Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
AP:kö tätä älytöntä ketjua jatkaa maailman tappiin asti?
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:47"]
AP:kö tätä älytöntä ketjua jatkaa maailman tappiin asti?
[/quote]
Taitaa olla epätoivoiset, miesten perään ruikuttavat yh:t, joita tälla palstalla kyllä riittää.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:56"]Tekisi mieli halailla..
[/quote]
Minä haluaisin enemmän. Sydämeni sinulla jo on
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:32"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin. [/quote] Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta? [/quote] Töissä. T. Alkuperäinen A:ta himoitseva. [/quote] Olet M ja himoitset A:ta töistä? Hmm.. Vielä mietitään missäpäin Suomea. Jos pkseutu, niin tarkenna vielä :S [/quote] No sitäpä en uskalla tehdä ;) Mut joo, pkseutu kyseessä. [/quote] Et uskalla vai. Uskallatko kertoa minkätakia et kerro? Olisiko tämä jossain Espoon ja Helsingin välimaastossa?
[/quote]
En uskalla, en :) Enkä periaatteessa usko että tämä A täällä hengailisi, mutta pelaan varman päälle. Ei vaan riitä pokka. Ehkä sitten joskus jos aika ja paikka on oikea.
P, en osaa päättää, muistelisinko sua hyvällä vai pahalla. En kuitenkaan unohda koskaan, vaikka elämä jatkuukin uusia uomia pitkin. -H.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:09"]
Kyllä sä voit mulle viestin laittaa, mikään ei ole muuttunut
[/quote]
Oletko varma?
[/quote]
Ajattelen ja tunnen edelleen samalla tavalla
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 12:52"]Tuntuuko susta joskus siltä että heräät siihen kun ajattelen sinua?
[/quote] tuntuu.
Jäin miettimään viime näkemisen jälkeen, että onko sulla kaikki hyvin. Olit niin kovin voipuneen oloinen. Toivon ettei sinulla ole liian suurta taakkaa harteillasi.. Toivon sulle kaikkea hyvää vaikken sua kunnolla tunnekaan.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:27"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 19:09"] Kyllä sä voit mulle viestin laittaa, mikään ei ole muuttunut [/quote] Oletko varma? [/quote] Ajattelen ja tunnen edelleen samalla tavalla
[/quote]
naiselle vai miehelle?
Ajatteletko mua yhtä paljon kuin mä ajattelen sua? Voisinpa kysyä tätä sulta suoraan...
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:38"]Ajatteletko mua yhtä paljon kuin mä ajattelen sua? Voisinpa kysyä tätä sulta suoraan...
[/quote]
Mikset voisi kysyä?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:38"]Ajatteletko mua yhtä paljon kuin mä ajattelen sua? Voisinpa kysyä tätä sulta suoraan...
[/quote]
Mikset voisi kysyä?
[/quote]
Koska ikinä ei tule tilaisuutta siihen..
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:44"]Jankutijankuti.
[/quote]
♥
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:49"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 16:38"]Ajatteletko mua yhtä paljon kuin mä ajattelen sua? Voisinpa kysyä tätä sulta suoraan...
[/quote]
Mikset voisi kysyä?
[/quote]
Koska ikinä ei tule tilaisuutta siihen..
[/quote]
Jos sitä ei muuten tule, niin sinun pitää järjestää sellainen tilanne.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 23:40"]
Mun on pakko purkautua tähän, vaikka ajatuksieni kohde ei koskaan lue tätä. Mutta ihan sama, on vaan pakko päästää tämä ulos. Mä olen todella, todella ihastunut suhun. Ja meiltä loppuu aika. Mä janoan nähdä sua, vaikka olisi ehkä parempi olla näkemättä. Mä oikeasti toivon, että me ei päästä tässä jutussa tämän pidemmälle. Koska aika loppuu kesken. Ja koska mä en saisi tuntea näin. Ja toisaalta mä haluaisin niin kovasti varastaa yhden hetken meille. Sun silmät, sun katse. Mä hajoan, jollen saa edes yhtä suukkoa.
[/quote]
Miksi aika loppuu?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:13"]En saa nukuttua. Yritän tottua ajatukseen, että joudun luopumaan sinusta.
[/quote]
Yritä nukkua. Miksi luovutat?
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 07:13"]En saa nukuttua. Yritän tottua ajatukseen, että joudun luopumaan sinusta. [/quote] Yritä nukkua. Miksi luovutat?
[/quote]
oi sitä nuoruuden kaihoa :D
kiitos tästä linkistä, nousi hymy huulille :) PItääkin lisätä Cmx:ää Spotifyn soittolistalle.
[quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 08:13"][quote author="Vierailija" time="18.03.2015 klo 04:47"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 22:22"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin.
[/quote]
Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta?
[/quote]
Töissä. T. Alkuperäinen A:ta himoitseva.
[/quote]
Olet M ja himoitset A:ta töistä? Hmm.. Vielä mietitään missäpäin Suomea. Jos pkseutu, niin tarkenna vielä :S
[/quote]
No sitäpä en uskalla tehdä ;) Mut joo, pkseutu kyseessä.
[/quote]
Vai niin, vai niin :). Oletteko kumpikaan suhteessa vai mikä estää hänelle suoraan kertomisen?