Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Tapahtunut liikaa ikäviä asioita vaan. Pitää yrittää pitää pää kasassa.
Olen pahoillani sekavasta tunnekäyttäytymisestäni. On niin sekavaa, että mulle käytännössä vieras voi tuntea mut paremmin ja alkaa tuntua läheisimmältä. Missään tapauksessa en haluaisi menettää noin hienoa ystävää. Mitä enemmän tutustutaan, sitä enemmän pidän ja haluan tietää ja tutustua paremmin. Toivottavasti se on mahdollista.
Olet selvästi vihainen minulle ja itsellesikin. Haluat ottaa etäisyyttä, osittain rangaistaksesi, ja kiusaat. Ei tätä niin voi ratkaista...
Ymmärrän, että tilanteen täytyy olla sinulle hyvin hankala. Sitä se on myös minulle, vaikka katsonkin sitä kauempaa. Tiedät mitä aion. Tapa miten etenen on minun tapani. En tule salaamaaan tekojani.
Hitto että tälläinen etäkeskustelu on hankalaa.
Mä en edes tiedä ootko se joksika luulen.
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 18:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 23:13"]
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 07:57"]J. Mulla on ihan hirvee ikävä. Ja mä valehtelin, oon mä rakastunu tai ihastunu. Jospa tämä muutaman viikon ero sais sen loppumaan ja voitais olla ystäviä. Yritän täällä olla itkemättä. [/quote] Kiitos sähköpostista. Mä vastaan siihen parin päivän päästä. En haluu tyrkyttää.
[/quote]
Mä tapasin sen toisen miehen tänään, niin kuin sä halusit. Olihan se ihan kiva, mutta ei se ollu sä. Ja huomenna tapaan sen yhden ja perjantaina sen tissikuva-äijän. Ei niistä kukaan oo sä. Mä kerron sit sähköpostissa lisää, parin päivän päästä. Voi kun toi posti kilahtais tänään. Persoonaton ryhmäviestikin ois mulle jotain ihmeellistä.
[/quote]
Kolme riviä säästä ja nettikahvilaan jonottamisesta. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:08"]
Suuret on puheet mutta tyhjät taskut.
[/quote]onneksi pelkosi ja epätoivosi eivät välittyneet tästä viestistä...
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 21:55"][quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 17:08"]
Suuret on puheet mutta tyhjät taskut.
[/quote]onneksi pelkosi ja epätoivosi eivät välittyneet tästä viestistä...
[/quote]
You wish :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 16:32"]
Olet mielettömän ihana ihminen. :)
[/quote]Kiitos, niinhän minä aina saan kuulla :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 20:46"]
On niin ikävä, miten tästä selviää... Olisiko mitään keinoa.
[/quote]
ketä ikävöit?
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:21"]
Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä sinä sinä. Vaikka ootkin kokenut kovia lapsuudessa, niin se ei vaan oikeuta sua olemaan noin itsekeskeinen. Sä ET ole maailman keskipiste, vaikka niin kuvitteletkin! Että terveisä vaan Tampereen suuntaan.
[/quote]
Kenelle?
Koko muutit saksaan vai maako sinut on niellyt? Joskus mietin olisiko meistä tullut jotain jos oltaisiin yritetty? Olit niin kiva ja meillä oli mukavaa silloin joskus. :)
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 09:21"]
Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä sinä sinä. Vaikka ootkin kokenut kovia lapsuudessa, niin se ei vaan oikeuta sua olemaan noin itsekeskeinen. Sä ET ole maailman keskipiste, vaikka niin kuvitteletkin! Että terveisä vaan Tampereen suuntaan.
[/quote]
Kenelle?
[/quote]
Rakastan sinua yhä. Olit ja olet elämäni rakkaus, muita ei enää tule.
Sinä et varmasti lue näitä viestejä.
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:30"]Rakastan sinua yhä. Olit ja olet elämäni rakkaus, muita ei enää tule.
Sinä et varmasti lue näitä viestejä.
[/quote]
Samoin :(
Ei osuta nykyään enää koskaan samaan bussiin :( Oltais voitu jutella lisää.
Vuosien päästä se järki tullee, ihan niinkuin aiemminkin. Surku että anteeksipyynnöt eivät sitten enää korjaa mitään.
Olen niin helvetin surullinen ja pettynyt ettei mitään rajaa.