Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 10:41"]
Sä olet mennyt ihoni alle. Täytät ajatukseni, kehoni huutaa kosketustasi. Haluan sinut kokonaan. Ikävä pitää minut valveilla yöllä, nakertaa sisintäni ja kutittaa niskaani kun muistan miltä kielemme tuntuivat vastakkain. Mutta toisaalta, tässä ikävässä mukana katkeransuloista onnea, enkä halua luopua siitä. Se on oma, salainen aarteeni. Me täytymme vielä toisistamme, jaksetaan odottaa vielä hetki.
[/quote]
minkän mietin usein sitä suudelmaa. Kuvittele miten hyvältä tuntuisi vielä jokin enemmän. Olisi ihana saada kokea joskus se kanssasi.
Hei, olen P.B. lähesty minua reippaasti.
[quote author="Vierailija" time="01.02.2015 klo 01:57"]Harmi kun tämä hyvä ketju on pilattu kaikella hölmöllä.
A, haluaisin kasvattaa kanssasi perhosia ja ahvenia, mutta en tiedä, haluatko sinä. Enkä voi kysyä. Näen usein unta.
[/quote]
Justhan mä haisin pahalta ja olin huono sängyssä.
Naapurin maalaisrikollista esittävät siviilipoliisit, eiköhän tuo riitä tunnisteeksi, sitä voi hommata ihan oman naisen, eikä yrittää varastaa naapurin miehen naista eli minua, kun sekin selkeästi sanoi haluavansa olla vain kaveri! Johan helpotti, lähetättekö niiden faceen? :-)
Ich dich auch!
quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 15:03"]
Ich liebe dich
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:08"]
Puhu äänellä, jonka kuulen,
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
Sinuun tarvii tekstityksen,
salaisuuksien selittäjän,
kertojan kaikkitietävän
[/quote]
Voi, tämä kappale koskettaa. Eräs läheinen kuunteli sitä paljon ennen kuolemaansa.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:24"]Ich dich auch!
Ich liebe dich
[/quote]
[/quote] Ei ollut mun vastaus, vaikka voisi luulla niin. Rakkauteen vaaditaan pidempää tuntemusta. Mutta se on viisasta.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:25"]
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
kertojan kaikkitietävän
[/quote]
Voi, tämä kappale koskettaa. Eräs läheinen kuunteli sitä paljon ennen kuolemaansa.
[/quote]
Voi halaus! Mihin hän kuoli?
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:31"]
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
kertojan kaikkitietävän
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Teki itsemurhan.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:30"][quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:24"]Ich dich auch!
Ich liebe dich
[/quote]
[/quote] Ei ollut mun vastaus, vaikka voisi luulla niin. Rakkauteen vaaditaan pidempää tuntemusta. Mutta se on viisasta.
[/quote] mutta mielenkiinto on herännyt.
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:32"]
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 20:31"]
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
kertojan kaikkitietävän
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Teki itsemurhan.
[/quote]
Voi ei :( Voimia Sinulle!
O:lle, olet ollut elämäni paras rakastaja. En usko, että ikinä voisin kokea parempaa...Olin kanssasi niin onnellinen, mutta elämä vei erilleen. Ajattelen sinua vieläkin heikkoina hetkinäni...
Huoltomiehelle terkut :) gggrrrr...
Voi surku. No ehkä kohtalo sitten puuttui oikealla hetkellä peliin... Ja esti mua tekemästä sitä yhtä steppiä elämässäni. Mulla olisi ollut tuhannen taalan paikka. Sä pelaat taas sun pelejä. Onko vaikeaa olla rehellinen, suora ja spontaani? Avoin? Alan olla kypsä pelailuusi... Miehelle.
Haluaisin suudella sinua hitaasti ja intohimoisesti, painautua vasten ihanaa vartaloasi. Hyväillä sinua joka paikasta ja tuntea halun kasvavan kunnes emme pysty enää vastustamaan. Rakastella pitkään ja vaikertaa nautinnosta.
Onko kaikki viestit salarakkaille??
Et tarvii mitään muuta, jos saat suudella mun punaista suuta ;)
K meidän aika tulee vielä. Jaksammeko odottaa?
sanoilla jotka ymmärrän,
runoilla jotka käsitän
kertojan kaikkitietävän