Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
621/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

M,

katoin taas tänään Facebookissa uusia kuvia susta, olet niin ihana.<3 Samalla komea ja lutuinen. En tiedä mikä muhun silloin alkuvuodesta meni, kun pakenin. Olin niin vaikuttunut susta, olet kuin mun vastakappale.:)

Tulen vielä lähiaikoina ottamaan selvää, onko meidän välillä vielä jotain. Toivottavasti, nyt olisin valmis antautumaan sulle,kokonaan.<3

t.M

Vierailija
622/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

välitän susta mutten kykene palaamaan vaikka kuinka haluisit... oot muuttunut,etkä hyvään suuntaan. toivottavasti sulla silti kaikki hyvin s;lle pietarsaareen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla sulta, että rakastit mua enemmän ku sitä nykyisstä horoos. HAluan kuulla kuinka kaipaat mua yhä joka päivä- ja että haluat koittaa uudelleen, Uuus aika ja uudet kujee. 

ANNNA MU RAKASTAA SUA, jos säkin rakastat mua

Jätä se pikku lehmä, pliis

Ole mies, tule mun luo ja olllzzn yhdessä aprempia kuin erikseen 

Vierailija
624/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 01:12"]Haluaisin kuulla sulta, että rakastit mua enemmän ku sitä nykyisstä horoos. HAluan kuulla kuinka kaipaat mua yhä joka päivä- ja että haluat koittaa uudelleen, Uuus aika ja uudet kujee. 

ANNNA MU RAKASTAA SUA, jos säkin rakastat mua

Jätä se pikku lehmä, pliis

Ole mies, tule mun luo ja olllzzn yhdessä aprempia kuin erikseen 
[/quote]

Oletko Turusta tai sen läheltä? :D
Jos olet se tietty ihminen, en ihmettele miks ukkos heivas sut.

Vierailija
625/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiro, halusin vaan sanoo et oot läpimätä jätkä! Kohtelet niin huonosti naistas etkä ota vastuuta mistään. Luulitko tosissas et kiinnostuisin moisesta pettäjästä? Lopeta toi lapsellinen käytös, et oo enään mikään teini. Lopeta naises siivellä eläminen, hanki töitä ja ryhdistäydy. Sinuna laittaisin kans sen korkin kiinni. Tajuutko kuin raskasta se sun avovaimolles oli, kun sai keskenmenon? Sulle se ei ollut mitään mutta hänelle oli... Oot aivopessyt naises eikä se uskalla elää ilman sua. Saar rauhassa pilata oman elämäs mut älä vedä mun ystävää siihen!!!

Vierailija
626/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiistaisin ennen nukkumaanmenoa vinosti tuossa. Muina päivinä et tiedä.

Vierailija
627/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa tehdä sinut onnelliseksi muulla keinolla kuin olemalla yhdessä kanssasi. Olet mulle maailman tärkein ja rakkain ihminen, mutta suhteemme rikkoo minut. Olisipa sinulla voimaa muuttua. Rakastan sua niin että sydän särkyy ja pää turtuu kun joudun olemaan erossa sinusta. Olen niin suruissani ja pettynyt siitä että tämä päättyi näin. Välillä tämä tuntuukin unelta, heräisinpä taas aikaisemmin todellisuutta olleeseen onnellisuuteen ja rakkauteen. Mielessäni on muistona sinusta vain onnellinen tulevaisuus jonka rikoin ja sydämesi jonka särjin.

Vierailija
628/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.
Oot vitun kusipää mulkku saatana!

Vierailija
629/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma. Voitko suojella mua taivaasta?

Vierailija
630/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori J, että valehtelin sulle niin monessa asiassa.

Vierailija
631/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori
K:oolle Raisioon

Vierailija
632/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minnalle Treelle ja Tiialle. Anteeks kaikesta, toivottavasti sä Tiia oot ainakin päässy musta jo yli. Olin idiootti ja nuori! Ainiin Mariannelle kanssa pahoittelut.

Vierailija
633/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

J.L, me ei enää tavata. Koskaan. Olet minulle lämmin tunne, aavistus rakkaudesta, tieto siitä, että olen tullut iltaan.

Vierailija
634/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä muhun meni
En voi kun anteeksi pyytää
Tekemättömäksi en saa
Ronja
Älä kanna kaunaa

Vierailija
635/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juho, Niko ja Joonas.

anteeksi, teidän täytyy mut unohtaa

Vierailija
636/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

V, Lahdesta.
En oo kuullut susta vuosiin mutta silti ajattelelen sua aina välillä. Mitä sulle kuuluu? Onkohan sulla kaikki paremmin nykyään...

Vierailija
637/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viel kerran lyöt tyttöystävääs.... :@
m, hki

Vierailija
638/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Miks oot muuttunu niin paljon? Ennen olit mulle tukipilari ja elämän opas. Nyt oot ihan eri ihminen :(

Vierailija
639/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essi laita mulle viestä, haluan kuulla susta jotain:)

Vierailija
640/9334 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirjami mulla on ikävä meidä peppasexiä. Ota yhteyttä

Ketju on lukittu.