
[/quote]
Niin mäkin susta, mutta älä nyt halkea kuitenkaan!
Hei lähetäänkö pistämään elämä risaseksi? Olen kyllästynyt olemaan aina tilanteen tasalla, hoitamaan kaiken ja käyttäytymään kuin joku vitun ingalsin laura. Jos rappio on sitä että rakastaa, ottaa hetkestä kii, eikä tahdo tappaa. Ollaan kulta yhdessä rappiolla yksi vuorokausi ja sitten taas kunnon kurinpalautus.
A Espoosta, kaipaan sinua. Nähtäisiinkö vielä? Ikävä.
Minä näen, että sinä olet hukassa.
Olet laihtunut, hiuksesi roikkuvat kasvoillasi, ihosi on kalpea ja näytät surulliselta. Ja niin, sinä olet surullinen. Ennen ystävälliset silmät ovat nykyään kylmät ja sameat. Olet väsynyt kaikkeen, mutta älä koskaan luovuta. Kyllä sinä vielä voitat riippuvuudet ja ongelmat ja saat hymysi takaisin. Ethän luovuta, ethän kuole vielä.
Minulta minulle.
Punatukkainen ihanuus eilen baaritiskillä tre. Saisiko sinuun jotenkin yhteyttä? Olin tulossa juttelemaan, mutta hävisit jonnekin. En saa sinua millään pois mielestäni.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:44"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 23:28"]En tykkää susta sillä tavalla, mutta silti mietin sua kokoajan A. Sun lähellä on vaan hyvä olla.
[/quote]
Siis oletko se m?
[/quote]
Tämä m tykkää susta a kyllä ihan just sillä tavalla.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"]
Minä näen, että sinä olet hukassa. Olet laihtunut, hiuksesi roikkuvat kasvoillasi, ihosi on kalpea ja näytät surulliselta. Ja niin, sinä olet surullinen. Ennen ystävälliset silmät ovat nykyään kylmät ja sameat. Olet väsynyt kaikkeen, mutta älä koskaan luovuta. Kyllä sinä vielä voitat riippuvuudet ja ongelmat ja saat hymysi takaisin. Ethän luovuta, ethän kuole vielä. Minulta minulle.
[/quote]
Ihan kuin minut olisit kuvannut. Kohtalotoveri :)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"]Minä näen, että sinä olet hukassa.
Olet laihtunut, hiuksesi roikkuvat kasvoillasi, ihosi on kalpea ja näytät surulliselta. Ja niin, sinä olet surullinen. Ennen ystävälliset silmät ovat nykyään kylmät ja sameat. Olet väsynyt kaikkeen, mutta älä koskaan luovuta. Kyllä sinä vielä voitat riippuvuudet ja ongelmat ja saat hymysi takaisin. Ethän luovuta, ethän kuole vielä.
Minulta minulle.
[/quote]
Omin tämän myös minulta minulle :)
Taas sä oot mun mielessä?! Suksi helvettiin sieltä!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:21"]Punatukkainen ihanuus eilen baaritiskillä tre. Saisiko sinuun jotenkin yhteyttä? Olin tulossa juttelemaan, mutta hävisit jonnekin. En saa sinua millään pois mielestäni.
[/quote]
missä tämä punatukka oli?:)
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:25"]
Taas sä oot mun mielessä?! Suksi helvettiin sieltä!
[/quote]
Rauhoitu, älä pelkää tunteitasi :)
Sinä eräällä helsinkiläissalilla käyvä nelikymppinen silikonitissi. On todella huvittavaa miten kuljeskelet aina tissit paljaana ympäri pukuhuonetta ja vaikka on jo housut ja kengätkin jalassa niin et malta rintsikoita ja paitaa pukea päälle vaan vielä peilin edessä meikkailet ja harjailet hiuksia kumitissit paljaana. Repeilen aina itsekseni. :-D
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:18"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 06:37"]Kun tiedän sun nukkuvan yksin siellä, en voi olla ajattelematta, että jos olisin vieressäsi, kietoisin käteni sun ympärille ja suutelisin paljasta selkääsi. Se sun unen läpi nouseva hymysi kun saat läheisyyttä ja kosketusta... se on kauneinta.
[/quote] Mulla on t-paita päällä, mutta kosketusta kaipaan ;)
[/quote]
Se kelle tuo alunperin oli ilmaan heitetty, oli kai varattu muualle tuohon aikaan. Mutta lämmintä ajatusta saa lainata. :) Ja ihon tarpeet tuntevat kädet löytävät aina jonkun mitättömän paidan alle, oikeaan kotiinsa, paikkaan, jossa pieni kosketuskin on rakkaudentunnustus.
Pienet asiat ovat Täydellisiä.
Minä näen, että sinä olet hukassa. Olet laihtunut, hiuksesi roikkuvat kasvoillasi, ihosi on kalpea ja näytät surulliselta. Ja niin, sinä olet surullinen. Ennen ystävälliset silmät ovat nykyään kylmät ja sameat. Olet väsynyt kaikkeen, mutta älä koskaan luovuta. Kyllä sinä vielä voitat riippuvuudet ja ongelmat ja saat hymysi takaisin. Ethän luovuta, ethän kuole vielä. Minulta minulle.
[/quote]
Kuin minulta minulle kymmenen vuotta sitten.
Kyllä, kaikki on mahdollista. Älä luovuta. Muistan ja tunnen yhä. Älä, älä luovuta.
Niin paljon kaunista, hyvää ja arvokasta on siellä jossain edessä päin. Se, mikä on nyt... se ei ole sinä.
Antamasi sormus oli kaunein lahja mitä voi saada, ja tapa, jolla sen annoit oli koskettavinta mitä olen toiselta kohdannut. Kiitos. Sanat eivät riitä kertomaan mitä koin ja mitä tunnen sinua kohtaan. Kaipaan lähellesi ikuisesti.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:36"]
[/quote]
Kuin minulta minulle kymmenen vuotta sitten.
Kyllä, kaikki on mahdollista. Älä luovuta. Muistan ja tunnen yhä. Älä, älä luovuta.
Niin paljon kaunista, hyvää ja arvokasta on siellä jossain edessä päin. Se, mikä on nyt... se ei ole sinä.
[/quote]
Kiitos rohkaisustasi. :)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:36"]
Sinä eräällä helsinkiläissalilla käyvä nelikymppinen silikonitissi. On todella huvittavaa miten kuljeskelet aina tissit paljaana ympäri pukuhuonetta ja vaikka on jo housut ja kengätkin jalassa niin et malta rintsikoita ja paitaa pukea päälle vaan vielä peilin edessä meikkailet ja harjailet hiuksia kumitissit paljaana. Repeilen aina itsekseni. :-D
[/quote]
Etkö tajuu, et niihin on kätketty vakoilulaitteita?!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 14:40"]Maiju..Hyvinkäältä
[/quote]
Onko Kira Maijun kaveri?
Tykkään susta niin että halkeen..