Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
2241/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kohtasimme taas eilen, kun saavuit samaan kauppakeskukseen kanssani. Et tiedä sitä, miten paljon ajattelenkaan sinua, ja tietämättäsi olen lähempänä kuin luuletkaan. Olet mielestäni hyvin komea ja ystävällisen oloinen mies, vedät minua (ja varmasti muitakin naisia) puoleesi kuin magneetti. Harmittaa kovasti, koska eilen minulla olisi ollut viimeinkin tilaisuus tulla puhumaan sinulle, mutten kyennyt, pakenin tilanteesta niin nopeasti kuin pystyin. Taisit muistaa minut vielä, kun katsoitkin niin pitkään.

Lupaan, jos saisin toisen tilaisuuden, niin puhuisin kanssasi viimeinkin. J.R, olet mielessäni ;)

Vierailija
2242/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulaudumme yhdeksi, rakkaani, sielunkumppanini..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:26"]

Hyvää yötä, höpönassu. :) Aikun näkisin unta susta. ♥

[/quote]

Miksi kaikki aina kutsuu mua höpönasduksi? :D

Vierailija
2244/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:59"]

[/quote]

<3

[/quote]

Ikuisesti. ♥

Vierailija
2245/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 11:59"]

[/quote]

<3

Vierailija
2246/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis niin mieli kirjoittaa tänne jotain sulle, mutta hillitsen taas itseni. Plääh!

Vierailija
2247/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:26"]

Hyvää yötä, höpönassu. :) Aikun näkisin unta susta. ♥

[/quote]

Miksi kaikki aina kutsuu mua höpönasduksi? :D
[/quote] Ihanan höpsö ja hassu höpönassu.

Vierailija
2248/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli taas niin ihanaa viettää ilta ja yö yhdessä.. tuntea sun lämmin iho ja pehmeät pusut... miksei me seurustella? Mitä odotat ja miksi pidät minua vain varalla?  Minä todella nautin kanssasi olemisesta, mutten uskalla ottaa askelta eteenpäin. En uskalla myöskään kertoa tunteistani, koska hylkäsit minut jo kerran.

Vierailija
2249/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:41"]

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 12:13"][quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 01:26"] Hyvää yötä, höpönassu. :) Aikun näkisin unta susta. ♥ [/quote] Miksi kaikki aina kutsuu mua höpönasduksi? :D [/quote] Ihanan höpsö ja hassu höpönassu.

[/quote]

Kun siis mähän olen järkevä ja asiallinen oikeasti. Miksei kukaan vaan tajua sitä. :D

Vierailija
2250/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytäänkö me ikinä irtautumaan toisistamme? 

Vierailija
2251/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:27"]

Pystytäänkö me ikinä irtautumaan toisistamme? 

[/quote]

Ei varmaan. Olisihan tässä ajassa pitänyt jo päästä irti.

Vierailija
2252/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:19"] Mulla olisi myös paljon kysyttävää ja sanottavaa sulle, mutten pysty täällä puhumaan. :/ [/quote] Sano ja kysy vaan, kyllä me vastaillaan sulle :D [/quote] Joo just siksi en taida jaksaa avautua. :)

[/quote]

Ei taida auttaa muu kuin ottaa yhteyttä suoraan? Ihmisiä me kaikki vain ollaan.
[/quote]
Niinhän se on, mutta jos ottaa yhteyttä ja toinen ei halua puhua niin minkä sille voi.
[/quote] Mä ainakin olen valmis puhumaan, mutta aina on niitä muita kaikkialla.
[/quote]no hei kuin vaikeeta voi olla. Sähän oot häjy!

[/quote]Kuka on häjy? Mitä tää tarkoittaa?

Vierailija
2253/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 13:32"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:17"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 23:07"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:49"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:37"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:28"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:25"][quote author="Vierailija" time="17.02.2015 klo 22:19"] Mulla olisi myös paljon kysyttävää ja sanottavaa sulle, mutten pysty täällä puhumaan. :/ [/quote] Sano ja kysy vaan, kyllä me vastaillaan sulle :D [/quote] Joo just siksi en taida jaksaa avautua. :)

[/quote]

Ei taida auttaa muu kuin ottaa yhteyttä suoraan? Ihmisiä me kaikki vain ollaan.
[/quote]
Niinhän se on, mutta jos ottaa yhteyttä ja toinen ei halua puhua niin minkä sille voi.
[/quote] Mä ainakin olen valmis puhumaan, mutta aina on niitä muita kaikkialla.
[/quote]no hei kuin vaikeeta voi olla. Sähän oot häjy!

