Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
no ei, ko yks miäs. pitkä ja niin vitun kuuma. mun pieni pää on ihan pyörällä sen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:38"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Olisko sitten syytä vähän avata mitä sinä ajattelet? Ainakin olet luonut päähäsi jonkun vainaharhan että sinua stalkataan?
[/quote]Kun ihminen ei tajua, niin pitääkö oikeasti sanoa, että jätä minut rauhaan, kusipää? Mielestäni olen avannut ajatuksiani, mutta kun ei tunnu menevän jakeluun. Tämä henkilö elää jossain omassa haavemaailmassaan.
Mikko juna meni jo, olen pahoillani. En tule vastaamaan yhteydenottoihisi mitään.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Olisko sitten syytä vähän avata mitä sinä ajattelet? Ainakin olet luonut päähäsi jonkun vainaharhan että sinua stalkataan?
[/quote]Kun ihminen ei tajua, niin pitääkö oikeasti sanoa, että jätä minut rauhaan, kusipää? Mielestäni olen avannut ajatuksiani, mutta kun ei tunnu menevän jakeluun. Tämä henkilö elää jossain omassa haavemaailmassaan.
[/quote]
Onneksi tajusin jo. En laita enää yhtään viestiä. Olen tosi pahoillani. Kuvittelin liikaa mutta mulla on sellainen taipumus. Unohda mut ja kaikki mitä ikinä sanoin. Inhoan itseäni että saatoin edes luulla jotain.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Aloin miettimään eihän tämä ollut minulle? Mistä olisin voinut tietää mitä pohjimmiltaan ajattelit kun itse aina tulit juttelemaan ja kiersit minua? Enhän minä missään vaiheessa aloittanut yhteydenpitoa, vaan yritin lopettaa sen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:49"]N.H. Oot ylimielinen pussia. Jos hieman ees jaksaisit yrittää ni voisit päästä samaan mitä mä. Eikä tarvis selän takana puhua paskaa. Tukehdu ittees!
[/quote]pussia siis
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 16:45"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 14:49"]N.H. Oot ylimielinen pussia. Jos hieman ees jaksaisit yrittää ni voisit päästä samaan mitä mä. Eikä tarvis selän takana puhua paskaa. Tukehdu ittees!
[/quote]pussia siis
[/quote]PISSIS!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:29"]
Kuulen sinut, näen sinut, ikävöin jos et ole paikalla kenelle muulle vain voin heittää mitä vain, mutta sun vieressä menen lukkoon. Hämmennyn tunteitani ja pelkään katseeni paljastavan kaiken. Jaksatko odottaa?
[/quote]
Joo tottakai, istutaan vaan hiljaa ja välillä hymyillään ;)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 03:39"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 06:37"]
Kun tiedän sun nukkuvan yksin siellä, en voi olla ajattelematta, että jos olisin vieressäsi, kietoisin käteni sun ympärille ja suutelisin paljasta selkääsi. Se sun unen läpi nouseva hymysi kun saat läheisyyttä ja kosketusta... se on kauneinta.
[/quote]
Lainaan itseäni, koska haluaisin edelleen, aina vaan tehdä tämän sulle. Mä niin toivon, että voit muuttaa paikkakunnalle, kun taidan tarvita elämääni mahdollisuuden rakastaa sua kosketusetäisyydeltä päivittäin.
[/quote]Ihana.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote] Miehelle vai naiselle?
[/quote]
Perseelle.[/quote] ? Mä en ainakaan kirjoittaisi kenellekkään noin rumasti ja minut tuntevat ihmiset tietävät sen.
[/quote]
Mitäs niin pahaa tuossa oli? Ihme mielensäpahoittaja. Osa ihmisistä on töykeitä netissä ja osa jopa elävässä elämässäkin. Kun näet ja koet sitä tarpeeksi omalta osaltasi, alat jakaa sitä muille. Helpottaa kummasti karjaista parit v_ttu s__tanan p__keleet tai tölväistä yliherkkää av-mammaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:24"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:32"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:23"] [quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen. [/quote] Miehelle vai naiselle? [/quote] Perseelle.[/quote] ? Mä en ainakaan kirjoittaisi kenellekkään noin rumasti ja minut tuntevat ihmiset tietävät sen.
[/quote] Mitäs niin pahaa tuossa oli? Ihme mielensäpahoittaja. Osa ihmisistä on töykeitä netissä ja osa jopa elävässä elämässäkin. Kun näet ja koet sitä tarpeeksi omalta osaltasi, alat jakaa sitä muille. Helpottaa kummasti karjaista parit v_ttu s__tanan p__keleet tai tölväistä yliherkkää av-mammaa. [/quote]
Totta. Nega kasvattaa negaa ja positiivisuus positiivisuutta.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:36"]
Se sun tyylis ja vartalon liikkeet iski muhun heti. Menin vähäks aikaa ihan sekasin sillon kun nähtiin.. Olin ihan lääpälläni, vaikka kusiaivoisuuttani esitin muuta.
[/quote]
Missä ja koska nähtiin viimeksi?
Maksaisin aika paljon, jos saisin tulla viereesi nukkumaan. Silittäisin hiuksiasi, painautuisin vartaloasi vasten ja suutelisin niskaasi. Hyvää yötä rakas ♥
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:36"]
Se sun tyylis ja vartalon liikkeet iski muhun heti. Menin vähäks aikaa ihan sekasin sillon kun nähtiin.. Olin ihan lääpälläni, vaikka kusiaivoisuuttani esitin muuta.
[/quote]
[/quote]
Eilen torstaina Stadissa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:55"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:36"]
[/quote] Missä ja koska nähtiin viimeksi? [/quote]
Syksyllä tavattiin. Muistatko?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 23:36"]Se sun tyylis ja vartalon liikkeet iski muhun heti. Menin vähäks aikaa ihan sekasin sillon kun nähtiin.. Olin ihan lääpälläni, vaikka kusiaivoisuuttani esitin muuta.
[/quote]
[/quote]töissä kävit. Siit on jo monta viikkoa
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 01:01"]
Maksaisin aika paljon, jos saisin tulla viereesi nukkumaan. Silittäisin hiuksiasi, painautuisin vartaloasi vasten ja suutelisin niskaasi. Hyvää yötä rakas ♥
[/quote]
Rakkautta ei voi ostaa, sorry. Muuten kuulostaa hyvälle.
N.H. Oot ylimielinen pussia. Jos hieman ees jaksaisit yrittää ni voisit päästä samaan mitä mä. Eikä tarvis selän takana puhua paskaa. Tukehdu ittees!