Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Moi K :)
Oli tosi mukava aamupäivä yhdessä tiistaina.
Toivottavasti saadaan hengailla taas yhdessä pian.
Ääääääähhhhh.....* heittäytyy lattialle ja potkii* mutkumähaluunsut!!!
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:41"]
Ääääääähhhhh.....* heittäytyy lattialle ja potkii* mutkumähaluunsut!!!
[/quote] Mä haluun sua.
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 20:41"]Ääääääähhhhh.....* heittäytyy lattialle ja potkii* mutkumähaluunsut!!!
[/quote]
Minullakin on välillä samanlainen olo. Mies21
[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 22:35"]
Kuulehan mies, kun sä katsot mua tuolla tavalla ja hymyilet, niin ymmärrätkö, että muutun silloin sulaksi vahaksi? Voi kun vielä koskettaisit, edes vähän hipaisisit. Mutta varo, voin polttaa!
[/quote]
Jos kosketan, sytyn ehkä palamaan. Sitäkin pelkään.
[/quote]
Ja mitä muuta?
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 00:39"]
Miks tän pitää olla niin vaikeeta, en kestä... :( Eikö vain voida rakastaa toisiamme sillä platonisella tavalla. Sulle on ainakin paikka mun sydämessä aina. Niin kauan kunnes kuolen.
Anteeksi ei nyt kulje sanat kun olen humalassa.
[/quote] Sullakin on paikka mun sydämessä, aina.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:33"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 09:20"][quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 18:38"]Tajusin just että sä oot ihan oikeesti tykännyt musta. <3
[/quote]
Nytkö sä sen vasta hoksasit? Toisaalta tajusin sen itsekin vähän liian myöhään.
[/quote] Joo, nyt vasta. Mä todin oon tykännyt susta aina. Oot niin ihana ihminen ja olis tosi kiva olla sun ystäväsi. ❤
[/quote]
No et sinäkään hassumpi ole!
Valehtelin sinulle, mutta vain sen takia, että sinulla olisi parempi olo ja toivon ettet kärsi samalla tavalla mitä minä.
Tule, kultarakas jo huomenna! Mulla on aivan järjetön ikävä sua. En tietenkään sanonut sitä, kun en halua, että jätät mitään tärkeää kesken. Mutta kyllähän tää on ihan kärsimystä ollut jo neljä, viis päivää, öistä puhumattakaan! Oon yrittänyt nukkua kippurassa sun tyynyn ympärillä ja hengittänyt siitä sun jo loppuun kulunutta tuoksua.
Kun sitä ei mun lohtuna ole, valvon sitten ja teen töitä sisään, että saan sitten tuhlata aikaani suhun, kun pääset tänne asti. Pidän ikkunaa raollaan, joku lintu laulaa ties miten myöhään, olen oranssin villahuovan sisällä. Juon teetä, käyn läpi matskuja koneelta ja kaipaan sua, niin että sattuu.
Mä rakastan sua. Olen rakastanut jo vuoden. Vaikka pääsen sanomaan sen vain kerran tai kaksi viikossa, sä näet ja kuulet sen joka kerta kun puhuessasi kosketat mua, ja mä näen, että sä näet. Se onnentunne on jotain ihan käsittämätöntä!
Tule jo huomenna, Rakas!
Minulle riittäisi, että saisin edes koskettaa kättäsi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:55"]Olen tulla hulluksi kun en pääse lähellesi. [/quote] Millaista läheisyyttä kaipaat?
[/quote]
S, kyllä tavattiin eilen. Jos tunnenkin vetoa sinua kohtaan, en tiedä riittääkö se ylittämään kynnyksen siitä millaisen sotkun meidän juttumme tekisi ihan kaikkeen ympärillemme. Kerro minulle suoraan mitä ajattelet, näemme kyllä usein. Mutta mieluummin vapaa-ajalla... :) T: J.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 22:32"]
Minulle riittäisi, että saisin edes koskettaa kättäsi.
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 22:55"]Olen tulla hulluksi kun en pääse lähellesi. [/quote] Millaista läheisyyttä kaipaat?
[/quote]
[/quote] Kyllä sinä saisit koskettaa kättäni. Sinua oli kiva pitää kädestä.