[/quote]Kuka on häjy? Mitä tää tarkoittaa?
[/quote]no einku ajankuluksi votsailin. Pitäs lukea tenttiin mut täällä mä taas oon sen sijaan :)

Vierailija
2254/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, pakko jutella jotakin.

Vierailija
2255/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako ihastus koville? (tunteena, ei ihminen)

teidänvuoro

18.2.2015 21:12

Kerro, ihan omin sanoin ja miksi ottaisi, ikäänkuin osaisit ajatella asiaa aikuisena tosielämän perspektiivistä, ei itsepetos perspektiivistä. Olkaa hyvät, terapoikaa itseänne vapaasti, älkäätte muita.

"nettikiusaaminen kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen täällä -ikävä- palstalla toistuvat "runo" tyyppiset sanailut: Sinun huulesi, Sinun olemuksesi, aika kun SInut näen..olet mielessäni vain... Hyvin olivat pojat osanneet sanailla tunnepitoisen sisällön ja saattaa toisen tytön edessä hölmöksi. Tuon ikäisiltä tuollaisen melkein ymmärtää, kun ovat teineinä kipuilemassa sen suhteen, miten pitäisi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen ja miten toimia kun kuitenkin tuollaiset asiat kiinnostaa, niin sitä omaa kipuiluaan pyritään käsittelemään pilkan kautta, kun eivät vielä uskalla olla avoimia ko.tunteiden suhteen. Projektoivat omaa kipuiluitaan. Mitäs sitten pitäisi ajattella aikuisista, jotka "runoilevat" samaan tyyliin keskenään "toisten" nimissä, kipuilua tunteiden suhteen? Jotain jäänyt teiniajasta takinliepeen tai eivät ole siitä edistyneet aikojen kuluessakaan. Todennäköisempi asia.

Tuossa toisessa viestissä oli aika hyvin todettu tuo dilemma, että jos itse vastaisi ihan mitenpäin tahansa takaisin, joutuu syyllistetyksi samalla tavalla kuin olisi itse "hyökkäämässä" joidenkin kimppuun, edes toteamalla tuolla tavalla "aikuispissikset".

Nämä linkit you tubeen kertovat tavallaan vain sen, että ihan kaikkea eivät näytä poliisitkaan ymmärtävän, Foban kertomus on lakonista toistamista sellaisista asioista, joissa yksittäinen hlö joko keskustelupalstalla, tai avoimemmin facebookin seinillä sortuu siinä tilanteessa reakoimaan kunnianloukkaussyytteen veroisesti, tai ent. puoliso seuraa lähipiirissä toista luoden ilmapiirin, jossa ilmaisee toisen "kuuluvan" hänelle jne.

Useinhan vakavimmat tapaukset ovat niitä, jossa ko.hlö ei ole läsnä tilanteissa, ei siis ole suoraan sen keskusteluketjun kanssa tai facebookin seinällä realiaikaisesti tekemisissä ko.hlön kanssa, joka haluaisi nimitellä, mustamaalata tms. jolloin tuollaiseen olisi helpompi puuttua jne. Usein käy niin, että mieluummin manipuloivat ryhmän, joka luo sen ilmapiirin toisen ympärille, ilman että kukaan on koskaan varsinaisesti ollut realiaikaisesti läsnä ko.hlön kanssa, kuten esim. videossa, vaikka "pojat" tiesivät itse tehneensä valheellisen viestin, esittivät he täysillä ryhmän kanssa, että miten Sä nyt tuolla tavalla, että ottaako "ihastus" koville jne. Kohde voikun ihmetellä, että mikäs "ryhmällä" on ja tuollaiset asiat on vaikeampi saada rikossyytteeseen, koska vaikka ryhmälle paljastuisi jossain vaiheessa asianlaita, että valheelliset viestit tulee muualta, ei heillä älliä riitä ajatella niin pitkälle, että mitä jonkun on täytynyt tehdä, jotta saadaan ryhmä tuolla tavalla mukaan ja ajattelemaan heidän luoman käsityksen mukaisesti.

