Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
9261/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Your soulmate makes you feel entirely whole, healed and intact, like no piece is missing from the puzzle. A life partner, on the other hand, can be a great supporter and long-time companion, but is limited in his or her capacity to enrich your spirit.

M, olet minulle palapelin puuttuva pala.

Vierailija
9262/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 17:54"]Kissa-hiirileikki on kivaa vain yhden kanssa. [/quote] Leikkikaveri.; D

[/quote]

Samanlaiset tykkää samanlaisista leikeistä. :)
[/quote] Lika barn leker bäst.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9263/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon tämä näpäytys sinulle henkilökohtaisesti. Vaikka tuskin sitä edes tajuat. Mutta mun ei tarvitse olla todistamassa tätä laivan uppoamista.

Vierailija
9264/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:41"]

Your soulmate makes you feel entirely whole, healed and intact, like no piece is missing from the puzzle. A life partner, on the other hand, can be a great supporter and long-time companion, but is limited in his or her capacity to enrich your spirit.

[/quote]

Sielunkumppanit saattavat kohdata toisensa muustakin syystä kuin muodostaakseen parisuhteen. Esimerkiksi oppiakseen toisiltaan jotain/opettaakseen toisilleen, saadakseen aikaan jotain suurta yhdessä, ystävystyäkseen jne. 

Vierailija
9265/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olenko se minä? Kuka sinä olet?

Vierailija
9266/9334 |
09.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 13:27"]

Olkoon tämä näpäytys sinulle henkilökohtaisesti. Vaikka tuskin sitä edes tajuat. Mutta mun ei tarvitse olla todistamassa tätä laivan uppoamista.

[/quote]

Mikäs jumaleisson sä olet muita näpäyttelemään? Varo karmaa, se vaihtaa karvaa.

Vierailija
9267/9334 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 07:42"][quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 14:40"]

Terve ihminen ei vuodesta toiseen kaivele vanhoja asioita ,eikä myöskään tee jatkuvalla syötöllä vääriä johtopäätöksiä.Ei tunkeudu toisen ihmisen reviirille väkisin,ei vaadi toisilta liikoja ja eikä puhu jatkuvasti pahaa jostain ihmisestä.

[/quote]Pyrkimys mihinkään hyvään loistaa poissaolollaan tästä purkauksesta. Ylin tavoitteesi on yrittää todistella, että joku muu ei olisi terve - joku, jonka mielen olet ilmeisesti pahoittanut ja yrität tässä nyt toiveikkaana pahoittaa sitä vielä lisää. Kun ajattelen tuntemiani ihania, terveinä pitämiäni ihmisiä, heidän näppiksiltään ei ikinä tuollaista purkausta tulisi. Sinä vaikutat ahdistuneelta ja ihmissuhdetaidoiltasi vajavaiselta suunsoittajalta, joka on tehnyt jotain pahaa, jättänyt asian korjaamatta, ja nyt ei pärjää seurauksien pelon ja mahdollisten syyllisyydentuntojensa kanssa. Terveillä ihmisillä on tiettyjä yleisesti tunnettuja toimintatapoja tuollaisten tilanteiden ehkäisemiseen, ja ne kuuluvat myös yleensä normaaliin kotikasvatukseen. Terveyttä niiden soveltaminen tietysti vaatii.
[/quote] Hyvin tulkittu.

Vierailija
9268/9334 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.12.2014 klo 22:25"]

Tuntisin syvää epäonnistumista äitinä, jos pojastani kasvaisi sellainen kuin sinä. Jos hän kohtelisi muita ihmisiä siten kuin sinä, ja antaisi omille lapsilleen sellaisen esimerkin ihmisenä elämisestä kuin sinä. Onneksi kaikesta näkee jo nyt hänen ollessaan 12, että hänellä on pikkusormen kynnessäänkin enemmän oikeudentuntoa, tunnetaitoja ja iloa kuin sinun pöhöttynyt kulissiminuutesi pystyisi edes käsittämään.

Sinun äitisi(kin) osa on kauhea, mutta onneksi varmaan ei ole pelkoa että hän tietäisi mitään totuudenmukaista poikansa tavasta elää.

