Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 14:11"][quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 00:11"]
[quote author="Vierailija" time="23.08.2014 klo 23:28"]Voi K*******, kuinka mä sua kaipaan ja susta pidän. <3 Ehkä meidän aika koittaa vielä.
[/quote]
Mikä paikkakunta?
[/quote]
Tre
[/quote]
Karoliina?
[/quote]
Ei, mies kyseessä.
Toivottavasti saat elämäsi järjestykseen ja unelmasi toteutuvat. Olet rakas.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 12:05"]Valehteleva pettävä sika toivottavasti saat tautei niiltä naisilta. .. toivottavasti karma muistaa sua... Saastainen kurdi sika m.a
[/quote] kerava/Helsinki
Joni oot niin suloinen, kun kuvittelet itsestäsi ihan liikoja.
Sinulla on aina paikka sydämessäni, vaikkemme koskaan yhdessä varsinaisesti olleetkaan. Ajattelen sinua lämmöllä ja rakkaudella. Miehelle Helsinkiin.
Mikalle. Jostain syystä kummittelet mun mielessä vieläkin vaikkei olla vuosiin nähty. Kyllä mä vielä joku päivä kerään rohkeuteni ja tuun sanomaan moi ;)
Hei W., olen ollut ihan mahdottoman ihastunut sinuun jo vuosia, oikeastaan siitä asti kun näin sinut ensimmäisen kerran. Olet kiinnostava ja älykäs ihminen ja haluan oppia tuntemaan sinut paremmin. Välillämme tuntuu olevan uskomatonta kemiaa, usein kuvittelen kuinka otat minut syliin, suutelet ja rakastelet mua. Tehtäiskö jotain kivaa yhdessä? ;)
Sinä hel*etin idiootti akka. Etkö huomaa että olet pilannut miehesi elämän! Asut hänen nurkissa, et maksa siitä mitään, valitat kaikesta koko ajan, lähettelet miehesi kavereille vihjailevia viestejä. Ja viimeisimpänä karkotat kaikki miehesi kaverit hänen ympäriltään. Ensin esität kaikille kaveria ja kun selkänsä kääntää niin puhut paskaa selän takana. Väität että miehesi naispuoleiset kaverit yrittävät iskeä miestäsi aina kun sinulta silmä välttää. Mitä sinä itse teet!!!!?? Toivottavasti katoat sinne mistä olet tullutkin!! T: Miehesi ystävä
Olen aivan päättömästi ihastunut sinuun, G. En tiedä voiko meistä koskaan tulla mitään, mutta perhoslauma lehahtaa lentoon vatsanpohjassani joka kerta, kun näen suloiset hymykuoppasi.
Valehteleva pettävä sika toivottavasti saat tautei niiltä naisilta. .. toivottavasti karma muistaa sua... Saastainen kurdi sika m.a
S:lle: Toivon, että jonain päivänä voisin kohdata sinut sellaisena, kuin todella olen. En tiedä, tuleeko niin ikinä käymään, mutta haaveilen, haaveilen vaan.
S:lle: Onko pikkuhousut huonosti? ;) (Sori.) Olet tosi ihana.. huokaus. <3
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 08:47"]
Siru, anteeksi.
[/quote]
Siru, anna jo jumalauta anteeksi.
40-v.
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="18.09.2014 klo 23:40"]J., Oulu. En koskaan unohda sinua. S. [/quote] Minkä ikäinen suunnilleen?
[/quote]
Mustis, Maybe, Katinkontti, Annimikki, Siilix, Artsi ja moni muu!
Eli kaipailen virtuaaliystäviäni, joita herra Sjögren kiusaa aina välillä. Uutta vertaistukikeskustelua ei ole tulossa, olen kysellyt jo kahdesti yhdistykseltä, kuinka löydän ystäväni? Ikävä!
t. Pohjantähti
Timo. Tässä olen odottanut kosimista jo hetken..jos ei pian tapahdu,otan ohjat omiin käsiini! ;)
Ville, jos nainen vaivautuu lähettämään kaltaisellesi kuvan itsestään, olisi kohteliasta kommentoida edes jotenkin. Vaikka nähdäänhän me päivittäin toisemme muutenkin. Jutella vaan ei voida. Sinun menetys, ehdottomasti.
Tiedän että sinulla oli raskasta, mutta oliko sinun pakko tehdä se...jätit minuun ikuiset arvet
Jarmo, sut niin haluaisin vaan haaveeksi jää. Ole onnellinen, olethan, sen sulle soisin...
Mulla on ihan kamala ikävä sua ja meidän ystävyyttä S.O <3
[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 08:36"][quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 03:35"]
Hei M. Tuskin luet tätä koskaan, mutta parin kaljan jälkeen tämä alkoi tuntumaan sopivimmalta viestimiskanavalta. Kunpa olisit sanonut jotain ajoissa, kysynyt suoraan. Tehnyt mitä vaan. Nyt asun täällä ja olen parisuhteessakin. Toivottavasti nähdään vielä, kaverina edes. Älä välttele mua, kirjoita mulle vaikka fb:ssa. Huomenna, ihan vaikka vaan testatakses kirjoitanko tänne ;)
[/quote]
Mistä päin ja kumpaa sukupuolta tämä m?
T. Eräs m
[/quote] Tämä M on mies. Kirjota sun M:lle :)