Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Haluutko kaverin talkoisiin? :)
Alexandra, kiitos helvetisti niistä kahdesta sukupuolitaudista! Opettele pitämään sakset kiinni jatkossa, niin ehkä jonakin päivänä löydät itsellesi miehen. ps. Mikä niissä bodareissa oikein viehättää?
Pertti, sukkasi löyhkäävät. Voisitko pitää ne jatkossa jalassa? Ollaan sentään töissä!
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:41"]Pertti, sukkasi löyhkäävät. Voisitko pitää ne jatkossa jalassa? Ollaan sentään töissä!
[/quote]Ne KENGÄT siis!
Oi Helena oi Helena, oot aina mielessäin... t. Arvaa kuka ;-)
Tuksu, onko puutarhasi kunnossa? T. Ike
Nimimerkki Vierailija, haluan sinua ja vain sinua! Voisimmeko tavata? T. Nimimerkki Vierailija
[quote author="Vierailija" time="29.01.2015 klo 15:11"]I love you V
[/quote]
Mä omin tän ;)
Inkeri, ens kerralla en sitten halua nähdä enää sitä rämemajavaa. Tee asialle jotain! Kiitos, tack!
Vaimo ai lav juu sou mats!!!! x 100000 t. Kaaleppi
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:54"]Vaimo ai lav juu sou mats!!!! x 100000 t. Kaaleppi
[/quote]Kaaleppi ai lav juu tuu mai sviithaart!!! <3 x 100000000 t. Vaimo
Riku, olet niin järjettömän kuuma, että meinaan pyörtyä joka kerta kun näen sut. Harmi, että sitä ei edes tapahdu ihan päivittäin.
Mä haluaisin piirtää sun selkään kukkasen.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:11"]
Mä haluaisin piirtää sun selkään kukkasen.
[/quote]
Mihin tää liittyy? Niinku millä tavalla haluaisit piirtää?
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:43"]
Nyt muakin jo ärsyttää tää ketju (ja moni muu). Tulee vaan lisää väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä kuka sano ja mitä sano. Otetaan iisisti, aika auttaa..
[/quote]
Sama. Täällä on ainakin yksi viesti jota voisi luulla minun kirjoittamakseni mutta ei ole! Joten J jos luet tätä ketjua, niin se en ollut minä!
[/quote]
Täällä yksi J ilmoittautuu ja varmaan kymmenen muutakin.
[/quote]
Ja täälä!
[/quote]
Oot muuten Hämeestä :D. Täälä paljasti sur. Sielä ja täälä. Hih! Vai oisko kuitenkin siellä ja täällä? J Hämeestä ilmoittautui mukaan!
[/quote]
Niin oonki täälä Hämeessä :D
M:
Toivon, että et ole minuun enää missään yhteydessä. En vihaa sinua, olen vaan tottunut elämään ilman isää enkä kaipaa sinua elämääni.
En halua kuulla sinusta, en halua nähdä sinua. Haluan, että et ole minulle mitään, vaikka nyt olet ollut mielessäni siksi, koska pelkään, että otat minuun yhteyttä, tulet kotiovelleni, tulet valmistujaisiini tai törmään sinuun kadulla. Älä tule kotikaupunkiini. Äläkä yritä pitää yhteyttä äitiini. Me emme tarvitse sinua.
Älä ajattele minua. Älä ajattele, että olen tyttäresi, joka ei halua pitää yhteyttä. Ajattele, että minua ei ole olemassa. Sinä et pitänyt yhteyttä minuun, kun olisin sitä lapsena tarvinnut. Et ollut sellainen isä, jonka olisin halunnut sinun olevan.
Toivon kuitenkin, että olet onnellinen omassa elämässäsi ja että voit luopua minusta, tyttärestäsi. Minulla on kaikki hyvin niin kauan, kun et ole elämässäni, enkä minä sinun.
-K
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:11"]Mä haluaisin piirtää sun selkään kukkasen.
[/quote]Mäkin, nimittäin peenikselläni.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 16:14"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 10:23"][quote author="Vierailija" time="28.01.2015 klo 09:43"]
Nyt muakin jo ärsyttää tää ketju (ja moni muu). Tulee vaan lisää väärinkäsityksiä, kun ei tiedetä kuka sano ja mitä sano. Otetaan iisisti, aika auttaa..
[/quote]
Sama. Täällä on ainakin yksi viesti jota voisi luulla minun kirjoittamakseni mutta ei ole! Joten J jos luet tätä ketjua, niin se en ollut minä!
[/quote]
Täällä yksi J ilmoittautuu ja varmaan kymmenen muutakin.
[/quote]
Ja täälä!
[/quote]
Oot muuten Hämeestä :D. Täälä paljasti sur. Sielä ja täälä. Hih! Vai oisko kuitenkin siellä ja täällä? J Hämeestä ilmoittautui mukaan!
[/quote]
Niin oonki täälä Hämeessä :D
[/quote]Hämeessä sitä aina sattuu ja tapahtuu!
[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 04:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:57"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:53"] [quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:47"][quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 18:28"] Oot syystäkin kiusaantunut ja varmaan sekaisin. Sulla on sellainen "mee pois" -fiilis. Tungin ihan liian lähelle. Siks oonkin potkinut täällä itseäni persuksille, koska olen 100% urpo. Voi hvetin hvetti sentään, siis täydellinen taukki! No, antaa aaltojen asettua. Ei elämä varmaan tähän(kään) lopu. Kyllä tää tästä.. ;) [/quote] miehelle vai naiselle? Kaupungin eka kirjain? [/quote]Kohde varmasti tunnistaa kyllä. [/quote] pieni vinkki olis kyllä paikallaan [/quote]Oon antanut jo liikaakin vinkkejä, joten eiköhän nää jo riitä. Naiselle oli.
[/quote]
alkaako etunimi E:llä?
[/quote]
Minulla oli kerran samanlainen tilanne ku henkilö piiritti ja piiritti, kaikki tuntu vaa kamalan sekaselta :) Mut hauskoja muistoja jäi henkilöstä N :)