Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Oon ajatellut sua koko viikonlopun.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:06"]Oon ajatellut sua koko viikonlopun.
[/quote]
Sama vika.
Mun täytyy päästää sut menemään ja jatkaa elämääni.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:14"]
Mun täytyy päästää sut menemään ja jatkaa elämääni.
[/quote]
Ei, älä.
Niin, eipä kai tästä voi tulla mitään... Mikset sä sitten vain sano sitä suoraan?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:14"]Mun täytyy päästää sut menemään ja jatkaa elämääni.
[/quote]
En kai sun elämän tiellä ole tähänkään asti ollut? Tykkään susta silti.
Pulpahdat mieleeni vähän väliä. Näkemisesi vain lisää vierailujasi ajatuksissani.
Haluaisin vain käpertyä syliisi, katsoa silmiisi ja kertoa kuinka paljon sinusta välitän, mutta olet niin kaukana :'(
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:25"]Mitä sä tahdot musta?
[/quote]
Erikoisystävän.
En voi pitää sua ainiaan, olet kuin määräaikainen lehtitilaus...ensin kaikkea mielenkiintoista uutta joka kuukausi...sitten jo tottuu sisältöön...ja lopuksi tulee lasku uuden määräaikatilauksen uusimiseksi...ja tilaus täytyy irtisanoa, koska en voi tilata sinua loppuelämäkseni...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:23"]
Pulpahdat mieleeni vähän väliä. Näkemisesi vain lisää vierailujasi ajatuksissani.
[/quote]Täälläkin päin pulputtaa :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:25"]
Mitä sä tahdot musta?
[/quote]
Mä tahdon sut kokonaan.
Mulla on välillä ikävä,mietin vieläki meitä ja sitä mitä meistä ois voinu tulla. ♡♡P
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:23"]Pulpahdat mieleeni vähän väliä. Näkemisesi vain lisää vierailujasi ajatuksissani.
[/quote]
Niin juuri tämä
Syön poppareita joista suurin osa paloi, kuuntelen Leevi and the Leavingsia ja mietin sua. Aika perus lauantai-ilta siltä osin, että olet ajatuksissa mukana. Kuinka voi toista näin kaivata, vaikka ihan ystävämielessä...
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:28"]En voi pitää sua ainiaan, olet kuin määräaikainen lehtitilaus...ensin kaikkea mielenkiintoista uutta joka kuukausi...sitten jo tottuu sisältöön...ja lopuksi tulee lasku uuden määräaikatilauksen uusimiseksi...ja tilaus täytyy irtisanoa, koska en voi tilata sinua loppuelämäkseni...
[/quote]
Mikä lehti mä sulle oon? :) Sä oot mulle Voi Hyvin- lehti :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 22:28"]En voi pitää sua ainiaan, olet kuin määräaikainen lehtitilaus...ensin kaikkea mielenkiintoista uutta joka kuukausi...sitten jo tottuu sisältöön...ja lopuksi tulee lasku uuden määräaikatilauksen uusimiseksi...ja tilaus täytyy irtisanoa, koska en voi tilata sinua loppuelämäkseni...
[/quote]
Mikä lehti mä sulle oon? :) Sä oot mulle Voi Hyvin- lehti :)
[/quote]
Sä oot Villivarsa. :D
❤