Mikä sellaista junttia radiossa paneskellessaan riepoo joka luulee että joku paneskeltava olisi jonkun toisen nainen? kieltämättä tässä naurattaa se että nyt taitaa "naisesi" särkyä vielä pahemmin. pystyn oikein aistimaan tämän tuskan ja särkyneen tilan.
häirinnästäsi on paljon todistajia.
[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"] Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa. Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki? En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea. [/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin? [/quote] Kirjoitin työkaverilleni. En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä. En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen. Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä. Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla. Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan. [/quote] Ihanasti kirjoitettu. Kuvauksen perusteella voisit olla mies, jota kaipaan. Olen huomannut jotain katseistasi, mutta en ole varma mitä ne tarkoittavat. Useinkin menen hyvin hämilleni. Tämä johtuu siitä, että olen sinuun aivan tolkuttomasti ihastunut. Ajatukseni ovat hyvinkin ristiriitaisia, koska ajattelen, että olet nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että en voi ajatella niin sinusta kuin ajattelen. Kuitenkin haluaisin selvyyden tähän tilanteeseen, lähinnä siihen, kuvittelenko kaiken? Vaikka tekstisi tuntuikin sopivan tilanteeseemme, haluaisin tietää paremmin. Uskaltaisitko paljastaa vielä jotain enemmän, jotta tietäisimme kirjoittelemmeko "oikeille" henkilöille?
[/quote]
Miksi haluaisit selvyyden? Mitä ajattelet? Kerro sinä jotakin?
[/quote][quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:11"]
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"] Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa. Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki? En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea. [/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin? [/quote] Kirjoitin työkaverilleni. En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä. En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen. Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä. Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla. Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan. [/quote] Ihanasti kirjoitettu. Kuvauksen perusteella voisit olla mies, jota kaipaan. Olen huomannut jotain katseistasi, mutta en ole varma mitä ne tarkoittavat. Useinkin menen hyvin hämilleni. Tämä johtuu siitä, että olen sinuun aivan tolkuttomasti ihastunut. Ajatukseni ovat hyvinkin ristiriitaisia, koska ajattelen, että olet nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että en voi ajatella niin sinusta kuin ajattelen. Kuitenkin haluaisin selvyyden tähän tilanteeseen, lähinnä siihen, kuvittelenko kaiken? Vaikka tekstisi tuntuikin sopivan tilanteeseemme, haluaisin tietää paremmin. Uskaltaisitko paljastaa vielä jotain enemmän, jotta tietäisimme kirjoittelemmeko "oikeille" henkilöille?
[/quote]
Miksi haluaisit selvyyden? Mitä ajattelet? Kerro sinä jotakin?
[/quote]
Tuskin olet se henkilö, jonka toivoisin sinun olevan. Mutta kirjoitan silti. Haluaisin vain tietää, mitä mitä eräs mies minusta ajattelee. Huomaan hänen usein katselevan minua. Ja kyllähän minäkin häntä vilkuilen. Olen siis mennyt ihastumaan tähän työpaikan komeaan mieheen. Tosin tilanteemme on mahdoton, koska olemme molemmat perheellisiä. En tunne häntä kovinkaan hyvin, mutta haluaisin kovasti tutustua :)
valitettavasti en taida uskaltaa paljastaa enempää, mutta jos kertomani yhtään täsmäsi, niin voit jatkaa...
Pahoittelen, mutta lainasin koko ketjun :)
Kauniita unia!
Oletko muuten koskaan nähnyt meistä unta?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 08:48"]Valehtelin sinulle, mutta vain sen takia, että sinulla olisi parempi olo ja toivon ettet kärsi samalla tavalla mitä minä.
[/quote] valehtelit mistä?
Mulla on niin surullinen olo. Miten pääsisin lähellesi? Näyttää siltä että ei törmätä moneen viikkoon missään. Olet niin ihana että sydämeni sulaa <3 hyvää viikonloppua sulle.
K
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 19:22"]
[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 18:55"]En tarkottanu millään pahalla. En vaan uskalla myöntää sitä tunteiden määrää mitä mulla on. Yritän saaada ajatukseni kasaan. Palataan ehkä joskus... [/quote] ...kun on jo liian myöhäistä...
[/quote]
Taitaa olla jo nyt, pahoin pelkään. En mä edes tiedä mitä sä enää ajattelet ylipäätään, ja ketä haluat..