Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Sano joku vinkki, että voin palauttaa luottamukseni tähän.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:29"]
No. Oletko onnellinen?
[/quote]
Minulla on hyvä asenne :)))
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:29"]
No. Oletko onnellinen?
[/quote]
olen vaikeassa tilanteessa. Mutta kasvot kohti valoa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:32"]Mistä mä edes tiedän puhuttiinko me koskaan täällä vai nolattiinko mut täysin.
[/quote]
Kysyt suoraan?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:15"]Sä hymyilet mulle nyt kokoajan. Olen huomannut.
[/quote] Niin. Mistä se johtuu? Vasta kun olen täysin hajalla. Onko se vain sympatiaa? Sulla on muuten seksikäs ääni.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 05:51"]Olen todella heikkona kaltaisiisi miehiin. Kun urheilullisuuteen ja liki täydelliseen ulkomuotoon yhdistyy älykkyys, lämpö, sydämellisyys, syvällinen välittäminen toisista ihmisistä, niin onhan siinä huikea kokonaisuus. Mutta tätä edemmäksi en päästä tätä ajatusta päässäni, kiitos että olet ystäväni!
[/quote]
Entä jos minä haluaisin enemmän kuin olla ystäväsi?
Mä en pelkää mitään. Olen peloton tyllerö.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 10:30"]
En käsittääkseni ole sulle tilivelvollinen. :)
[/quote]
Kenelle tämä sitten olikaan....
Joka tapauksessa, ärsytti kun aina sanoit noin! Et ole et, mutta jos rakastat, välität ja arvostat myös pidät mut ajan tasalla. Tai no - se on kaikki mennyttä joten vain ihmetyttää, ei enää kiinnosta sen kummemmin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:38"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:32"]Mistä mä edes tiedän puhuttiinko me koskaan täällä vai nolattiinko mut täysin.
[/quote]
Kysyt suoraan?
[/quote] Olen kysynyt.
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 05:51"]Olen todella heikkona kaltaisiisi miehiin. Kun urheilullisuuteen ja liki täydelliseen ulkomuotoon yhdistyy älykkyys, lämpö, sydämellisyys, syvällinen välittäminen toisista ihmisistä, niin onhan siinä huikea kokonaisuus. Mutta tätä edemmäksi en päästä tätä ajatusta päässäni, kiitos että olet ystäväni!
[/quote]
[/quote]ystävyys on elämän parhaita juttuja...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:57"]
Ikävöin sinua jo nyt. Arkesi jatkuu entisellään, kun taas minun elämäni suunta on epävarma ja avoin. Kunpa voisin pitää sinut vielä. Vähän viiltää tuolta jostain sisimmästä, pidän sinusta niin paljon.
[/quote]
Mikäs siinä viiltelee? Toinen jatkaa arkeaan ja sinä etsit uuden suunnan.
[/quote]
Teiden eroaminen, elämä ilman ihanaa ihmistä.
Oli kiva nähdä eilen. Harmi että oot kuus vuotta myöhässä. Kolmisen vuotta sittenkin olis voinut olla mahdollista. Näin susta sen puhelin jälkeen unta, samoin viime yönä. Haluisin nähdä vielä, mutten tiiä onko se järkevää. Sä olit eka mies joka antoi mulle pakit, enkä tiedä vieläkään miksi. Nyt kuuden vuoden jälkeen ois kiva tietää, mikä tuli?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:26"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 05:51"]Olen todella heikkona kaltaisiisi miehiin. Kun urheilullisuuteen ja liki täydelliseen ulkomuotoon yhdistyy älykkyys, lämpö, sydämellisyys, syvällinen välittäminen toisista ihmisistä, niin onhan siinä huikea kokonaisuus. Mutta tätä edemmäksi en päästä tätä ajatusta päässäni, kiitos että olet ystäväni!
[/quote]
[/quote]ystävyys on elämän parhaita juttuja...
[/quote]
Laiha lohtu, jos toivoo enemmän :'(
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:14"]Ihminen jota rakastan, mutten saisi rakastaa. Hän on samalla ihminen, joka on sanonut minulle, pitävänsä minusta. Olen nähnyt hänestä pitkään unia. Joskus toivoisin, että tällaista kiellettyä rakkautta ei olisi olemassa, sielua raastaa.
[/quote]
Miehelle vai naiselle?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:07"] Ystäväiseni, anteeksi, että sanoin sinua tyhmäksi. Et ole tyhmä vaan vitun säälittävä, typerä neitipelle. [/quote] Oikeastaan, tarkemmin ajateltuna: tunnen itseni vähän idiootiksi nyt. Sorry. [/quote] Turha yrittää. Olet ihan samanlainen laumalammas kuin muutkin.
[/quote]
Niin kai sitte :(
Huomaan että olet kiinnostunut. Niin olen mäkin. Saat multa jalat alta.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:43"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:57"]
Ikävöin sinua jo nyt. Arkesi jatkuu entisellään, kun taas minun elämäni suunta on epävarma ja avoin. Kunpa voisin pitää sinut vielä. Vähän viiltää tuolta jostain sisimmästä, pidän sinusta niin paljon.
[/quote]
Mikäs siinä viiltelee? Toinen jatkaa arkeaan ja sinä etsit uuden suunnan.
[/quote]
Teiden eroaminen, elämä ilman ihanaa ihmistä.
[/quote] Mulla on tunne ettei tiet eroa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:47"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:08"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 03:07"] Ystäväiseni, anteeksi, että sanoin sinua tyhmäksi. Et ole tyhmä vaan vitun säälittävä, typerä neitipelle. [/quote] Oikeastaan, tarkemmin ajateltuna: tunnen itseni vähän idiootiksi nyt. Sorry. [/quote] Turha yrittää. Olet ihan samanlainen laumalammas kuin muutkin.
[/quote]
Niin kai sitte :(
[/quote] No mä en koe että olisit puolustanut mua koskaan :(
Mitä pelkäät? Mitä olisi vastassa? Venäjän armeija?