Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:17"]
Mä haluan sua M.
[/quote]
Mäkin haluan sua M. Olen iloinen, että olet osa elämääni.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:20"]
Miten voikin nainen saada miehen pään näin sekaisin? Olet vienyt minulta kokonaan keskittymiskyvyn ja mielenkiinnon muihin asioihin, kuin sinuun. Haavelein ainoastaan siitä, kun saan tavata sinut seuraavan kerran. Haluaisin kertoa tämän sinulle, mutta pelkään menettäväni sinut jos et tunne samoin.
[/quote]
Eihän se nainen ole sun nytkään tekstis mukaan eli mitä aä joutuisit menettämään??
[/quote]
No ei, mutta sitten ei oltais enää ollenkaan tekemisissä. Tyhmää tiiän, mutta jotenkin niin vaikeaa.
Mä en halua ketään M-kirjaimella alkavaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:17"]
Mä haluan sua M.
[/quote]
Mäkin haluan sua M. Olen iloinen, että olet osa elämääni.
[/quote]Onko sama M joka tappoi itsensä?
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Harmi. Menetät paljon.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Ehkä mua? :)
t. S
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:17"] Mä haluan sua M. [/quote] Mäkin haluan sua M. Olen iloinen, että olet osa elämääni. [/quote]Onko sama M joka tappoi itsensä?
[/quote]
Ei ole todellakaan
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:36"]
[/quote]
Ehkä mua? :)
t. S
[/quote]Huumorimiesten ilta.. ;)
Voi luoja, aikuiset naiset täällä temmeltää kuin naperot hiekkalaatikolla.. :D
Tässä ketjussa kirjottaa myös miehiä. Ja oon täys sekoboltsi mutta oon jo muutaman viikon ajan kuvitellut mun ihastuksen kirjottavan täällä. :-) en oikeestaan ees halua tietää totuutta koska haluan uskoa että olen keskustellut hänen kanssaan.
Mä haluan yhtä suomenruotsalaista miestä.
t. Kielioppi hallussa
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:46"]Tässä ketjussa kirjottaa myös miehiä. Ja oon täys sekoboltsi mutta oon jo muutaman viikon ajan kuvitellut mun ihastuksen kirjottavan täällä. :-) en oikeestaan ees halua tietää totuutta koska haluan uskoa että olen keskustellut hänen kanssaan.
[/quote]Itse asiassa me miehet emme käy tällä palstalla. Se on pelkkää kuvitelmaa.
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:46"]
Tässä ketjussa kirjottaa myös miehiä. Ja oon täys sekoboltsi mutta oon jo muutaman viikon ajan kuvitellut mun ihastuksen kirjottavan täällä. :-) en oikeestaan ees halua tietää totuutta koska haluan uskoa että olen keskustellut hänen kanssaan.
[/quote]
mä myönnän tehneeni samaa. Vaikka turha toivo kai että parikymppinen mies etsisi naista vauva-palstalta... :/
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:52"]M + S ?
[/quote]Aktiviteetit vähissä? ;D
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:29"]
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:22"]Laita jo viestiä!!! [/quote]Millaisen viestin haluat? Mitä haluat että sanon?
[/quote]
Ihan mitä haluat sanoa :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:52"]M + S ?
[/quote]Aktiviteetit vähissä? ;D
[/quote]
Mistä arvasit? :)
[quote author="Vierailija" time="06.02.2015 klo 23:20"]
Miten voikin nainen saada miehen pään näin sekaisin? Olet vienyt minulta kokonaan keskittymiskyvyn ja mielenkiinnon muihin asioihin, kuin sinuun. Haavelein ainoastaan siitä, kun saan tavata sinut seuraavan kerran. Haluaisin kertoa tämän sinulle, mutta pelkään menettäväni sinut jos et tunne samoin.
[/quote]
Eihän se nainen ole sun nytkään tekstis mukaan eli mitä aä joutuisit menettämään??