Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
7381/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kanssa viestittely saa mut kehräämään. En pääse siitä yli, että haluaisin vain sinut mies. En ketään muuta. Vaikka ei kunnolla tunnetakaan, niin mulla on sellainen tunne että oltaisiin toisillemme täydelliset.

Tämän haluaisin sanoa sinulle, mutta en uskalla. Ja onhan se myös aika mahdoton ajatus toteutettavaksi.

Vierailija
7382/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"]

Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa.

Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki?

En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea.

[/quote]

Töissäkö? Näen kun tulet lähemmäs mitä tarvitsee, välillä teen sitä itsekkin... vaikutat niin kutsuvalta ja vastustamattomalta, itseni hillitseminen on vaikeaa, mutta pitäisi kuitenkin keskittyä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7383/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jaksoitko valvoa noin myöhään... :)

Vierailija
7384/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vauva-ajan ensimmäinen puolivuota on mennyt niin nopeasti ja sumussa etten ole pystynyt keskittymään sinuun niin paljon kun olisin halunnut. Aika on mennyt niin sumussa ja äkkiä. Nyt minulla on ikävä sinua vaikka nukut siinä vieressäni. Rakastan sinua ja meidän pientä tuhisijaa. Pyydetään mummo ja pappa joskus meille lapsenvahdiksi ja käydään vaikka elokuvissa. Keitän sulle aamukahvit kun heräät.

Vierailija
7385/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 07:43"]Tämä vauva-ajan ensimmäinen puolivuota on mennyt niin nopeasti ja sumussa etten ole pystynyt keskittymään sinuun niin paljon kun olisin halunnut. Aika on mennyt niin sumussa ja äkkiä. Nyt minulla on ikävä sinua vaikka nukut siinä vieressäni. Rakastan sinua ja meidän pientä tuhisijaa. Pyydetään mummo ja pappa joskus meille lapsenvahdiksi ja käydään vaikka elokuvissa. Keitän sulle aamukahvit kun heräät.
[/quote]

...

Tämä olisin voinut joskus kirjoittaa omalle miehelleni.

Vierailija
7386/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä teen raskaustestin. Sulla ei oo mitään hajua, olihan meillä ehkäisy käytössä. En mä tiedä itsekkään mitä haluan. Mut jos näin on tarkoitettu niin mä lähen tähän vaikka yksin :)

Vierailija
7387/9334 |
25.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ajatellut sua paljoon moneen kuukauteen ennen eilistä kun laitoit viestiä.. Mä oon viimein päässy jaloilleni ja mulla on ihan hyvä olla. Miks just nyt? Nyt mä tarviin aikaa.
En tuu ikinä unohtamaan kaikkea pahaa, ootha sä mun poikani isä. Voikun mä osaisin kieltää suo näkemästä poikaasi. Koska mä en halua nähdä sua enkä mä halua sua meidän elämään. Enkä mä halua myöskään että sä oot isä lapselles vaan kerran vuodessa. Sitä se tulee olemaam, mut enhän mä voi niin itsekäa olla.....

Vierailija
7388/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 11:11"]

