Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Aki S. Jos vaan tietäisit... ;)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:39"]V:lle: rakastan sinua. Aion 13.2 suudella sinua, että pidä varasi :) t:S
[/quote]
Muistatko vielä mitä sanoit musta kun ekan kerran nähtiin? Pieni vihje tekis terää.
Älkää syyttäkö itseänne tai ajatelko, että olisitte toisin toimimalla voineet vaikuttaa asioihin. Perheessämme ei ole ikinä puhuttu näistä asioista ääneen, mutta olen kiitollinen siitä rakkaudesta, välittämisestä ja huolenpidosta, jota olen saanut teiltä. Olen pahoillani surusta jota teille aiheutan, mutta haluan teidän tietävän, että ette ole tehneet mitään väärin. Olette minulle äärimmäisen rakkaita ja toivon teille pelkkää hyvää. Anteeksi äiti, etten ikinä ole osannut sanoa ääneen sitä kuinka valtavan paljon arvostan sinua sekä tekemääsi työtä.
Hyvää yötä rakkaani ♥ Pian näämme
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:16"]
Siis onko sullakin tosiaan tunteita mua kohtaan? Ei se voi olla totta. Mä taidan vaan kuvitella kaiken omassa päässäni. Tän palstan viestit saa mut ihan sekaisin.
[/quote]
Sama juttu. :) Tiedät, että rakastan. Mut jos haluat pelkkää ystävyyttä, niin ymmärrän. En viitsisi kaltaiseni seksihullun idiootin kanssa olla ainakaan yhtään lähemmissä väleissä. :)
[/quote]
Itse voisin varmaan todeta että mun ihastus taas ei varmaan viitsisi mun kaltaisen antiseksuaalin idiootin kanssa olla liian läheisissä väleissä :D Niin meitä on monenlaisia :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:39"]V:lle: rakastan sinua. Aion 13.2 suudella sinua, että pidä varasi :) t:S
[/quote]
Muistatko vielä mitä sanoit musta kun ekan kerran nähtiin? Pieni vihje tekis terää.
[/quote]
Hmmm... yllättynyt.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 23:50"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:39"]V:lle: rakastan sinua. Aion 13.2 suudella sinua, että pidä varasi :) t:S
[/quote]
[/quote]
Sukunimesi eka kirjain? En usko että tämä V liikkuu vauvapalstalla....
H, kohta kolme viikkoa mennyt ja mulla on ihan helvetillinen ikävä. Koska tuut taas käymään?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:45"]Mikä siinä sivussa 90 on niin hienoa että sille pitää päästä? Täytätte tietysti sitten seuraavat 10 sivua noilla turhilla viesteillä että pääsette sivulle 100. Ei oo kivaa, kun ketjusta tulee turhaan liian pitkä ja oikeat viestit hukkuu :(
[/quote]
Anteeksi... :'( t: se 90-sivulle spämmijä...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:38"]H, kohta kolme viikkoa mennyt ja mulla on ihan helvetillinen ikävä. Koska tuut taas käymään?
[/quote] Eikö siitä ole kohta jo kk?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:38"]H, kohta kolme viikkoa mennyt ja mulla on ihan helvetillinen ikävä. Koska tuut taas käymään?
[/quote] Eikö siitä ole kohta jo kk?
[/quote]Ei ainakaan mun kalenterin mukaan..
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:43"]
Väsyttää ja turhauttaa. :( Laiska olo, täytyy koota ja asennoitua toisin. Haaveilen, että voisimme jonain päivänä istuskellla vieretysten ja jutella. Tuntea toisen fyysisen läsnäolon.
[/quote]
Uskaltaisitko näin aluksi laittaa minulle viestiä? Olisi kiva jutella ja oppia tuntemaan. Tulla oikeasti ystäviksi.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:43"]
Väsyttää ja turhauttaa. :( Laiska olo, täytyy koota ja asennoitua toisin. Haaveilen, että voisimme jonain päivänä istuskellla vieretysten ja jutella. Tuntea toisen fyysisen läsnäolon.
[/quote]
Uskaltaisitko näin aluksi laittaa minulle viestiä? Olisi kiva jutella ja oppia tuntemaan. Tulla oikeasti ystäviksi.
[/quote]
Mä laitoin sulle jo viestiä eilen. Odotan siirtoa. :)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 13:17"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 12:41"][quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 00:43"]
[/quote]
[/quote]
Mä laitoin sulle jo viestiä eilen. Odotan siirtoa. :)
[/quote]
Sun siirtoa siis.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 10:07"]
Ikävä selkeästi ajattelevaa, iloista ja aikaansaavaa minua. Missä olet, mihin menit? Katselen elämääni kuin ulkopuolisena, ruoka ei maistu, haluaisin vain nukkua. Päässä sekavaa ajatuspuuroa, josta en saa otetta. Itkettää. Mitä minulle oikein on tapahtunut?
[/quote]
Masennus? Kannattaa hakea apua..
Hyvää yötä rakas ♡ Toivottavasti tämä olisi joskus jotain enemmän...