Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 16:42"]
Olen huolissani sinusta. Olet yliherkkä ja selvästi teet liikaa töitä ja nukut huonosti. Tiuskit ja näytät uupuneelta. Toivottavasti et saa burnoutia.
[/quote]
Kenelle olen tiuskinut? En sulle ainakaan :/
Väsynyt olen, stressaantunut työstäni, joka on raskasta henkisesti ja fyysisestikin. Väsynyt oman elämän asioista myös. Uupumus lienee näkyy olemuksessani ja kasvoillani. Olen pahoillani.
Kuulen sinut, näen sinut, ikävöin jos et ole paikalla kenelle muulle vain voin heittää mitä vain, mutta sun vieressä menen lukkoon. Hämmennyn tunteitani ja pelkään katseeni paljastavan kaiken. Jaksatko odottaa?
Rakas aviomieheni!
Katsoin sinua tänään aamulla sängyssä kun heräiltiin.. Nappasit taas puhelintasi - niinkuin aina nykyään.
Jos tajuaisit ja ottaisit vakavasti minut katsoisin sinua erilaisilla silmillä. Nyt tänä aamuna kyynel tuli kun tajusin että rakkaus sinua kohtaa kuihtuu koko ajan.
Olet mahtava ihminen. Elämäni turva ja ilo. Nyt vaan elämä vie meitä. Kun vaan suostuisit puhumaan asiasta niin tietäisit miltä minusta tuntuu
Sinulle <3
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:42"]Rakas aviomieheni!
Katsoin sinua tänään aamulla sängyssä kun heräiltiin.. Nappasit taas puhelintasi - niinkuin aina nykyään.
Jos tajuaisit ja ottaisit vakavasti minut katsoisin sinua erilaisilla silmillä. Nyt tänä aamuna kyynel tuli kun tajusin että rakkaus sinua kohtaa kuihtuu koko ajan.
Olet mahtava ihminen. Elämäni turva ja ilo. Nyt vaan elämä vie meitä. Kun vaan suostuisit puhumaan asiasta niin tietäisit miltä minusta tuntuu
Sinulle <3
[/quote] Toivottavasti miehesi lukee tuon!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:42"]
Rakas aviomieheni!
Sinulle <3
[/quote]
Jos miehesi ei halua puhua, onko hän vastaanottavainen, jos vaikka kertoisit hänelle tuon ylläolevan?
S.K vihaan sinua. Pystyt hetkessä sammuttamaan ilon kaikesta.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 12:29"]Kuulen sinut, näen sinut, ikävöin jos et ole paikalla kenelle muulle vain voin heittää mitä vain, mutta sun vieressä menen lukkoon. Hämmennyn tunteitani ja pelkään katseeni paljastavan kaiken. Jaksatko odottaa?
[/quote]
Sama...
M.V. HML. Oot täysi paska, mutta ikävöin sinua silti ja haluan kainaloosi takaisin <3
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:31"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:36"]Mä ajattelen sua taukoamatta. Viimeisen kuukauden aikana oon itkenyt enemmän kuin edellisenä vuotena, koska mä en halunnut ihastua suhun. Mä tiesin tän sattuvan muhun, koska miten mä pelkästään riittäisin sulle? Sä saat mun sydämen sekoilemaan, mutta yhtä helposti sä saat mut itkemään. Musta tuli tismalleen sellainen mitä musta ei ikinä pitänyt tulla. [/quote] Mikset riittäisi?
[/quote]
Kenelle tuo ap kirjoitus oli, miehelle vai naiselle ja nimikirjaimet, paikkakunta?
Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]
Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]Mistä tiedät että sua stalkataan?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote] Miehelle vai naiselle?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Perseelle.
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:18"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Perseelle.[/quote] ? Mä en ainakaan kirjoittaisi kenellekkään noin rumasti ja minut tuntevat ihmiset tietävät sen.
[/quote]
Olisko sitten syytä vähän avata mitä sinä ajattelet? Ainakin olet luonut päähäsi jonkun vainaharhan että sinua stalkataan?
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
Olisko sitten syytä vähän avata mitä sinä ajattelet? Ainakin olet luonut päähäsi jonkun vainaharhan että sinua stalkataan?
[/quote] Ohis. Mulla oli tunne että joku ihminen sai pakkomielteen musta, mutta siitä en ole täällä netissä avautunut. Miksi sinä suhtaudut vihamielisesti tuon ihmisen kirjoittamaan tekstiin. Osuiko se jotenkin?
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 17:55"]
Horoskooppisi lupaa suuren rakkautesi tulevan näköpiiriisi.
[/quote]
Yli 100-kiloinen?
[/quote]
Palsta-astrologi lupasi liikoja! Ei näkynyt isoa rakastajaa :( Pöh!
[quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="05.02.2015 klo 21:14"]Jätä minut rauhaan saatanan stalkkeri. Voisit vähän opetella lukemaan ihmisten reaktioita. Olet rakentanut mielessäsi jonkun mielikuvitusskenaarion, mutta oikeasti olet aika itsekäs, koska et ole hetkeksikään pysähtynyt miettimään, mitä minä ajattelen tai tunnen.
[/quote]
[/quote] Ohis. Mulla oli tunne että joku ihminen sai pakkomielteen musta, mutta siitä en ole täällä netissä avautunut. Miksi sinä suhtaudut vihamielisesti tuon ihmisen kirjoittamaan tekstiin. Osuiko se jotenkin?
[/quote]
En suhtaudu vihamielisesti. Mistä niin päättelet? Ihan asiallisesti esitin kysymyksen.
[/quote]
Tein sen jo.
[quote author="Vierailija" time="04.02.2015 klo 18:36"]Saisinpa nähdä sut joka päivä.
[/quote]
Eikö viisi seitsemästä ole jo aika hyvin? ;)