Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)

Vierailija
23.08.2014 |

Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi. 

Kommentit (9334)

Vierailija
3261/9334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua?
[/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää.
[/quote] Toivoisin muuten että vastaat tähän rehellisesti.

Vierailija
3262/9334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi niin lähdetään siitä että sanot että haluat nähdä ja jutella. Mikään ei ole myöhäistä. Mietitkö koskaan kuinka absurdi tämä tilanne on? Jos tämä on totta niin olet se 1:175 000 jos olen täältäkin sinut löytänyt. Ja joo, hehku on ostettu, pitäisi vain vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3263/9334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:05"]

Jos meillä olisi mahdollisuus yhteen ihanaan yöhön yhdessä, haluaisitko? 

[/quote]

Tunteella kyllä ja järjellä en. Tämä on M:lle.

Vierailija
3264/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:00"]Jos oikeasti tapaisimme, en tiedä miten sydämeni reagoisi. Välillämme on aikaa ja matkaa, mutta kaipaus jäi. Vieläkin tuntuu siltä että saattaisin jättää koko nykyisen elämäni vuoksesi, vaikka olisimmekin ehkä lopulta liian erilaisia.

Uskallanko siis oikeasti koskaan tavata sinua enää, edes ystävinä, vaikka haluaisinkin sitä. Tuskin ajattelet edes asioista niinkuin minä, todennäköisesti menettäisin vain nykyisen elämäni; mutta jotain uuttahan tulisi kuitenkin ajan myötä tilalle. Jos epäilet arvaavasi kuka tämän kirjoittaa, älä huoli, tämä on enemmän minun ongelmani kuin sinun - kuten ennenkin uskoakseni. Pärjään kyllä kuten tähänkin asti, nauti elämästäsi, sitä toivon eniten.
[/quote]

Olet ihana.

Vierailija
3265/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pura mieltäsi jollain muulla tavalla. Se mitä nyt teet aiheuttaa vain harmia.

Sinulle?

Vaikutukset ulottuvat koko yhteisöön. Ilmapiiri myrkyttyy, tehokkuus ja tuottavuus kärsivät.

Minkä kokoisesta yhteisöstä on kysymys?

Vierailija
3266/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:08"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:58"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää. [/quote] Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa. [/quote] Pohjalta tosiaankin. Miten voit edes vajota niin alas, että alas provosoimaan netissä? Provokaation tarkoituksena on saada ihminen jolla on tunteet masentumaan sekä loukata hänen arvojaan, mustamaalata ja levittää vahingollisia juoruja. Kiusaamisen kohde ei aluksi edes välttämättä tiedä, kuka tai ketkä ovat hänen kiusaajansa. Pitäisi olla nollatoleranssi kiusaamiselle, sillä kiusaaja tuhoaa aina koko yhteisön työn tulosta ja aiheuttaa varuillaanolon joka on psyykkisesti hyvin tuomittavaa. [/quote] Sinäpä sen sanoit. Kiusaaminen pitäisi saada loppumaan. Syö hermoa mutta sehän on ilmeisesti tarkoituskin? Tämä on minulle ainoa paikka purkaa mieltäni. Nimettömänä netissä :/ [/quote] Pura mieltäsi jollain muulla tavalla. Se mitä nyt teet aiheuttaa vain harmia. [/quote] Sinulle? [/quote] Vaikutukset ulottuvat koko yhteisöön. Ilmapiiri myrkyttyy, tehokkuus ja tuottavuus kärsivät.

[/quote]

Kiusaamisen kohteen tunteista niin väliä? Tai jaksamisesta? Kiusattukin osa oma yhteisöään joka kärsii myös.

Vierailija
3267/9334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:52"]Jos olet tosissasi niin lähdetään siitä että sanot että haluat nähdä ja jutella. Mikään ei ole myöhäistä. Mietitkö koskaan kuinka absurdi tämä tilanne on? Jos tämä on totta niin olet se 1:175 000 jos olen täältäkin sinut löytänyt. Ja joo, hehku on ostettu, pitäisi vain vaihtaa.
[/quote]
Nyt rupesin epäilemään oletko se oikea, koska me näemme melko säännöllisesti, mutta minä otan kumminkin tämän henkilön kanssa asian puheeksi seuraavalla kerralla.

Vierailija
3268/9334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan sua!

Vierailija
3269/9334 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 18:38"]Hei tyyppi, tuliko se toinen henkilö sun duunis parkkipaikalle klo 12.30?
[/quote]mä olin myöhässä ja olin unohtanut jo koko jutun... Jäi tarkistamatta. Ehkä joku toinen kerta.

Vierailija
3270/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on rakkaus?

Vierailija
3271/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä A:lle! 

Vierailija
3272/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi, kyllä sä varmasti olet aivan hetero. Kuka sellaista epäili ettet olisi? T. heTero

Vierailija
3273/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 21:55"]

Himottaa, kun tuut mun lähelle ja katsot mua silmiin.

[/quote]Milloin me nähtiin viimeksi?
[/quote]En muista enää. Kerro sä!

Vierailija
3274/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää.

[/quote]

Ohis. Olen ihastunut ajattelutapaasi, olet upea ihminen.

Vierailija
3275/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"]

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää.

[/quote]

Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa.

