Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Kunpa vuoden päästä voisin edes lähettää sinulle ystävänpäiväkortin. Toivottavasti tutustumme paremmin.
Pimppaaa, hei beibi anna mulle pimppaa!
Tajusin juuri, ettet ole ollut minuun millään tavalla yhteydessä oma-aloitteisesti vuosiin. Tai edes noteerannut olemassaoloa esim facebookissa tms. Miten en tätäkään ollut aiemmin ymmärtänyt.
Oletko ollut sairaana? On ollut ikävä.
Mies, mies, mies... tietäisitpä miten kiihkeitä ajatuksia minunlaisessa naisessa herätät ;) vaikka oletkin niin kovin epävarma ressukka "ihan tavallinen keski-ikäinen mies" ja minä saisin vaikka minkä alfauroksen, tule uniini taas ensi yönä niin näytän sinulle mihin kaikkeen kelpaatkaan, saatat yllättyä <3
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:40"]
Tajusin juuri, ettet ole ollut minuun millään tavalla yhteydessä oma-aloitteisesti vuosiin. Tai edes noteerannut olemassaoloa esim facebookissa tms. Miten en tätäkään ollut aiemmin ymmärtänyt.
[/quote]
Olet hidas?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:41"]Oletko ollut sairaana? On ollut ikävä.
[/quote] Mä vai? Ihan hirveän väsynyt vain. Nyt suihkuun ja kahvia naamaan.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:55"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 14:41"]Oletko ollut sairaana? On ollut ikävä.
[/quote] Mä vai? Ihan hirveän väsynyt vain. Nyt suihkuun ja kahvia naamaan.
[/quote]
:D
Tämä tilanne repii sydämen kappaleiksi. Käyn keskusteluja pääni sisällä ja kuvittelen puhuvani sinulle. Tunnen ne hetket kun ajattelemme toisiamme samanaikaisesti, väreilen ja kehossa säteilee. Luulin että tässä olisi ollut jotakin molemminpuolista, vaikka et ikinä sitä sanonut. Aloin kelaamaan juttuja, et ikinä lähtenyt niihin mukaan. Kuitenkin ajatus siitä, että tunne oli/on molemminpuolinen lohduttaa. Mikä estää kertomasta suoraan mitä ajattelet? Että et ainakaan inhoa minua?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:02"]Tämä tilanne repii sydämen kappaleiksi. Käyn keskusteluja pääni sisällä ja kuvittelen puhuvani sinulle. Tunnen ne hetket kun ajattelemme toisiamme samanaikaisesti, väreilen ja kehossa säteilee. Luulin että tässä olisi ollut jotakin molemminpuolista, vaikka et ikinä sitä sanonut. Aloin kelaamaan juttuja, et ikinä lähtenyt niihin mukaan. Kuitenkin ajatus siitä, että tunne oli/on molemminpuolinen lohduttaa. Mikä estää kertomasta suoraan mitä ajattelet? Että et ainakaan inhoa minua?
[/quote]
En ainakaan inhoa sinua, päinvastoin. Mutta olet...vaikea?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:02"]Tämä tilanne repii sydämen kappaleiksi. Käyn keskusteluja pääni sisällä ja kuvittelen puhuvani sinulle. Tunnen ne hetket kun ajattelemme toisiamme samanaikaisesti, väreilen ja kehossa säteilee. Luulin että tässä olisi ollut jotakin molemminpuolista, vaikka et ikinä sitä sanonut. Aloin kelaamaan juttuja, et ikinä lähtenyt niihin mukaan. Kuitenkin ajatus siitä, että tunne oli/on molemminpuolinen lohduttaa. Mikä estää kertomasta suoraan mitä ajattelet? Että et ainakaan inhoa minua? [/quote] En ainakaan inhoa sinua, päinvastoin. Mutta olet...vaikea?
[/quote]
Millä tavalla vaikea?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 12:50"]
Voiko kahta ihmistä rakastaa samanaikaisesti? Tai kolmea?
[/quote]
Voi
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:02"]Tämä tilanne repii sydämen kappaleiksi. Käyn keskusteluja pääni sisällä ja kuvittelen puhuvani sinulle. Tunnen ne hetket kun ajattelemme toisiamme samanaikaisesti, väreilen ja kehossa säteilee. Luulin että tässä olisi ollut jotakin molemminpuolista, vaikka et ikinä sitä sanonut. Aloin kelaamaan juttuja, et ikinä lähtenyt niihin mukaan. Kuitenkin ajatus siitä, että tunne oli/on molemminpuolinen lohduttaa. Mikä estää kertomasta suoraan mitä ajattelet? Että et ainakaan inhoa minua? [/quote] En ainakaan inhoa sinua, päinvastoin. Mutta olet...vaikea?
[/quote]
Millä tavalla vaikea?
[/quote]
Ailahteleva.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:02"]Tämä tilanne repii sydämen kappaleiksi. Käyn keskusteluja pääni sisällä ja kuvittelen puhuvani sinulle. Tunnen ne hetket kun ajattelemme toisiamme samanaikaisesti, väreilen ja kehossa säteilee. Luulin että tässä olisi ollut jotakin molemminpuolista, vaikka et ikinä sitä sanonut. Aloin kelaamaan juttuja, et ikinä lähtenyt niihin mukaan. Kuitenkin ajatus siitä, että tunne oli/on molemminpuolinen lohduttaa. Mikä estää kertomasta suoraan mitä ajattelet? Että et ainakaan inhoa minua? [/quote] En ainakaan inhoa sinua, päinvastoin. Mutta olet...vaikea? [/quote] Millä tavalla vaikea? [/quote] Ailahteleva.
[/quote]
Yhdessä vaiheessa haaveilulta katkesi siivet tosi typerästä syystä, säikähdin että ajattelet minun vainoavan sinua, mutta et olisi varmaan ikinä sanonut minulle niin rumasti?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:25"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:13"][quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:05"] [quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:02"]Tämä tilanne repii sydämen kappaleiksi. Käyn keskusteluja pääni sisällä ja kuvittelen puhuvani sinulle. Tunnen ne hetket kun ajattelemme toisiamme samanaikaisesti, väreilen ja kehossa säteilee. Luulin että tässä olisi ollut jotakin molemminpuolista, vaikka et ikinä sitä sanonut. Aloin kelaamaan juttuja, et ikinä lähtenyt niihin mukaan. Kuitenkin ajatus siitä, että tunne oli/on molemminpuolinen lohduttaa. Mikä estää kertomasta suoraan mitä ajattelet? Että et ainakaan inhoa minua? [/quote] En ainakaan inhoa sinua, päinvastoin. Mutta olet...vaikea? [/quote] Millä tavalla vaikea? [/quote] Ailahteleva.
[/quote]
Yhdessä vaiheessa haaveilulta katkesi siivet tosi typerästä syystä, säikähdin että ajattelet minun vainoavan sinua, mutta et olisi varmaan ikinä sanonut minulle niin rumasti?
[/quote]
En mä ole sanonut koskaan sulle rumasti.
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
(vaikka sä olet sanonut mulle :( )
mööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 15:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
(vaikka sä olet sanonut mulle :( )
[/quote]
Mitä mä olen sanonut rumasti?
[quote author="Vierailija" time="14.02.2015 klo 13:15"]Taas vastustaa :'(
[/quote]
?