[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 01:27"][quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 22:01"] [quote author="Vierailija" time="25.04.2015 klo 02:37"] Olen aika varma siitä, että et lue tätä palstaa, etkä arvaa minun tänne kirjoittavan. Kirjoitan kuitenkin nyt ne asiat, jotka haluaisin sinulle sanoa. Olen tavannut sinut erikoisessa tilanteessa. Elämäni on täydellisempää kuin olisin koskaan voinut toivoa. Silti ajattelen jatkuvasti, mitä olisi voinut tapahtua, jos olisin tavannut sinut aikaisemmin. Tai mitä voisi tapahtua, jos tilanteeni olisi erilainen. Ajattelen sinua paljon enemmän kuin haluaisin edes itselleni myöntää, ja jokin sinussa vahvasti vetää minua puoleensa. Silmäsi? Naurusi? Kaikki? En tiedä, mitä ajattelet minusta, mutta taidamme kaikesta huolimatta olla tekemisissä enemmän, kuin meidän kaiken järjen mukaan tulisi olla. Eikä se taida johtua vain minusta, eihän? Järki käskee ottaa etäisyyttä, mutta en aio totella. Viihdyn seurassasi. Voisin katsoa ja kuunnella sinua tuntikausia kyllästymättä. Olen myös monta kertaa lähelläsi miettinyt, että haluaisin ottaa sinusta kiinni, suudella sinua ja olla vain lähelläsi. Olet upea. [/quote]Saisiko vähän vinkkiä kenelle/millaiselle ihmiselle kirjoitit? Mitä tapahtuisi jos saisit tietää hänen ajattelevan samoin? [/quote] Kirjoitin työkaverilleni. En tiedä, mitä tapahtuisi, jos saisin tietää hänen ajattelevan samalla tavalla. Olen huikean ihastunut siihen naiseen, ja osa minusta haluaisi ottaa hänestä vain kiinni ja olla hänen lähellään ilman sen erityisempiä taka-ajatuksia. Haluaisin suudella hänen kaulaansa ja silittää hänen hiuksiaan ja niskaansa, tuntea hänen lämpönsä. Pyytää häntä kertomaan itsestään kaiken, sitten kuunnella ja katsella häntä. En osaa selittää sitä, mikä hänessä kiehtoo. Kaikki, ehkä, koska en haluaisi mitään hänessä muuttaakaan. Tunnen myös, että me sopisimme hänen kanssaan hyvin yhteen. En osaa selittää sitäkään, mihin tuo tunne perustuu, mutta intuitiivisesti tunnen, kuinka olisin tuntenut hänet aina. Ja kuitenkin haluan tietää hänestä koko ajan enemmän. Ymmärrän, että hän on jollakin erikoisella tavalla aivan ainutlaatuinen. Toisaalta oma tilanteeni on sellainen, että en voi tehdä minkäänlaisia liikkeitä. Enkä edes uskaltaisi tehdä, koska en varmuudella tiedä, mitä hän ajattelee. Omat ajatukseni näkyvät luultavasti metrien päähän ja kaikille, koska pokerinaamani on niin huono. Eli varmaan hän jollakin tasolla tietää näistä ajatuksistani. Ja luulen, että hänkin on jossakin mielessä kiinnostunut minusta. Ystävänä vai jonakin muuna, sitä en tiedä. Enintään ystävinä meidän on kai lopulta pysyttäväkin, koska en voi lyödä rikki omaa ja läheisteni elämää vain omien itsekkäiden syideni takia. Kaikki asiat elämässäni ovat täydellisemmin, kuin olisin koskaan osannut toivoa. Enkä usko, että elämäni muita asioita voi sovittaa yhteen työkaverini kanssa millään tavalla.  Silti löydän itseni jatkuvasti kelailemasta samoja asioita. Järki sanoo, että olisi parasta pitää yhteyttä niin vähän kuin mahdollista, mutta siihen en kykene. Kidutan mieluummin itseäni hänen seurassaan. Hän on ainutlaatuinen, ja vetää minua puoleensa suunnattomalla voimalla, vaikka tästä ei koskaan mitään sen enempää taida tullakaan.  [/quote] Ihanasti kirjoitettu. Kuvauksen perusteella voisit olla mies, jota kaipaan. Olen huomannut jotain katseistasi, mutta en ole varma mitä ne tarkoittavat. Useinkin menen hyvin hämilleni. Tämä johtuu siitä, että olen sinuun aivan tolkuttomasti ihastunut. Ajatukseni ovat hyvinkin ristiriitaisia, koska ajattelen, että olet nyt sellaisessa elämäntilanteessa, että en voi ajatella niin sinusta kuin ajattelen. Kuitenkin haluaisin selvyyden tähän tilanteeseen, lähinnä siihen, kuvittelenko kaiken? Vaikka tekstisi tuntuikin sopivan tilanteeseemme, haluaisin tietää paremmin. Uskaltaisitko paljastaa vielä jotain enemmän, jotta tietäisimme kirjoittelemmeko "oikeille" henkilöille?

[/quote]

Miksi haluaisit selvyyden? Mitä ajattelet? Kerro sinä jotakin?

Vierailija
7389/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sua ahdistaakin kovasti etkä jaksais enää niin älä huoli. Pian kaikki kääntyy parhain päin. Pidemmän päälle ne lääkkeet auttaa ja sä oot jo käyny tutustumassaki osastoon. Rakastan sua.

Vierailija
7390/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en osaa unohtaa sua? Tiedän ettet sä tuhlaa aikaasi enään ajattelemalla mua, joten miksi mäkään en voi vain unohtaa? Tää ikävä on ehkä kamalinta mitä tiedän.

Vierailija
7391/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 08:49"]Miksi en osaa unohtaa sua? Tiedän ettet sä tuhlaa aikaasi enään ajattelemalla mua, joten miksi mäkään en voi vain unohtaa? Tää ikävä on ehkä kamalinta mitä tiedän.
[/quote]kyllä mä ajattelen sua, vaikka ei edes olla nähty pitkään aikaan.