Vierailija
3276/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:08"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:58"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää. [/quote] Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa. [/quote] Pohjalta tosiaankin. Miten voit edes vajota niin alas, että alas provosoimaan netissä? Provokaation tarkoituksena on saada ihminen jolla on tunteet masentumaan sekä loukata hänen arvojaan, mustamaalata ja levittää vahingollisia juoruja. Kiusaamisen kohde ei aluksi edes välttämättä tiedä, kuka tai ketkä ovat hänen kiusaajansa. Pitäisi olla nollatoleranssi kiusaamiselle, sillä kiusaaja tuhoaa aina koko yhteisön työn tulosta ja aiheuttaa varuillaanolon joka on psyykkisesti hyvin tuomittavaa. [/quote] Sinäpä sen sanoit. Kiusaaminen pitäisi saada loppumaan. Syö hermoa mutta sehän on ilmeisesti tarkoituskin? Tämä on minulle ainoa paikka purkaa mieltäni. Nimettömänä netissä :/ [/quote] Pura mieltäsi jollain muulla tavalla. Se mitä nyt teet aiheuttaa vain harmia. [/quote] Sinulle? [/quote] Vaikutukset ulottuvat koko yhteisöön. Ilmapiiri myrkyttyy, tehokkuus ja tuottavuus kärsivät.

[/quote]

Kiusaamisen kohteen tunteista niin väliä? Tai jaksamisesta? Kiusattukin osa oma yhteisöään joka kärsii myös.
[/quote] Joskus yhteisö on niin heikko, ettei laita kiusaajalle stoppia.

Vierailija
3277/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:05"]Jos meillä olisi mahdollisuus yhteen ihanaan yöhön yhdessä, haluaisitko? 
[/quote]

Olet varmaan kuullut ajatukseni. Haluaisin.

Vierailija
3278/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 09:09"]Täällä on ihan liikaa näitä A ja M tyyppejä. Molemmat kun sopii. Äh, pitäis varmaan keksiä parempaa tekemistä. Silti, olet ihan hemmetin seksikäs mies A. Kihelmöi jalkapohjia myöten kun ilmestyt näköpiiriin. 
[/quote]

Tämä on kyllä niin totta.. Missä yhteydessä näet tätä seksikästä A:ta?
[/quote]

Totta. Näitä M ja A persoonia on paljon täällä. M, kunpa välillämme tapahtuisi jotain! t: A

Vierailija
3279/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 15:53"]

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 12:10"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:39"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:08"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 10:58"] [quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 07:02"][quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:04"] [quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 19:31"]Miten Sinä toimisit jos olisit minun tilanteessani? Jos läheisesi olisi vastaavassa tilanteessa? Miten neuvoisit minua? [/quote] Sinun tilanteessasi olisin rehellinen enkä pelkojen takia vain hännystelisi pahoja ihmisiä. Maailma ei muutu, jos ei sen eteen tee mitään. Kun minulla on vaikeaa, niin silloin arvostan entistä enemmän sitä mitä minulla on. Onko tilanteesi tosiaankin sellainen, että et voi olla hyvä toiselle joutumatta siitä itse vaikeuksiin. Silloin pitää miettiä mitkä ovat niiden muiden ihmisten motiivit. Minä en haluaisi luovuttaa, koska koen että perimmäinen tarkoitus tässä maailmassa on tehdä tästä parempi paikka elää. [/quote] Kiitos vastauksestasi. Tässä ei kuitenkaan varsinaisesti ole kyse hyviksistä tai pahiksista, tai ehkä vähän niinkin. Pikemminkin liian pitkään jatkuneesta provokaatiosta joka pitäisi saada loppumaan jotta pääsisin elämässä edes pienen pykälän eteenpäin. Jokseenkin pohjalta yritän ponnistaa. [/quote] Pohjalta tosiaankin. Miten voit edes vajota niin alas, että alas provosoimaan netissä? Provokaation tarkoituksena on saada ihminen jolla on tunteet masentumaan sekä loukata hänen arvojaan, mustamaalata ja levittää vahingollisia juoruja. Kiusaamisen kohde ei aluksi edes välttämättä tiedä, kuka tai ketkä ovat hänen kiusaajansa. Pitäisi olla nollatoleranssi kiusaamiselle, sillä kiusaaja tuhoaa aina koko yhteisön työn tulosta ja aiheuttaa varuillaanolon joka on psyykkisesti hyvin tuomittavaa. [/quote] Sinäpä sen sanoit. Kiusaaminen pitäisi saada loppumaan. Syö hermoa mutta sehän on ilmeisesti tarkoituskin? Tämä on minulle ainoa paikka purkaa mieltäni. Nimettömänä netissä :/ [/quote] Pura mieltäsi jollain muulla tavalla. Se mitä nyt teet aiheuttaa vain harmia. [/quote] Sinulle? [/quote] Vaikutukset ulottuvat koko yhteisöön. Ilmapiiri myrkyttyy, tehokkuus ja tuottavuus kärsivät. [/quote] Kiusaamisen kohteen tunteista niin väliä? Tai jaksamisesta? Kiusattukin osa oma yhteisöään joka kärsii myös. [/quote] Joskus yhteisö on niin heikko, ettei laita kiusaajalle stoppia.

[/quote]

Voisiko kiusaajat itse laittaa stopin toiminnalleen? Olisiko se mahdollista? Mikä sitä ylläpitää?

Vierailija
3280/9334 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:52"]

Jos olet tosissasi niin lähdetään siitä että sanot että haluat nähdä ja jutella. Mikään ei ole myöhäistä. Mietitkö koskaan kuinka absurdi tämä tilanne on? Jos tämä on totta niin olet se 1:175 000 jos olen täältäkin sinut löytänyt. Ja joo, hehku on ostettu, pitäisi vain vaihtaa.

[/quote]

Haluaisin nähdä ja jutelle. Kasvotusten. Mutta miten ihmeessä ottaa asia puheeksi? Sillä tämähän on hulluutta :D Liian paljon aikaa on kulunut jotta keskustelun aloituksen voisi tehdä luontevasti...

Ketju on lukittu.