Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
G, G
Haluaisin matkustaa maailman ympäri sun kanssa. Oot hauskin, iloisin ja ahkerin ihminen ketä oon koskaan tavannut. Tuut saavuttamaan elämässä paljon kaikkea, näät vielä. Toivon sulle kaikkea hyvää ja ehkä me joskus nähdään vielä maailmalla. <3
Te amo.
Kauanko vielä? Pitäisikö meidän puhua asiasta?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:17"]M,
Jokin sinussa vetää minua kovasti puoleensa. Et arvaakaan miten usein sinua mietin. Tuntuu siltä, että meillä olisi enemmänkin puhuttavaa. Tilanteemme on mikä on eikä tästä mitään sen kummempaa voi seurata, mutta haluaisin sinusta ystävän. Meillä näyttää olevan yllättävän paljon yhteistä. Viihdyn seurassasi.
[/quote]
Minne päin?
Mitä sulle kuuluu näin kolmentoista vuoden jälkeen? Oletko naimisissa? Onko sulla lapsia? Missä asut? Ajatteletko mua vielä? Elättelen toivoa, että vielä joskus tapaamme. Monesti lentokentillä katselen aivan järjenvastaisesti ympärilleni ja odotan näkeväni sinut. Joskus mietin vieläkin, millainen meidän yhteinen elämä olisi ollut. Toivottavasti olet onnellinen.
J. Saat mun pään pyörälle ja perhosia vatsaan. Janoan pienintäkin kosketusta, etkä tiedäkään miten kaksimieliset vitsisi saavat pöksyt märiksi. Onneksi nähdään taas huomenna. ehkä uskallan jo vastata kutsuusi.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 11:17"]M,
Jokin sinussa vetää minua kovasti puoleensa. Et arvaakaan miten usein sinua mietin. Tuntuu siltä, että meillä olisi enemmänkin puhuttavaa. Tilanteemme on mikä on eikä tästä mitään sen kummempaa voi seurata, mutta haluaisin sinusta ystävän. Meillä näyttää olevan yllättävän paljon yhteistä. Viihdyn seurassasi.
[/quote]
Minne päin?
[/quote]
Helsinki
huh, tämä voisi osua minuun. Kyllä, ajattelen sinua joskus ja mietin myös, kuinka erilaista elämäni varmaan olisi, jos olisimme menneet toistemme kanssa naimisiin.
[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 21:55"]
Mitä sulle kuuluu näin kolmentoista vuoden jälkeen? Oletko naimisissa? Onko sulla lapsia? Missä asut? Ajatteletko mua vielä? Elättelen toivoa, että vielä joskus tapaamme. Monesti lentokentillä katselen aivan järjenvastaisesti ympärilleni ja odotan näkeväni sinut. Joskus mietin vieläkin, millainen meidän yhteinen elämä olisi ollut. Toivottavasti olet onnellinen.
[/quote]
Äiti, älä jätä mua vielä yksin.
Kiitos kun pilasit mun elämän ja käännytit kaikki mua vastaan ihan vaan siks että sulla ei oo muutakaa tekemistä, bitch!! Tämä oli niiden kaikkien puolesta joille teit saman! SL
Ja kiitos sulle MI et ystävystyit sl:llän kanssa. Sen ainoon ihmisen jota vihaan koko sydämmeni pohjasta. Odotan edelleen sitä että kaikki ois niinkuin ennen ku SL tuli ja pilas kaiken :'(
Ville, olen vältellyt sinua kohta 3,5 vuotta sammuttaakseni tunteeni. En ole onnistunut, ajattelen sinua vieläkin. Pahinta on se, että tiedän meidän vielä kohtaavan ja en tiedä miten kestän katseesi.
Olisit voinut ostaa sen joulukalenterin. Ihan peruskalenterin. Vaikka vain kuvilla.
[quote author="Vierailija" time="13.12.2014 klo 13:33"]Sinun ei pitänyt olla tyyppiäni, olet jopa vähän hassun näköinen, silti aivan uskomattoman seksikäs. Olet hauska, huumorintajuinen ja älykäs, osaat keskustella ja kuunnella. En osaa olla hermostumatta seurassasi kun ympärillä on muita, silti se lyhyt kahdenkeskinen aika oli luontevinta pitkään aikaan. En tiedä mihin katsoisin kun istut vastapäätä, joten vilkuilen hermostuneena lattiaa, kattoa ja kynsiäni, nauran muiden jutuille ja vaikutan kiinnostuneelta vaikka olen tietoinen ainoastaan sinusta. Olen sinuun pihkassa kuin pieni tyttö, punastelen päivän mittaan kun mietin paidan alta pilkistäviä käsivarsiasi. Olen kuin huonon harlekiiniromaanin sankaritar päiväunelmissani joissa suutelet minulta jalat alta. Emme koskaan voi olla muuta kuin ystäviä, en halua koskaan pettää ja rikkoa perhettäni, sinun perhettäsi. Välttelen jopa sinua. Olet salaisuuteni niin pitkään kunnes tämä koulutyttömäinen ihastus helpottaa. Olet silti ihana, sinä joka todella sekoitit pasmani. - Etelä-Suomi
[/quote]
Oletko sinä M.P. ?
V, anteeksi, että särjin sydämesi. Olet ihana ihminen ja toivoin asioiden menevän toisin.
Kiitos naapurin rouvalle kyydeistä. Tuleppa taas käymään kun miehesi ja lapsesi menevät käymään jossakin. T: Vanne-Jukkis Olarista
Mä toivon, että pysyt mun vieressä aina. Rakastan sua enemmän kun mitään tai ketään voi ikinä rakastaa. Sä olet mulle täydellinen juuri tommosena mitä oot ♡
Edelleen salaa toivon, että tulet luokseni ja sanot rakastavasi minua. Kaipaan sua.
A mulla on sua hirveä ikävä ja tahtoisin sanoa, että rakastan sua. Toivottavasti nähdään kohta.
K, suksi vittuun mun mielestäni!
En tiennyt mitä aito rakkaus on, ennen kuin tapasin sinut. Olen niin onnellinen. :)