Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Ajattelin joskus kauan sitten jo että olispa kiva olla ystäväsi. Onnistuisiko se?
Hitto soikoon! Haluatko että meistä tulee ystäviä vai rakastavaisia? Vastaa suoraan, kiitti.
Voitko rakas käydä laittamassa mulle saunan päälle?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:10"]
Voitko rakas käydä laittamassa mulle saunan päälle?
[/quote]
Älä viitsi. :( Se on ohi joka tapauksessa. Puntarissa turva ja onni. Valitsen onnen ja onnistun siinä paremmin yksin olemalla rehellinen, kuin elämällä valheessa.
Rakastan sua. Tässä on jotain maallista enemmän. Ollaanko me vai voidaanko olla myös me?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:55"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:20"] [quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:52"] Olen ollut ajoittain todella tasapainoton ja kohdellut sua epäreilusti ja käyttäytynyt itsekkäästi ja lapsellisesti. Hyvä, että autoit huomaamaan sen. Olen hyvin pahoillani ajattelemattomasta käytöksestäni ja pyydän sitä anteeksi. [/quote] omin tämän. Niinhän sinä olet. [/quote] Se olikin sulle ja olen edelleen samaa mieltä. Teen kaikkeni, jotta kehityn. Aikansa se vie, mutta taistelen. Opettelen näkemään kokonaisuuden ja unohtamaan oman ruman sisäisen egon. En pääse irti tunteesta, että tavatessamme tunsin tuttuuden ja lopulta tulleeni kotiin. Sun kanssa on mielettömän hyvä olla. Siinä ei voi olla väärää... Miten sun mielestä tässä on paras toimia? [/quote[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:20"] [quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:52"] Olen ollut ajoittain todella tasapainoton ja kohdellut sua epäreilusti ja käyttäytynyt itsekkäästi ja lapsellisesti. Hyvä, että autoit huomaamaan sen. Olen hyvin pahoillani ajattelemattomasta käytöksestäni ja pyydän sitä anteeksi. [/quote] omin tämän. Niinhän sinä olet. [/quote] Se olikin sulle ja olen edelleen samaa mieltä. Teen kaikkeni, jotta kehityn. Aikansa se vie, mutta taistelen. Opettelen näkemään kokonaisuuden ja unohtamaan oman ruman sisäisen egon. En pääse irti tunteesta, että tavatessamme tunsin tuttuuden ja lopulta tulleeni kotiin. Sun kanssa on mielettömän hyvä olla. Siinä ei voi olla väärää... Miten sun mielestä tässä on paras toimia? [/quote] Mitäpä jos analysoisit itseäsi ihan ääneen ja pyytäisit anteeksi. Toivoa on... [/quote] Tarkoitus ei ollut loukata, olen pahoillani jos sain kokemaan niin. [/quote] Toi ei riitä! Sun pitää eritellä tekisi.
[/quote]
Teen sen, kun olemme kasvotusten.
[/quote]
Toivottavasti... Mut kerro toki, miksi haluat tavata ja mistä puhua... En taida ilman vaivautua paikalle enää...
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:25"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:55"] [quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:20"] [quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:52"] Olen ollut ajoittain todella tasapainoton ja kohdellut sua epäreilusti ja käyttäytynyt itsekkäästi ja lapsellisesti. Hyvä, että autoit huomaamaan sen. Olen hyvin pahoillani ajattelemattomasta käytöksestäni ja pyydän sitä anteeksi. [/quote] omin tämän. Niinhän sinä olet. [/quote] Se olikin sulle ja olen edelleen samaa mieltä. Teen kaikkeni, jotta kehityn. Aikansa se vie, mutta taistelen. Opettelen näkemään kokonaisuuden ja unohtamaan oman ruman sisäisen egon. En pääse irti tunteesta, että tavatessamme tunsin tuttuuden ja lopulta tulleeni kotiin. Sun kanssa on mielettömän hyvä olla. Siinä ei voi olla väärää... Miten sun mielestä tässä on paras toimia? [/quote[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:20"] [quote author="Vierailija" time="12.01.2015 klo 19:52"] Olen ollut ajoittain todella tasapainoton ja kohdellut sua epäreilusti ja käyttäytynyt itsekkäästi ja lapsellisesti. Hyvä, että autoit huomaamaan sen. Olen hyvin pahoillani ajattelemattomasta käytöksestäni ja pyydän sitä anteeksi. [/quote] omin tämän. Niinhän sinä olet. [/quote] Se olikin sulle ja olen edelleen samaa mieltä. Teen kaikkeni, jotta kehityn. Aikansa se vie, mutta taistelen. Opettelen näkemään kokonaisuuden ja unohtamaan oman ruman sisäisen egon. En pääse irti tunteesta, että tavatessamme tunsin tuttuuden ja lopulta tulleeni kotiin. Sun kanssa on mielettömän hyvä olla. Siinä ei voi olla väärää... Miten sun mielestä tässä on paras toimia? [/quote] Mitäpä jos analysoisit itseäsi ihan ääneen ja pyytäisit anteeksi. Toivoa on... [/quote] Tarkoitus ei ollut loukata, olen pahoillani jos sain kokemaan niin. [/quote] Toi ei riitä! Sun pitää eritellä tekisi. [/quote] Teen sen, kun olemme kasvotusten. [/quote] Toivottavasti... Mut kerro toki, miksi haluat tavata ja mistä puhua... En taida ilman vaivautua paikalle enää...
