Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Toivottavasti sun las vegasin matka menee päin hel*ettiä.
Voisitko tehdä minut raskaaksi? Uskaltaisinpa ottaa puheeksi... :) Haluaisin yhden kullanmurun ja loppuelämän kanssasi!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:45"]Onko heidi maijun kaveri? ;)
[/quote]
Tai Säde? :D t. 2810
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:46"]
Voisitko tehdä minut raskaaksi? Uskaltaisinpa ottaa puheeksi... :) Haluaisin yhden kullanmurun ja loppuelämän kanssasi!
[/quote]
Ei saatana. Tää nyt just sitä Av-mamman perhesuunnittelua.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:36"]Sinä eräällä helsinkiläissalilla käyvä nelikymppinen silikonitissi. On todella huvittavaa miten kuljeskelet aina tissit paljaana ympäri pukuhuonetta ja vaikka on jo housut ja kengätkin jalassa niin et malta rintsikoita ja paitaa pukea päälle vaan vielä peilin edessä meikkailet ja harjailet hiuksia kumitissit paljaana. Repeilen aina itsekseni. :-D
[/quote]
Mä taidan tietää tän tapauksen :D!!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:04"]
A. Pyörit mielessä.
[/quote]
Oletko J?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:08"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 22:04"]
A. Pyörit mielessä.
[/quote]
Oletko J?
[/quote]
En.
Olet elämäni mies. Ajattelen niin edelleen. <3
Mitä iloa on silareista, jos niit ei kukaan näe :D ;F[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:36"]Sinä eräällä helsinkiläissalilla käyvä nelikymppinen silikonitissi. On todella huvittavaa miten kuljeskelet aina tissit paljaana ympäri pukuhuonetta ja vaikka on jo housut ja kengätkin jalassa niin et malta rintsikoita ja paitaa pukea päälle vaan vielä peilin edessä meikkailet ja harjailet hiuksia kumitissit paljaana. Repeilen aina itsekseni. :-D [/quote] Mä taidan tietää tän tapauksen :D!!
[/quote]
Pitkästä aikaa onnellinen ja hyvä olo. Lähetän sen kunniaksi terveiset kaikille tämän lukijoille. Olette ihania ja tärkeitä ihmisiä kaikki, halaisin jokaista jos voisin. Elämä on kaunis, vaikka henkiset kasvukivut meinaavat joskus vetää mielen kunnolla maahan. <3
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 11:42"]
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:41"]
Sä olet mennyt ihoni alle. Täytät ajatukseni, kehoni huutaa kosketustasi. Haluan sinut kokonaan. Ikävä pitää minut valveilla yöllä, nakertaa sisintäni ja kutittaa niskaani kun muistan miltä kielemme tuntuivat vastakkain. Mutta toisaalta, tässä ikävässä mukana katkeransuloista onnea, enkä halua luopua siitä. Se on oma, salainen aarteeni. Me täytymme vielä toisistamme, jaksetaan odottaa vielä hetki.
[/quote]
minkän mietin usein sitä suudelmaa. Kuvittele miten hyvältä tuntuisi vielä jokin enemmän. Olisi ihana saada kokea joskus se kanssasi.
[/quote]
sano vaan aika ja paikka niin mä tulen.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 13:11"]K meidän aika tulee vielä. Jaksammeko odottaa?
[/quote]
Minä jaksan. K
Mä alan todella olla kypsä tohon sun pelleilyyn. Et taida olla ihan sitä mitä luulin. Kusipää.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 09:31"]J täällä. Alan olla aika neuvoton sun kanssa. Harmi. Uskoin, että meistä olisi voinut tulla jotain.
[/quote]
Oletko mies, vai nainen? M.
[/quote]
Nainen :)
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 07:31"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:36"]Mä ajattelen sua taukoamatta. Viimeisen kuukauden aikana oon itkenyt enemmän kuin edellisenä vuotena, koska mä en halunnut ihastua suhun. Mä tiesin tän sattuvan muhun, koska miten mä pelkästään riittäisin sulle? Sä saat mun sydämen sekoilemaan, mutta yhtä helposti sä saat mut itkemään. Musta tuli tismalleen sellainen mitä musta ei ikinä pitänyt tulla.
[/quote]
Mikset riittäisi?
[/quote]
Miksi sun pitää itse olla oman onnesi suurin este? Mä alan väsyä. Sulla on ollut kaikki mahdollisuudet. Mun usko alkaa mennä. Sorry vaan.
Stig ♡
olen onnellinen kun tutustuimme. Nyt syvemmin. Mä haluan enemmän ja enemmän suo. Toivottavasti nähdään pian!