Ei siis riitä, että sanottaisiin ryhmän ajatuksen omaksuneena ko.pilan kohteena olleelle rillipäälle, älä välitä, ei se ihastuminen niin kauheata ole (kun hänhän ei ollut ko.viestiä edes laittanut) vaan kun asia tulisi ilmi (että taustalla oli muita jotka halusivat antaa toisesta tietynlaisen vaikutelman) että miksi he sortuivat tuollaiseen, mikä tarkoitus sellaisella on ja mitä he sillä halusivat saavuttaa (muuta kuin käsitellä omia teini-iän kipuilua tunneasioissa).

Pystyvätkö siis ihmiset/poliisit ymmärtämään ko.tapausten kaltaisia, missä tarkoitus on vain saada ryhmä kuvittelemaan asioista ja ko.kohde jätetään asioiden ulkopuolelle, jolloin kyse ei ole läsnäolevan hlön kanssa tekemisissä olemista (vaikka heille sellainen vaikutelma saattaa tulla) vaan tarkoitus on luoda sellainen ilmapiiri, jossa ryhmällä flippaa kun he alkavat uskomaan asioidenlaitoja. Noiden jälkeen on vaikea päästä ytimeen, että missä se ydintoiminta on ja mikä tarkoitus on niillä taustahlöiden tekemisillä, jotka pyrkivät pysymään mahdollisimman "salassa" ja ryhmä saa hoitaa työt.

Toiminta siis voisi näyttää ikäänkuin huitoisi noita pkärpäsiä (ryhmää) pois silmistä, jotta näkisi sen ytimen paremmin."

Vierailija
2256/9334 |
18.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.02.2015 klo 21:30"]Ottaako ihastus koville? (tunteena, ei ihminen)
teidänvuoro

18.2.2015 21:12

Kerro, ihan omin sanoin ja miksi ottaisi, ikäänkuin osaisit ajatella asiaa aikuisena tosielämän perspektiivistä, ei itsepetos perspektiivistä. Olkaa hyvät, terapoikaa itseänne vapaasti, älkäätte muita.

"nettikiusaaminen kirjoitti:

Tuosta tuli mieleen täällä -ikävä- palstalla toistuvat "runo" tyyppiset sanailut: Sinun huulesi, Sinun olemuksesi, aika kun SInut näen..olet mielessäni vain... Hyvin olivat pojat osanneet sanailla tunnepitoisen sisällön ja saattaa toisen tytön edessä hölmöksi. Tuon ikäisiltä tuollaisen melkein ymmärtää, kun ovat teineinä kipuilemassa sen suhteen, miten pitäisi suhtautua vastakkaiseen sukupuoleen ja miten toimia kun kuitenkin tuollaiset asiat kiinnostaa, niin sitä omaa kipuiluaan pyritään käsittelemään pilkan kautta, kun eivät vielä uskalla olla avoimia ko.tunteiden suhteen. Projektoivat omaa kipuiluitaan. Mitäs sitten pitäisi ajattella aikuisista, jotka "runoilevat" samaan tyyliin keskenään "toisten" nimissä, kipuilua tunteiden suhteen? Jotain jäänyt teiniajasta takinliepeen tai eivät ole siitä edistyneet aikojen kuluessakaan. Todennäköisempi asia.

Tuossa toisessa viestissä oli aika hyvin todettu tuo dilemma, että jos itse vastaisi ihan mitenpäin tahansa takaisin, joutuu syyllistetyksi samalla tavalla kuin olisi itse "hyökkäämässä" joidenkin kimppuun, edes toteamalla tuolla tavalla "aikuispissikset".

Nämä linkit you tubeen kertovat tavallaan vain sen, että ihan kaikkea eivät näytä poliisitkaan ymmärtävän, Foban kertomus on lakonista toistamista sellaisista asioista, joissa yksittäinen hlö joko keskustelupalstalla, tai avoimemmin facebookin seinillä sortuu siinä tilanteessa reakoimaan kunnianloukkaussyytteen veroisesti, tai ent. puoliso seuraa lähipiirissä toista luoden ilmapiirin, jossa ilmaisee toisen "kuuluvan" hänelle jne.

