Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Lähetän terveiset itselleni tulevaisuuteen viiden vuoden päähän. Oot nyt nelikymppinen. Toivottavasti saanut opinnot KAIKKI loppuun ja voit nyt keskittyä vain perheesen ja omaan terveyteesi. Toivottavasti sairautesi ei ole vielä saanut ylivaltaa. Taistele loppuun asti! Vaikka vaan lastesi vuoksi. Toivottavasti huonot ajat on takana päin ja voit taas edes pikkuisen nauttia ja olla onnellinen. Koita jaksaa vielä vähän. Revi ne voimat väkisin!
M.B. rakastan sua edelleen yhtä paljon kuin silloin kohta 20 vuotta sitten. Teet mut hulluksi.
Luulen että kun saan asiat rauhoittumaan omassa päässäni, voin vielä nauraa joku päivä tälle kaikelle.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:34"]Luulen että kun saan asiat rauhoittumaan omassa päässäni, voin vielä nauraa joku päivä tälle kaikelle.
[/quote]
Niinpä! Vaikea tätä on unohtaakaan. Oot niin höpsö.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:20"]
Oletko tajunnut, että näimme tänään ehkä viimeisiä kertoja? Ei niitä enää montaa taida tulla... Hirveä ajatus, en kestä sitä
[/quote]
Miks?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 22:07"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:09"]J, kaipaan sua niin paljon.... ❤ t. A [/quote] samma här.:)
[/quote]
Mahdollisuudet tuplaantui, että siellä olisi oikea A :D Niin minäkin sinua T:J
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:37"]
Oletko tajunnut, että näimme tänään ehkä viimeisiä kertoja? Ei niitä enää montaa taida tulla... Hirveä ajatus, en kestä sitä
[/quote]
Miks?
[/quote]
Hän kyllä tietää.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Miks?
[/quote]
Hän kyllä tietää.
[/quote]
Ei hän tiiä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 20:54"]
Katselitko minua?
[/quote]
Väijyin.
Rakas alkoholistinen isoisäni, luulitko sä oikeasti voivasi harrastaa irtosuhteita ja ryypätä kaikki rahasi ilman, että koko suku ei tietäisi? Mulla on uutinen, mä oon tiennyt viimeiset 12 vuotta sun toimistasi, vaikka samaa oot jatkanut jo yli 22 vuoden ajan. Arvaa miltä musta tuntuu, kun oon vuosia kuullut sukulaisista, jotka on törmänneet suhun ja sun toiseen naiseen kaupassa, enkä oo voinut koskaan nuorimpana lapsenlapsenasi avata suutani asiasta isoäidille. Et uskokaan miten monta kertaa mun teki mieli olla se joka huutaa totuuden päin teidän kummankin naamaa, mutta silti olin vain se, joka lakkasi vastaamasta puheluihin ja lopetti vierailut. Parempi että muistat mut onnellisena ja naiivina pikkutyttönä, etkä masentuneena ja syömishäiriöisenä naisena. Nyt mulla menee kyllä paremmin kuin koskaan, kiitos ei sun.
Ja nyt 22 vuotta myöhemmin sä sitten viimein kerroit isoäidille sun naisestas. Mä oon tavallaan susta ylpeä, että osasit viimein päästää irti vaimostasi, ihan kuin olisit viimein näyttänyt jotain arvostusta sitä kohtaan. En aio pitää suhun enää ikinä yhteyttä, sä pilasit mun elämäni jo yli 10 vuotta sitten. Nää viimeiset 10 vuotta oon mielessäni puolustellut sua ja toivonut ettet taas kaadu tai joudu hakattavaksi. Sä olit sentään mun lapsuuden suurin idoli...
Enää ei kuitenkaan auta, vaikka raitistuisit tai soittaisit taas sairaalasta, kun oot jälleen pudonnut portaat kännissä. Sinä ahdisteleva, henkistä väkivaltaa harjoittava, itsekäs ja manipuloiva, narsistinen alkoholisti, mä toivon että oot vitun ylpeä itsestäsi. Mä toivon että oot helvetin onnellinen siitä, miten oot kohdellut isoäitiä ja meitä muita. Nyt tää on ohi, nyt voin viimein päästää susta lopullisesti irti. Hyviä alkoholinhuuruisia vuosia sulle. Et tuu kuulemaan musta jatkossakaan.
Helvetti että mä toivon, että sä lukisit tän...
S ---> "Iso E-J"
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:34"]Luulen että kun saan asiat rauhoittumaan omassa päässäni, voin vielä nauraa joku päivä tälle kaikelle.
[/quote]
Niinpä! Vaikea tätä on unohtaakaan. Oot niin höpsö.
[/quote]
Höpsö on kyllä väärä sana kuvaamaan minua. Tuulellakäyvä ja sekopäänä hullaantunut osuisi paremmin.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:34"]Luulen että kun saan asiat rauhoittumaan omassa päässäni, voin vielä nauraa joku päivä tälle kaikelle. [/quote] Niinpä! Vaikea tätä on unohtaakaan. Oot niin höpsö. [/quote] Höpsö on kyllä väärä sana kuvaamaan minua. Tuulellakäyvä ja sekopäänä hullaantunut osuisi paremmin.
[/quote]
No kieltämättä. Mutta ehdottomasti sympaattisella twistillä. :) miten kuvailisit mua?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:38"]
[/quote]
Miks?
[/quote]
Hän kyllä tietää.
[/quote]
Lukee ajatuksia?
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 22:00"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 21:34"]Luulen että kun saan asiat rauhoittumaan omassa päässäni, voin vielä nauraa joku päivä tälle kaikelle. [/quote] Niinpä! Vaikea tätä on unohtaakaan. Oot niin höpsö. [/quote] Höpsö on kyllä väärä sana kuvaamaan minua. Tuulellakäyvä ja sekopäänä hullaantunut osuisi paremmin.
[/quote]
No kieltämättä. Mutta ehdottomasti sympaattisella twistillä. :) miten kuvailisit mua?
[/quote]
Vastaat kaikkiin viesteihin täällä kuvitellen että ne ovat sinulle. Tämä ei takuu varmasti ollut. Pitäisköhän sun vähän rauhoittua ja jättää tilaa muillekin? En tunne sinua.
Ihminen jota rakastan, mutten saisi rakastaa. Hän on samalla ihminen, joka on sanonut minulle, pitävänsä minusta. Olen nähnyt hänestä pitkään unia. Joskus toivoisin, että tällaista kiellettyä rakkautta ei olisi olemassa, sielua raastaa.