Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
"Niin käyvät kahdestaan, katsellen toisiaan, koskaan ei koskettaa ne saa.
Niin käyvät kahdestaan ja silti irrallaan, koskaan saa kuutansa ei maa.
Katsoo maahan kuu, silti rakastuu, vaikka välissä on avaruus.
Riittää katse vain, heille rinnakkain, nielee sanat suuri hiljaisuus...
Mut vetovoima kiskoo, vaik maailmansa kiskoo ja erottaa ne koittaa...
Ei siihen pysty kukaan, saa toista matkaan mukaan, rakkautta ei pysty voittamaan!!!"
Oikeesti P.F. kun olisit ollu tunteides kanssa vähän nopeampi, niin olisin nyt sun rinnallas. Onneks me ollaan silti Kuu ja Maa, Pessi ja illusia, päivänsäde ja menninkäinen... Oot mulle äärettömän tärkeä aina! <3
Kuulehan J, mä en ole viemässä sulta yhtään mitään, sä sensijaan viet multa mielenterveyden!! Anna mun ja J:n olla yhdessä oma aikamme, niin sä saat kyllä myös omas! Ei ketään voi kahlita, eikä omistaa. Siinä kuolee vaan rakkaus ja tilalle tulee ääretön halu paeta kahta kauemmas..
USKO VAAN PÄSSI!! Minäpä sen tiedän...
Kuules aina ihana H, haluaisin juuri nyt halata, silittää sun päätä ja sanoa että hyvin ne asiat kuitenkin menevät.
Olis kiva taas nähdä.
Eero miksi sä hylkäsit sun lapset?? V*tut musta mutta vanhempi poika kaipaa ja kyselee isäänsä...
Mitä hittoa mä sanon pienelle lapselle sen omasta isästä, niin että 3-vuotias ymmärtää, ettei isi tuu takas, ja että tää ei kuitenkaan ole pojan vika, että isi lähti...
Eikä oo muuten munkaan vika, jos isi löysi uuden naisen...
Oon rikki omasta puolestani, mut vielä enemmän säälin pieniä poikiani... Kaikki me ollaan menetetty jotain tosi arvokasta, me ollaan menetetty avomies ja isi!! Enkä ymmärrä Eero, miksei me sulle riitetty? :'(
Me rakastettiin sua vilpittömästi ja pojat rakastaa varmasti ikuisesti... Tule ja pyydä edes A:lta anteeks! R on vielä onneks niin pieni, ettei tajua tilannetta kunnolla, kun olithan sä paljon poissa kotoo työnkin puolesta... Töistäkö sä ton uudenkin löysit?? Eero sun tarttis selittää meille, miksi me ei oltukaan sulle se sun tukiasema, perhe??
Kaipaan sua ystävä. Ei olla nähty moneen vuoteen, ikävä on kova. Välit meni rikki, toivottavasti saatais joskus sovittua, oot mulle rakas <3.
Marko, kiitos, teit lähtemättömän vaikutuksen! Hyvästi, järkikultani... :-P Minä kun en ensinkään uskonut että nyt, näin pian edellisen suhteen päättymisen jälkeen, joku toinen mies saisi minut syttymään tällä tavalla pelkällä olemassaolollaan. Kaikenlaista olen tähän ikään mennessä ehtinyt kokea, mutta eipä ole ennen sellaista miestä kohdalle osunut, että ensimmäiset treffit julkisella paikalla vailla fyysistä kontaktia ja vihjailevia puheita johtaisivat siihen mihin nyt, että kotiin palattuani oli vaihdettava kiimasta märät pikkuhousut puhtaisiin... Ihan uskomaton se jännite minkä tunsin välillämme. Onneksi tavataan taas pian uudestaan, ja tuskin maltan odottaa, että saan sinut vuoteeseeni ja syliini.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 00:47"]
M helvetti kun voisin kertoa tän sulle päin naamaa. Sä säteilet jotain energiaa ympärilles joka saa mut hulluksi halusta ja hetkittäin mä en saa edes henkeä sun lähellä kun tunne on vaan niin voimakas. Onneksi me nähdään enää harvoin koska eihän tästä mitään tulisi, varattuja molemmat. Vaikka ikinä ei ole mitään ollut, tää tunne ei vaan kuole. Anna sun hiusten kasvaa, anna sun hymyn valaista koko maailma. Mä odotan täällä sivussa että näkisin sut taas.
[/quote]
naiselle vai mieheelle? paikkakunta? tv. eräs M
Kiitos rakas neljästä salaisesta tunnista tänään:)
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 22:44"]
Harmittaa kun ignooraat mut ihan täysin. Et katso päinkään. Ahdistavaa.
[/quote]Älä suotta harmittele - tuohan on merkki siitä, että miehellä on erittäin voimakkaat tunteet sinua kohtaan, eikä ole päässyt sinusta yli. Muuten ei olisi tarvetta esittää noin kovasti :-D.
R.I.P. Antti, helvetissä tavataan!
[quote author="Vierailija" time="24.08.2014 klo 21:02"]
Haista home J , kaikki vihaa sua. Älä viitsi vaivautua edes soittamaan mulle, Sä teit virheen mitä ei voi paikata. Heihei , ulos elämästäni.
[/quote]
Ei kaikki :)
Voi kun voisin luottaa suhun vielä. Haluan puhua, mutten uskalla.
[quote author="Vierailija" time="25.08.2014 klo 22:51"]
Voi kun voisin luottaa suhun vielä. Haluan puhua, mutten uskalla.
[/quote]
Miksi et uskalla? Puhu vaan.
M olet mielessäni. Kunpa joskus vielä kohtaisimme. Olet hauska, fiksu ja yleisesti ottaen vain ihana.
J olet kuilu jonka pohjaan en yllä näkemään. Olet kaiku menneestä ja pitelet taivastani kämmenpohjissasi. Sinä tanssit sekopäisenä palavan maan reunalla ja minä seuraan sinua mihin ikinä käännätkin katseesi, seuraan niin kauan kuin jalkani kantavat. Tämä maa on savuava aro ja sinun varjosi kulkee sen ääreltä toiselle lipuen ihollani kuin veitsen kaari. Pure minua ja lävistä minut uudelleen ja uudelleen.
Tom Hiddleston, miksi olet niin kaukana?
Mika, vaikka ollaan varattuja, tunne ei kuole, ilmota mulle jotain itsestäs, olis kiva nähdä vaan kaverinakin... Muistotkaan ei kuole, oot ihana! Kiitos!! <3