Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:08"]
Nuku hyvin. Tykkään susta.
[/quote]Hyvää yötä sullekin :)
Mä haluaisin vaan olla sun lähellä. Alasti peiton alla.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 23:08"]Nuku hyvin. Tykkään susta.
[/quote]
Niin minäkin sinusta. Hyvää yötä ♥
Jos näet unta musta ensi yönä, lupaan unessa hymyillä sulle ja suudella sua.
Paskahousu. Mitä peliä nyt pelaat? Erotaan jo!
Mä näin susta viime yönä unta. Sun kädet vapisi kun me halattiin ja se tuntui niin todelliselta, että aamulla oli surullinen olo kun tajusin sen olleen vain unta. En ole edelleenkään ihan varma mitä sua kohtaan tunnen, mutta se läheisyys tuntui ihanalta. Suutelisitkohan mua tänä yönä?
J. Turusta, mitä nämä tekosi tarkoittavat?
T. A.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 20:12"]
Miten sulla menee? Missä voitas nähdä...?
[/quote]
Huomenna klo 19 Klaus K:n aulassa? Otetaan huone sieltä. Poreammeella.
[/quote]
Ammeessasi voi olla ruuhkaa... :D
Et edes huomannu mua tänään, vaikka sun oli pakko huomata, mutta vaikutit siltä ettet halunnut huomata :(
Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... En aina ota susta selvää...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]
Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... En aina ota susta selvää...
[/quote]
ei johdu susta vaan omista jutuista. Joskus sitä ei edes näe auringon paistavan, vaikka tietäisi sen siellä olevan.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:32"]Kylmää, kuumaa, kylmää, kuumaa... En aina ota susta selvää...
[/quote]
En minäkään susta, itsestäni olen aivan varma. Jotenkin en luota omaan vaistooni sinusta tai voi se tietysti olla myös itsetunnon heikkoutta
Muistan kun pidit musta kiinni ja juteltiin. Tykkäsin siitä. :/
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:27"]Et edes huomannu mua tänään, vaikka sun oli pakko huomata, mutta vaikutit siltä ettet halunnut huomata :(
[/quote]
Huomasin sinut kyllä. Mutta kun tilanne on mikä on, niin yritän päästä sinusta yli...
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 22:27"]
Et edes huomannu mua tänään, vaikka sun oli pakko huomata, mutta vaikutit siltä ettet halunnut huomata :(
[/quote]
missä olit?
Nuku hyvin. Tykkään susta.