[/quote]mihinkäs päin tämä?

[/quote]eli siis mihin päin?

Vierailija
9269/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:48"]

[/quote]

Olenko se minä? Kuka sinä olet?

[/quote]

Tämä oli miehelle. Minä olen nainen.

Vierailija
9270/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:46"]

[/quote]

Sielunkumppanit saattavat kohdata toisensa muustakin syystä kuin muodostaakseen parisuhteen. Esimerkiksi oppiakseen toisiltaan jotain/opettaakseen toisilleen, saadakseen aikaan jotain suurta yhdessä, ystävystyäkseen jne. 

[/quote]

Olen löytänyt sielunkumppanini, mutta en saa muodostettua kunnollista suhdetta häneen. Se on masentavaa, sillä uskon, että hänkin tuntee samoin. Mutta me vain jumitamme... Joka tapauksessa sielunkumppanuus on upea ja harvinainen kokemus.

Vierailija
9271/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:59"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:46"]

[/quote]

[/quote]

Olen löytänyt sielunkumppanini, mutta en saa muodostettua kunnollista suhdetta häneen. Se on masentavaa, sillä uskon, että hänkin tuntee samoin. Mutta me vain jumitamme... Joka tapauksessa sielunkumppanuus on upea ja harvinainen kokemus.

[/quote]

Sivusta vaan kommentoin, että mistä tiedät että hän on sielunkumppani jos sinulla ei ole häneen kunnollista suhdetta? Miksette ole yhteyksissä?

Vierailija
9272/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin sielunkumppanin tänä talvena. Itseäni 20 vuotta vanhempi ja aivan eri elämäntilanteessa. Silti olemme kuin yhtä ja samaa olemusta. Vaikea selittää.

Vierailija
9273/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 22:17"]Olit niin ihana tänään.
[/quote]

Säkin... :( <3

Vierailija
9274/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:04"]

Tapasin sielunkumppanin tänä talvena. Itseäni 20 vuotta vanhempi ja aivan eri elämäntilanteessa. Silti olemme kuin yhtä ja samaa olemusta. Vaikea selittää.

[/quote]

Tiedän tunteen, minulla myös n. 30 v vanhempi sielunkumppani.

Vierailija
9275/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I once had a girl. Or should I say, she once had me.

Vierailija
9276/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet mulle ilmaa. Tuntuu hyvältä!

Vierailija
9277/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:04"]

[/quote]

Tiedän tunteen, minulla myös n. 30 v vanhempi sielunkumppani.

[/quote]

Suhde ei monesta syystä ole mahdollinen ja ystävyyttäkin ihmeteltäisiin tällä ikäerolla & olemme eri sukupuolta takia. Mut veri vetää yhteen.

Vierailija
9278/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2015 klo 23:07"]

Sä olet mulle ilmaa. Tuntuu hyvältä!

[/quote]

ilman ilmaa ei voi elää.

Vierailija
9279/9334 |
17.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaat työkaverini!

Voisinpa sanoa suoraan sen, kuinka aliarvostetuksi itseni tunnen. Tuntuu, että olen teidän silmissänne arvoton, pakollinen paha. Luulen tietäväni, että haluatte minusta eroon, mutten voi vielä irtisanoutua, mitä sitten tekisin, millä tulisin toimeen?

Ennen kaikki oli toisin ja täällä oli yhteishenkeä. Nykyään tuntuu, että meidät on jaoteltu eri kasteihin ja minä olen siinä alimmassa kastissa. En tiedä miksi. Ennen koin että minua arvostettiin, nyt tuntuu, että kaikki te haluatte vain polkea minut pohjamutiin.

Olen pahoillani, etten halua jäädä työttömäksi, sillä se tekisi teidät ilmeisesti onnellisiksi.

Vierailija
9280/9334 |
30.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tietäisin mitä ajattelet. Katseestasi ja eleistäsi yritän lukea, mutten voi olla varma enkä ilman varmuutta uskalla toimia. Ympäristökin rajoittaa... Anna minulle selkeä merkki kun nähdään seuraavan kerran. 

Ketju on lukittu.