Useinhan vakavimmat tapaukset ovat niitä, jossa ko.hlö ei ole läsnä tilanteissa, ei siis ole suoraan sen keskusteluketjun kanssa tai facebookin seinällä realiaikaisesti tekemisissä ko.hlön kanssa, joka haluaisi nimitellä, mustamaalata tms. jolloin tuollaiseen olisi helpompi puuttua jne. Usein käy niin, että mieluummin manipuloivat ryhmän, joka luo sen ilmapiirin toisen ympärille, ilman että kukaan on koskaan varsinaisesti ollut realiaikaisesti läsnä ko.hlön kanssa, kuten esim. videossa, vaikka "pojat" tiesivät itse tehneensä valheellisen viestin, esittivät he täysillä ryhmän kanssa, että miten Sä nyt tuolla tavalla, että ottaako "ihastus" koville jne. Kohde voikun ihmetellä, että mikäs "ryhmällä" on ja tuollaiset asiat on vaikeampi saada rikossyytteeseen, koska vaikka ryhmälle paljastuisi jossain vaiheessa asianlaita, että valheelliset viestit tulee muualta, ei heillä älliä riitä ajatella niin pitkälle, että mitä jonkun on täytynyt tehdä, jotta saadaan ryhmä tuolla tavalla mukaan ja ajattelemaan heidän luoman käsityksen mukaisesti.

Ei siis riitä, että sanottaisiin ryhmän ajatuksen omaksuneena ko.pilan kohteena olleelle rillipäälle, älä välitä, ei se ihastuminen niin kauheata ole (kun hänhän ei ollut ko.viestiä edes laittanut) vaan kun asia tulisi ilmi (että taustalla oli muita jotka halusivat antaa toisesta tietynlaisen vaikutelman) että miksi he sortuivat tuollaiseen, mikä tarkoitus sellaisella on ja mitä he sillä halusivat saavuttaa (muuta kuin käsitellä omia teini-iän kipuilua tunneasioissa).

Pystyvätkö siis ihmiset/poliisit ymmärtämään ko.tapausten kaltaisia, missä tarkoitus on vain saada ryhmä kuvittelemaan asioista ja ko.kohde jätetään asioiden ulkopuolelle, jolloin kyse ei ole läsnäolevan hlön kanssa tekemisissä olemista (vaikka heille sellainen vaikutelma saattaa tulla) vaan tarkoitus on luoda sellainen ilmapiiri, jossa ryhmällä flippaa kun he alkavat uskomaan asioidenlaitoja. Noiden jälkeen on vaikea päästä ytimeen, että missä se ydintoiminta on ja mikä tarkoitus on niillä taustahlöiden tekemisillä, jotka pyrkivät pysymään mahdollisimman "salassa" ja ryhmä saa hoitaa työt.

Toiminta siis voisi näyttää ikäänkuin huitoisi noita pkärpäsiä (ryhmää) pois silmistä, jotta näkisi sen ytimen paremmin."

[/quote] Huh. Mihin toi liittyi? Tuntuu hieman tutulta.

Vierailija
2257/9334 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:11"]Pakko puhua. Liikaa asiaa. Turhauttaa.
[/quote]
Mikä niin?

Vierailija
2258/9334 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:11"]Pakko puhua. Liikaa asiaa. Turhauttaa.
[/quote]
Mikä niin?
[/quote] Kaikki. Ihan kaikki. Miksi tämä elämä on niin vaikeaa.

Vierailija
2259/9334 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="19.02.2015 klo 15:11"]Pakko puhua. Liikaa asiaa. Turhauttaa.
[/quote]
Mikä niin?
[/quote] Kaikki. Ihan kaikki. Miksi tämä elämä on niin vaikeaa.
[/quote] Ja silloin kun on aikaa ajatella, niin kaikki murheet ja pelot valtaavat mielen.

Vierailija
2260/9334 |
19.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, mitä murehdit tai pelkäät eniten?

Ketju on lukittu.