Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:38"]Odotan edelleen sitä pitkää viestiä :) joko lapsi nukahti?
[/quote] Nukahdin lapsen viereen ja nyt olen niin unenpöppörössä etten enää muista mitä piti kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:23"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:19"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:13"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 00:09"] Nuku hyvin vailla huolia, murheita. Lämmin halaus! [/quote] Ei nukuta. [/quote] Haluutko jutella?
[/quote]
Anna palaa.
[/quote]
Kerrotaanko iltasatua vuorotellen. Mä aloitan: Olipa kerran mies ja nainen.
[/quote]
Mies oli pitkä ja sopivan lihaksikas, ihanat siniset silmät ja lämmin hymy. Nainen oli sellainen naapurintyttömäinen, pitkähiuksinen ja iloinen. Kerran he tapasivat lenkkipolulla. Mies pysäytti naisen ja kysyi, sopiiko juosta yhdessä. Naiselle se sopi. He juoksivat pitkään ja välillä sanoivat jotain merkityksetöntä toisilleen. Jonkin ajan kuluttua he tulivat kohtaan, mistä alkoi tiukka ylämäki. Nainen ei jaksanut juosta ja he kävelivät mäkeä ylös. Mäen päältä avautui hieno maisema merelle ja mies ehdotti, että lepäävät siinä hetken. Ja sitten he panivat.
Aja ne viikset ja leukaparta pois, niin rakastellaan taas pian..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 15:21"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:20"] [quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:17"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 14:05"] Nonii pari huonetta imuroitu. Ja pieni tauko. Tiedätkö että mulla putos kivi sydämeltä kun suostut olemaan mun ystävä ja että ymmärrät tilanteeni. Se kertoo susta paljon, ettet saa mitään raivaria ja syytä mun antaneen vääriä signaaleja. Ymmärrät mistä kaikki alkoi ja tän tilanteen hassuuden. Tykkään susta ihan mielettömästi. [/quote] mä haluan olla ystäväsi, mutta hyväksyykö sun perhemeidän ystävyyden, vaikka eihän tässä mitään ole tapahtunut, mutta silti. [/quote] Kavereita saa aina olla. Pitää vain tietää rajat. [/quote] Ja kohta palaa näpit. [/quote] Ai miten niin? [/quote] Joo... Mun vastaava tilanne johti 5kk sivusuhteeseen ja särkyneeseen sydämeen x3. [/quote] Mä en usko että kumpikaan meistä pystyisi sivusuhteeseen.
[/quote]
Me ei ainaaan pystyttäisi. Pettämisessä vaaditaan järjettömän kylmiä hermoja ja tietynlaista kovuutta - tiputtiin jo tässä vaiheessa hänen kanssa pois. :) lisäksi uskon, että meillä löytyy sydäntä myös muita ihmisiä ja heidän tunteitaan kohtaan. Ja vielä viimeisenä, olemme molemmat sellaisia, että meille ei riitä kompromissit, vaan haluamme olla ainoita.
[quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
[/quote]
En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[/quote] Ei se ollut vain sun pääsi sisällä. Tässä vain tapahtui jotain outoa. Mitään pahaa ei ole tapahtunut. Kukaan ei ole pettänyt; ei koskenut edes toiseen. Mä pidän susta ja jossain muussa tilanteessa me oltais varmaan jo tutustuttu enemmänkin. Sulla on moraalia, älyä, ainakin verbaalinen viestintä ruokkii jo olemassa olevaa jännitettä. Olet jo alusta asti koskettanut mua jollain tasolla enemmän kuin muut ja siksi pystyin jopa intuitiivisesti aistimaan että sinä olet sinä.