Vierailija
7392/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaunokainen, ihana nainen. Olen hulluna sinuun, mutta sitä on hankalaa näyttää ja kertoa, kun työnnät minut pois läheltäsi yhä uudelleen ja uudelleen. En enää uskalla osoittaa hellyyttä ja läheisyyttä, kun olen niin usein tullut hylätyksi. Suojaudun kuoreeni ja ihailen sinua sen sisältä, mutta pelkään että ajaudumme erilleen tätä menoa. Saatan vaikuttaa etäiseltä mutta se johtuu hylkäämisen pelosta. Olet silti mielessäni joka päivä, ja toivon että voisin viettää lähelläsi vielä pitkän ajan.

Vierailija
7393/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.04.2015 klo 17:23"]Jussi O. Oulusta... Tiedätkö kuinka komea olet? Sinulla on niin ihanat ruskeanvihreät silmät ja vaaleat hiukset! Näen sinusta paljon ihania unia ;)
[/quote]

Tykkääjä(t)! Tunnistitko itsesi? :)

Vierailija
7394/9334 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten voin olla ihastunut sinuun ja sinä ilmeisesti minuun, kun tiedän että me ollaan oikeasti tosi erilaisia. Oon varma että jos me joskus jutellaan vähänkin pidempään, niin sun kiinnostus katoaa samantien, kun tajuat millainen tylsimys oikeasti olen.

Vierailija
7395/9334 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:49"]

En ymmärrä miten voin olla ihastunut sinuun ja sinä ilmeisesti minuun, kun tiedän että me ollaan oikeasti tosi erilaisia. Oon varma että jos me joskus jutellaan vähänkin pidempään, niin sun kiinnostus katoaa samantien, kun tajuat millainen tylsimys oikeasti olen.

[/quote]

Meneekö miehelle vai naiselle?

Vierailija
7396/9334 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 16:58"]

[/quote]

[/quote]

naiselle

Vierailija
7397/9334 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

naiselle

[/quote]

Tämän voisi osua omalle kohdalleni, mutta koska todennäköisyys on hyvin pieni, niin tuskinpa. Ja olen hyvin epävarma hänen tunteistaan minua kohtaan. Mutta JOS tämä olisi hänen kirjoittamansa kertoisin, että en etsikään mitään erikoista ja jännittävää miestä, joka täyttää elämäni yllätyksellisyydellään. Minulla on jo hyvä elämä, johon haluaisin hänet jakamaan kanssani arkea ja juhlaa. Haluaisin hänen hellyyttään ja rakkauttaan, sekä antaa sitä hänelle takaisin.

Sitä en voi selittää miksi haluaisin juuri hänet, mutta se ei muutu miksikään. Meidän yhteinen arki vaan tuskin koskaan on mahdollista.

Vierailija
7398/9334 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.04.2015 klo 20:29"]Jos tietäisit miten voimakkaat tunteet mulla on sua kohtaan niin yllätyisit. Olen itsekkin niin ihmeissäni, ollut jo yli vuoden. Surullista mutta niin se vain menee että varmasti monia meistä on joku joskus palavasti rakastunut emmekä koskaan ole siitä saaneet tietää. Ihmismielen koukerot ovat niin omituisia monesti. Juuri sitä kauneinta yritetään piilotella haavoittumiseen ja torjunnan pelossa viimeiseen asti. Kärsien.
[/quote]

Kenelle tämä viesti?

Vierailija
7399/9334 |
27.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen maanantai sulla on ollut?

Vierailija
7400/9334 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:12"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 17:00"]

[/quote]

[/quote]

naiselle

[/quote]

Tämän voisi osua omalle kohdalleni, mutta koska todennäköisyys on hyvin pieni, niin tuskinpa. Ja olen hyvin epävarma hänen tunteistaan minua kohtaan. Mutta JOS tämä olisi hänen kirjoittamansa kertoisin, että en etsikään mitään erikoista ja jännittävää miestä, joka täyttää elämäni yllätyksellisyydellään. Minulla on jo hyvä elämä, johon haluaisin hänet jakamaan kanssani arkea ja juhlaa. Haluaisin hänen hellyyttään ja rakkauttaan, sekä antaa sitä hänelle takaisin.

Sitä en voi selittää miksi haluaisin juuri hänet, mutta se ei muutu miksikään. Meidän yhteinen arki vaan tuskin koskaan on mahdollista.

[/quote]

Ei ollu sulle

Ketju on lukittu.