Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Aika käy vähiin... En halua hyvästellä sinua :(
Hullua tai, mutta olen todella kiitollinen, että olen kulkenut tätä matkaa, joka jatkuu edelleen. On tosiaan johdatusta, että kohtasin sinut, joka olet muuttanut tämän elämäni. Toivon, että kuulut siihen jatkossa niin kauan kuin elämme täällä ja senkin jälkeen tavalla tai toisella. Olet rakas.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:25"]
Aika käy vähiin... En halua hyvästellä sinua :(
[/quote]
Älä hyvästele... Mä en hyvästele sua ainakaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:28"]Hullua tai, mutta olen todella kiitollinen, että olen kulkenut tätä matkaa, joka jatkuu edelleen. On tosiaan johdatusta, että kohtasin sinut, joka olet muuttanut tämän elämäni. Toivon, että kuulut siihen jatkossa niin kauan kuin elämme täällä ja senkin jälkeen tavalla tai toisella. Olet rakas.
[/quote]
Elämä on arvokas. Elämässä ei koskaan asiat tapahdu väärään aikaan. Luota, kyllä se elämä kantaa.
Tämä on ollut niin outoa, vähän yliluonnollistakin. Jaksan ihmetellä joka päivä.
Leo J Tampereelta, oot kuuma!!
Terkuin, puuma...
Mitäs jos jättäisit mun lapseni rauhaan?
Persreijälle terveisiä virtuaalimaailmaan.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:49"]Persreijälle terveisiä virtuaalimaailmaan.
[/quote]
?
Mietin et lähettäisin sulle alastonkuvan, ihan hyvällä maulla otetun. ;-)
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:46"]Mitäs jos jättäisit mun lapseni rauhaan?
[/quote]
?
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:30"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:28"]Hullua tai, mutta olen todella kiitollinen, että olen kulkenut tätä matkaa, joka jatkuu edelleen. On tosiaan johdatusta, että kohtasin sinut, joka olet muuttanut tämän elämäni. Toivon, että kuulut siihen jatkossa niin kauan kuin elämme täällä ja senkin jälkeen tavalla tai toisella. Olet rakas. [/quote] Elämä on arvokas. Elämässä ei koskaan asiat tapahdu väärään aikaan. Luota, kyllä se elämä kantaa.
[/quote]
Kiitos! :) <3
Kai se nyt sitten on ohi. Molemmat saimme aikamme mitä halusimme. Ei kaikesta saa suurta rakkaustarinaa. Ehkä joskus tapaan sen oikean, vaikka varmemmin onni käy sinulle. Olen silloin onnellinen puolestasi.
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:52"]
Mietin et lähettäisin sulle alastonkuvan, ihan hyvällä maulla otetun. ;-)
[/quote]
Joo, lähetä ihmeessä. .) Odotan innolla!
Haluaisin halata sinua pitkään ja sen jälkeen makoilla vierekkäin, silitellä, jutella...
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:49"]Persreijälle terveisiä virtuaalimaailmaan.
[/quote]
Tuota tuota: haistappa puota!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:08"]
Haluaisin halata sinua pitkään ja sen jälkeen makoilla vierekkäin, silitellä, jutella...
[/quote]
Niin minäkin :) Pitäis vissiin vaan ensin aloittaa tuosta juttelemisesta :D
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 23:08"]
[/quote]
ja ehkä pussaillakin?
Enää kahdeksan tuntia! Sit me ollaan samassa rakennuksessa!
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:15"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 22:07"]
En kestä, oot koko ajan mielessä! Pitäisi alkaa mennä jo yöpuulle mutta kun sinä... Ihana sinä :)
[/quote]
Säkin oot mun mielessä. Jos siis oot sä. :) tehdäänkö jotain kivaa?
[/quote]
Tehdään! Kahville? :)
[/quote]
Jes!! Tai mieluummin lasilliselle jotain vähän vahvempaa. :)
[/quote]
Hah, totta ;)