Rakas, mulla on sua ikävä vaikka olet ihan vieressä. Haluat olla minun kanssani mutta silti en saa minkäänlaista läheisyyttä, en edes halausta saa jos en itse tee aloitetta. Kai ymmärrät että tämä ei voi jatkoa näin? Rakastan sua ja lapsiamme todella paljon ja haluan jaksaa mutta.. Olet kaunein nainen maailmassa ja et tiedä miten onnelisikse tekisit minut jos tämä asia menisi edes vähän eteenpäin. En aio pettää tai tehdä mitään tai tehdä mitään typerää mutta tuntuu että työnnät minua siihen suuntaan väkisin. Mulla on syli täynnä lempeyttä ja rakkautta mutta ei ketään jolle voin sen antaa..
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 07:26"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="20.02.2015 klo 22:56"]Mä en enää kirjoita tähän ketjuun vaikka tykkään susta.
[/quote]
En minäkään, olen luovuttanut. Ei meistä mitään tule, tai mitään meitä ei tainnut ollakaan. Kaikki oli varmaan vain pääni sisällä, kaunis hymysi ja muutama punastuminen. Onnellinen on se joka saa pitää sinut itsellään.
[/quote] Ei se ollut vain sun pääsi sisällä. Tässä vain tapahtui jotain outoa. Mitään pahaa ei ole tapahtunut. Kukaan ei ole pettänyt; ei koskenut edes toiseen. Mä pidän susta ja jossain muussa tilanteessa me oltais varmaan jo tutustuttu enemmänkin. Sulla on moraalia, älyä, ainakin verbaalinen viestintä ruokkii jo olemassa olevaa jännitettä. Olet jo alusta asti koskettanut mua jollain tasolla enemmän kuin muut ja siksi pystyin jopa intuitiivisesti aistimaan että sinä olet sinä.
[/quote] Toivottavasti tulet iloiseksi kun luet tämän viestin.
Tässä vain tapahtui jotain outoa, outoa, outoa <3.
illalla nukahtaa ja aamulla herää, mikä on se joki jolla itsesi keräät.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:36"]Tässä vain tapahtui jotain outoa, outoa, outoa <3.
[/quote] :)))
Voitaisko me olla kavereita. Tutustua sillä tavalla. Siinä ei olis mitään väärää.
Moi sinne ajan toiselle puolelle. Täällä sua ikävöidään, vaikka ollaan pärjättykin. Vaikutit muhun niin paljon ja ilman sua en ois kasvanut tällaiseksi ihmiseksi. Olit niin viisas ja lämmin,sun arvotkin oon pitkälti omaksunut. Haluaisin kertoa sulle, että pääsin vihdoin opiskelemaan yliopistoon! Ja asun sen mun ekan poikaystävän kanssa. Harmittaa ettette ehtinyt tavata. Kaikki on siis aika hyvin paitsi N alkoi oireilla sun poismenon jälkeen vakavasti. Ei se sun syy ole. Olet rakas ja meidän ajatuksissa.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:51"]
Voitaisko me olla kavereita. Tutustua sillä tavalla. Siinä ei olis mitään väärää.
[/quote]
Arvostaisin ystävyyttäsi.
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:51"]
[/quote]
[/quote] Jes :))))
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:51"]
[/quote]
[/quote] Jes :))))
[/quote] Ja kuten tiedätkin, niin tämä ei ollut että ollaan "vain" kavereita vaan, että ollaan nyt ensiksi kavereita. Sekin on jotain :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:32"]
Rakastan sinua Mikko <3
[/quote]
Mikko on varattu mulle!
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 10:06"][quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 08:51"] Voitaisko me olla kavereita. Tutustua sillä tavalla. Siinä ei olis mitään väärää. [/quote] Arvostaisin ystävyyttäsi. [/quote] Jes :)))) [/quote] Ja kuten tiedätkin, niin tämä ei ollut että ollaan "vain" kavereita vaan, että ollaan nyt ensiksi kavereita. Sekin on jotain :)
[/quote]
Mitä kaikkea tehtäisiin yhdessä kavereina? :)
[quote author="Vierailija" time="21.02.2015 klo 16:36"]Joo, erotaan sit yhtaikaa niin ei tuu sählinkiä...
[/quote]
Ei saisi nauraa!