Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:36"]Sinä eräällä helsinkiläissalilla käyvä nelikymppinen silikonitissi. On todella huvittavaa miten kuljeskelet aina tissit paljaana ympäri pukuhuonetta ja vaikka on jo housut ja kengätkin jalassa niin et malta rintsikoita ja paitaa pukea päälle vaan vielä peilin edessä meikkailet ja harjailet hiuksia kumitissit paljaana. Repeilen aina itsekseni. :-D
[/quote]
Ota k7va ja postaa tänne, saadaan muutkin nauraa.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:31"]J täällä. Alan olla aika neuvoton sun kanssa. Harmi. Uskoin, että meistä olisi voinut tulla jotain.
[/quote]
Oletko mies, vai nainen? M.
[/quote]
Nainen :)
[/quote]
Olen siis alkuperäinen J.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:22"]
Sinä munapää / et voi ymmärtää / ihmiset hauraita / vaikka haureita
....
En rakasta vihaamistasi vaan vihaan rakastamistasi.
[/quote]
Pienessä piirissä, ei jutut leviä....
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:31"]J täällä. Alan olla aika neuvoton sun kanssa. Harmi. Uskoin, että meistä olisi voinut tulla jotain.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis J, nainen, M, mies? Miten se nyt oikein meni?
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 10:17"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:31"]J täällä. Alan olla aika neuvoton sun kanssa. Harmi. Uskoin, että meistä olisi voinut tulla jotain.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Siis J, nainen, M, mies? Miten se nyt oikein meni?
[/quote]
Olen J ja nainen. Alkup. viestin kirjoittaja. Joku toinen vastasi nimissäni.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:33"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 01:26"]
Mua niin turhauttaa tämä tilanne. Haluaisin kertoa sulle niin paljon asioita, lähtien siitä että mulla ei ole ikinä, missään, kenenkään kanssa ollut niin luontevaa olla kuin sun kanssa. Se on oikeastaan vähän pelottavaa. Nyt kun ei nähty hetkeen, olin jo unohtanut sen, ja kun tavattiin taas, olin skarpannut (niinkuin mä ihmisten kanssa skarppaan, kyllä sä tiedät) mutta ei sille ollut tarvetta. Sä taas ymmärsit ja puhuit just niitä mitä itsekin mietin. Miten ihmeessä sä teet sen? Haluaisin myös kertoa, että kun sä luit tätä tilannetta vähän eri tavalla, et lukenut sitä mitenkään väärin. Mä ajattelin ja tunsin niin myös, vaikka jouduin sut torjumaan. Tunnen edelleen, ja salaa toivon että säkin tunnet vaikka väärinhän se on. Haluaisin kertoa, että mulla on isoja asioita tässä mielessä, mutta se aiheuttaisi liikaa paineita, enkä halua raahata sua mukanakaan jollain mahdollisilla lupauksilla, jotka sitten saattavatkin jäädä toteutumatta. Haluaisin kertoa, että olen ihan sekaisin, ja ajattelen sua liian usein.
Mutta en mä näitä sulle voi kertoa, joten kirjoitan ne tänne. Sulle mä kerron niitä meidän juttuja, mutta pidän sopivasti etäällä, koska se on oikein. Vaikka haluaisin ottaa kädesta ja halata. Antaa sun kantaa mua?
[/quote]
Kerron jomman kumman etunimen alkukirjain?
[/quote]
No, koska en usko että hän täällä käy niin voin kai kertoa, että tämä oli henkilölle, jonka nimi alkaa M-kirjaimella.
Mä sain nyt oikeesti tarpeekseni. En tykkää sun tavasta painostaa mua. Luuletko, etten näe manipulointiyritystesi läpi? Kasva aikuiseksi.
Oli ihanaa suudella sua,vaikka se tapahtuikin ihan vahingossa. Taidettiin kumpikin yllättyä täysin.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 19:10"]
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:52"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:35"] [quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:29"]mä olen tehnyt ratkaisun mä päätin jotain kuolettaa itsestäni [/quote] miksi? [/quote] Siksi. [/quote] Mäkin voisin kuolettaa sinisilmäisyyttäni ja uskoani hyvyyteen :P
[/quote]
jos viittaat sanoihin, niin taidamme ymmärtää ne eri tavoilla
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 23:17"]
S, odottelen jo seuraavalla asemalla. Ehkä tulet seuraavalla junalla ja näen, kun heilutat mulle ikkunasta ja jatkat matkaa. Tai ehkä astut laiturille ja kävelet hymyillen mua vastaan. Kävi miten tahansa, niin Rakastan Sua, nyt ja aina. ❤️ P
[/quote]
Haluaisin että tämä olisi mulle, vaikka todennäköisyys siihen on mitätön.
[/quote]Minulle tämä taas voi oikein hyvin olla, koska P tempoilee ikuisessa helvetintulessaan tällä palstalla :D. Nyt on näemmä taas lemmekäs itsepetosvaihe päällä.
Voih... En usko kaipaavani ketään ihmistä suoranaisesti. Kaipaan vain sitä tunnetta olla ihastunut ja odottaa toisen olevan ihastunut. Kaipaan kuvitelmia. En olisi uskonut päätyväni tähän, toivovani ihastuksia muilta. Vaikka minulla ja miehelläni menee hyvin, tämä on kai niin vakiintunutta. Kaipaan sitä lentävää tunnetta. Elämäni on niin vakavaa.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:44"]
Huomenna nähdään ;)
[/quote]Oliko kiva tavata taas? :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 21:44"]
Huomenna nähdään ;)
[/quote]Oliko kiva tavata taas? :)
[/quote]
No oli! Entä sinusta? :)
kiitti kun pidit mulle seuraa saunassa. :)
Helpottunut olo :) Säkin hymyilit ;)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:11"]
[/quote]
Ihana jutska. :)
Ihan oikeesti mua vituttaa ja ärsyttää sun naamas ämmä!!!/@$$^&**!!!
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:11"]
[/quote]
Ihana jutska. :)
[/quote] En tiedä teinkö tyhmästi. Puhuinko liikaa ja tarkoituksella niin että säkin kuulit. Oli pakko.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 22:15"]Ihan oikeesti mua vituttaa ja ärsyttää sun naamas ämmä!!!/@$$^&**!!!
[/quote] Jos sanot mua ämmäksi niin et olis koskaan ollut se oikea.
Ihan ok ajatus tämä ketju mutta aikamoinen Draama Queen-prinsessojen ja prinssien hiekkalaatikko :D
Kiitos nauruista, jatkakaa samaan malliin :D