[/quote]
Kaikesta, kokonaisuudesta. Noista muista viesteitä voit myös päätellä tunteeni sua kohtaan. Vastaatko viestin 2009 ja 2011. Helpompi lähteä keskustelemaan sitten, kun tiedän mitä haluat.
Mistä te tiedätte, että keskustelette varmasti juuri oikean henkilön kanssa? Noi kuulostaa aika isoilta jutuilta ruodittaviksi sokkona täällä netissä. Sitten ihmettelette oikeassa elämässä, kun toinen ei tiedä yhtään mistä on kyse.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:09"]
Hitto soikoon! Haluatko että meistä tulee ystäviä vai rakastavaisia? Vastaa suoraan, kiitti.
[/quote]
erikoisystäviä?
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:45"]
Mistä te tiedätte, että keskustelette varmasti juuri oikean henkilön kanssa? Noi kuulostaa aika isoilta jutuilta ruodittaviksi sokkona täällä netissä. Sitten ihmettelette oikeassa elämässä, kun toinen ei tiedä yhtään mistä on kyse.
[/quote]
tuskin kukaan täällä tosissaan mitään vastauksia odottaa. Kunhan purkaa tunteitaan, siksihän tällainen ketju on perustettu että voi jonnekin kirjoittaa.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 18:45"]
[/quote]
tuskin kukaan täällä tosissaan mitään vastauksia odottaa. Kunhan purkaa tunteitaan, siksihän tällainen ketju on perustettu että voi jonnekin kirjoittaa.
[/quote]OK tuli vain mieleen, kun noi jotkut dialogit näyttävät venyvän aika pitkiksi ja keskustelijat näyttää aina ihan tosissaan tuntevansa sen vastaajan. Tai ainakin luulee.
Yritit tänään katsoa mua silmiin kun olin lähellä, ja olisin oikeasti halunnut katsoa takaisin ja hymyillä, mutta ujous iski, vilkaisin vain, näytin kylmältä, käännyin pois ja pakenin. Anteeksi. En ymmärrä miksen koskaan pysty olemaan rohkea, vaikka ajatuksissani olen päättänyt niin miljoona kertaa.
En pystyisi olemaan vain ystäväsi, haluan sinua niin paljon...
[/quote]
Merituuli! Muistatko minut? :)
Mä olisin halunnut kirjoittaa 2000. viestin. :'(
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 19:38"]
En pystyisi olemaan vain ystäväsi, haluan sinua niin paljon...
Sit tehdään jotain muutakin kun annetaan ystävähali...
[/quote]
[/quote]
Siis onko sullakin tosiaan tunteita mua kohtaan? Ei se voi olla totta. Mä taidan vaan kuvitella kaiken omassa päässäni. Tän palstan viestit saa mut ihan sekaisin.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:48"]
Sari, kannattaa miettiä sanojaan ja käyttäytymistään ennen kuin kaikki ystäväsi katoavat. Kasva aikuiseksi, nyt on viimeistään sen aika.
[/quote]
Näytähän mallia ja puhu asianosaiselle suoraan, oi aikuinen!
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:16"]
Siis onko sullakin tosiaan tunteita mua kohtaan? Ei se voi olla totta. Mä taidan vaan kuvitella kaiken omassa päässäni. Tän palstan viestit saa mut ihan sekaisin.
[/quote]
Sama juttu. :) Tiedät, että rakastan. Mut jos haluat pelkkää ystävyyttä, niin ymmärrän. En viitsisi kaltaiseni seksihullun idiootin kanssa olla ainakaan yhtään lähemmissä väleissä. :)
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:21"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:16"]
[/quote]
Sama juttu. :) Tiedät, että rakastan. Mut jos haluat pelkkää ystävyyttä, niin ymmärrän. En viitsisi kaltaiseni seksihullun idiootin kanssa olla ainakaan yhtään lähemmissä väleissä. :)
[/quote]
miksi on idiootti jos on seksihullu? Outo logiikka.
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:56"]
[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 16:35"] [quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 15:44"]Pitäiskö tämä juttu repästä jo irti? Irtautuminen tuntuu tosin erittäin kipeälle, mutta pahentaako tämä tarvetta pysyä kiinni? Tässä on se huono puoli, että mulla on tunteita ja en pääse niistä ainakaan näin yli. Olisko mun jo aika itsenäistyä ja pärjätä ihan yksin? Kerranhan se sattuu. Vai mikä on tarpeellista kokonaisuuden kannalta? Mitä ajattelet? [/quote] Whatever is good for you! [/quote] Älä lähde tosta, vaan kokonaisuudesta. Miten näet tämän? Miten tässä on fiksuinta toimia? [/quote] No jos nimenomaan fiksuudesta puhutaan niin varmaan sanoa heippa.
[/quote]
Haluatko tehdä niin? Koetko sen kaikin puolin parhaimmaksi vaihtoehdoksi? Mullehan tämä on ristiriitaista. Järki sanoo, että tämä on koettelumus, joka on käytävä läpi ja irtauduttava, mutta pystynkö siihen ja miten tunnetasolla, jos tämä jatkuu näin. Tunteet nyt sitten veisivätkin suoraan helvettiin.
Tee päätös mun puolesta.