Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 23:17"]
Odotan vastaustasi
[/quote]
Niin minäkin.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 20:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 10:58"]
Kuva sumenee, koska kielikuvia ja piilomerkityksiä alkaa olla liikaa. Olen silti aivan vakuuttunut asiasta. Pahoitella ei tarvitse, koska syy oli minun. Tärkeintä on tunnistaa tunteet oman käytöksen takana. Vain siten me kaikki opitaan itsestämme ja elämästä, ja moni solmu hiljalleen aukeaa. Kiitos kun autoit avaamaan niistä yhden!
[/quote]
miehelle vai naiselle?
[/quote]Eräälle ihanalle miehelle... Sinulle? :)
Käyttäydyin eilen typerästi. Näin jo kesken tilanteen välähdyksen omaisesti mihin pyrit ja mitä tarkoitat, mutta kielsin asian ja pitäydyin ahdistuneena totutussa ajatuskaaviossa. Tajusin käyttäytyväni yhtä typerästi kuin loukattu uhmaikäinen. Minun on päästettävä irti ja uskallettava olla paljas. Avasit taas vähän silmiäni. Kiitos.
Haista paska, A. S****!
HAISTA PASKA mä mikään sun siskosi ole KOSKAAN vaan sun rakastajasi mutta kun olet kerran niin kyvytön sitä näkemään taikka tajuamaan niin pidä vittu tunkkisi ja yksinäisyytesi/naisettomuutesi.
Tämmöstä samanlaista yhteyttä en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Silloin heti ekan kerran? Jutellessa tuntui se tuttuus ja aattelin, että kuinka mä saisin tohon henkilöön yhteyden. Koko ajan se on vahvistunut, ensiks ihastuin ja aattelin, että olkoon kumpaa sukupuolta vaan, ni persoonaan voi ihastua. Sit jo tajusin rakastuvani. Viimesellä muistin, et olen nähnyt sut unissakin jo kauheen pitkä aika sitte. Tuli kauhee tarve päästä susta perille ja saada tutustua paremmin. Tän täytyy nyt avautua enemmän. Oon aina aatellu, ettei kehenkään voi saada tälläistä tunneyhteyttä. Tää on ihan ufoa. Oot identtinen kaksonen, tai paremminkin siamilainen. Käsittämätöntä, et voi olla ni onnekas, että löytää tollasen ihmisen. ♥
Ymmärrän vasta nyt mitä oikein yritit saada mua oppimaan.
Mutta silti seison sanojeni ja tekojeni takana, en elä kuin valtavirta.
Et itsekään elä muiden mukana, et edes toteuta tekojasi niinkuin puhut.
Lannistavaa katsoa vierestä, yritin auttaa, nyt en enää pysty.
Käännän selkäni ja poistun, en palaa koskaan.
Et ymmärtänyt, ehkä ymmärrät joskus.
Ei se koskaan ole myöhäistä, eikä tässä ole kiire.
Katso se Facebookin muut-kansiosi jo!!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:28"]
Katso se Facebookin muut-kansiosi jo!!
[/quote]
No oon kattonut tänäänkin ainakin viisi kertaa, ei siellä mitään ole :(
Olipas kiva taas tänään nähdä sinut... viime kerta taisi olla ennen joulua. Katseesi on ihana :)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 02:28"]Katso se Facebookin muut-kansiosi jo!!
[/quote]
No kiitti kun kerroit tuollaisenkin kansion olemassa olosta :) mulla oli siellä joltain tuntemattomalta vuosi sitten tullut viesti, mutta se ei taida olla sulta? Jotain koiraa kyseli joku :D
Annan suuren arvon sille mitä teet hyväkseni, vaikkei se aina näytä siltä. Kiitos, että jaksat tsempata kaltaistani puupäätä. Rakastan sinua ( romanttisesti ;) ) ja jään ikävöimään erotessamme.. Hyvää yötä.
[quote author="Vierailija" time="16.09.2014 klo 22:20"]Iisalmeen terkkuja <3
[/quote]
Mistä nämä terkut tulee, ollaan Iisalmesta:DD
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:09"]
Tämmöstä samanlaista yhteyttä en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Silloin heti ekan kerran? Jutellessa tuntui se tuttuus ja aattelin, että kuinka mä saisin tohon henkilöön yhteyden. Koko ajan se on vahvistunut, ensiks ihastuin ja aattelin, että olkoon kumpaa sukupuolta vaan, ni persoonaan voi ihastua. Sit jo tajusin rakastuvani. Viimesellä muistin, et olen nähnyt sut unissakin jo kauheen pitkä aika sitte. Tuli kauhee tarve päästä susta perille ja saada tutustua paremmin. Tän täytyy nyt avautua enemmän. Oon aina aatellu, ettei kehenkään voi saada tälläistä tunneyhteyttä. Tää on ihan ufoa. Oot identtinen kaksonen, tai paremminkin siamilainen. Käsittämätöntä, et voi olla ni onnekas, että löytää tollasen ihmisen. ♥
[/quote]
Oletteko molemmat naisia?
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:09"]
[/quote]
milloin tuo uni tapahtui?
JJ, olet lapsellinen paska, joka ei välitä muista kuin itsestään! :)
Olen inhonnut sinua koko elämäni. Se, kun päiväkodissa kiusasit minua ja ystävääni. Se, kun alakoulussa ilkuit ja haukuit, kun en osannut luistella. Se, kun yläkoulussa puhuit minusta pahaa. Inhoan sinua.
Toivoisin oikeasti että vastaisit siihen mun tämänpäiväiseen viestiin jotenkin...tai no ei kiirettä, mutta vastaa kuitenkin joskus
Niin he löytävät toisensa tuhansien tähtien joukosta, loistavat niin kirkkaina.. Kauniita unia mies.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 22:09"]Tämmöstä samanlaista yhteyttä en ole kokenut kenenkään muun kanssa. Silloin heti ekan kerran? Jutellessa tuntui se tuttuus ja aattelin, että kuinka mä saisin tohon henkilöön yhteyden. Koko ajan se on vahvistunut, ensiks ihastuin ja aattelin, että olkoon kumpaa sukupuolta vaan, ni persoonaan voi ihastua. Sit jo tajusin rakastuvani. Viimesellä muistin, et olen nähnyt sut unissakin jo kauheen pitkä aika sitte. Tuli kauhee tarve päästä susta perille ja saada tutustua paremmin. Tän täytyy nyt avautua enemmän. Oon aina aatellu, ettei kehenkään voi saada tälläistä tunneyhteyttä. Tää on ihan ufoa. Oot identtinen kaksonen, tai paremminkin siamilainen. Käsittämätöntä, et voi olla ni onnekas, että löytää tollasen ihmisen. ♥
[/quote]
Musta tuntuu samalta. Mut kerro lisää, ootko se sä?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:44"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:15"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:17"]Et taida tykätä minusta enää eilisen jälkeen :( [/quote] Joo olit eilen tosi tyly. Miksi vsikka tiedät että tykkään susta?
[/quote]
En tiedä, alunperin oli vain tarkoitus tavallaan auttaa sua. Sitten iski joku hetkellinen mielenhäiriö ja luovutin liian helposti. Kyllä tuli huono omatunto etenkin sen jälkeen kun näin sun ilmeen.
[/quote]
Olisit vaan jatkanut. Opinpahan uutta itsestäni. Tai no, pakenin. Ainakin nyt tiedän tietyn kipupisteen, jonka jälkeen iskee hervoton paniikki ja kaikki sumenee päässä. Senkin "herraksi" on hyvä päästä. Kokeile vaan jatkossakin, yritän tilanteen mukaan laittaa itteni alttiiksi ja ottaa vastaan. Ja pakenen, jos tuntuu sumenevan.
[/quote]
Et taida olla se jolle viestini kirjoitin, tai menee tosi hankalaksi sovittaa tuo sun kommentti eiliseen tilanteeseen, siis tuo paniikki etenkin.