Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Rita! Koitahan olla flirtailematta miehelleni, avopuolisosi velipuolelle. Seuraavalla kerralla sanon asiasta sinulle ääneen.
Tapa ite ittes, Gutale. Mä vihaan sua.
Ikiaikainen rakkaani. Elämä tuntuu taas alkavan siitä mihin jäimme. Meistä tulee taas yhtä, kokonainen, kun pääsemme yhteen. Sinä olet se, jonka kohdatessani kaikki muu menettää merkityksensä. Olemme tässä ja nyt. Nyt, aina ja ikuisesti. ♥
Tsempatkaa Mut yksin yöelämään !
Oon täysin rakastunu suhun. En pysty kattomaan sua ees silmiin tai menee jalat alta...
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:02"]
Tsempatkaa Mut yksin yöelämään !
[/quote]Muista ottaa perhosveitsi mukaan somppujen varalta. Tsemppiä muuten!
Niin mäki suhun (vaikka epäilenkin sun olevan nainen...).
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:08"]
Oon täysin rakastunu suhun. En pysty kattomaan sua ees silmiin tai menee jalat alta...
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:10"]Niin mäki suhun (vaikka epäilenkin sun olevan nainen...).
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:08"]
[/quote]
[/quote]
:D
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:17"]Toivon samaa. Niin että sattuu.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:45"]
Haluaisin maata vieressäsi ja kuljettaa kättäni vartalollasi ja tuntea ihosi pehmeys ja lämpö. Toivottavasti tämä toteutuisi joskus. Hyvää yötä A ♥
[/quote]
[/quote]
Voiko mies kirjoittaa näin? Ettet ole nainen? Nimeni ekat kirjaimet on muuten A ja N, ja olen nainen, niin pisti silmään :D
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:17"]Toivon samaa. Niin että sattuu.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:45"]
Haluaisin maata vieressäsi ja kuljettaa kättäni vartalollasi ja tuntea ihosi pehmeys ja lämpö. Toivottavasti tämä toteutuisi joskus. Hyvää yötä A ♥
[/quote]
[/quote]
Voiko mies kirjoittaa näin? Ettet ole nainen? Nimeni ekat kirjaimet on muuten A ja N, ja olen nainen, niin pisti silmään :D
[/quote]
Kyllä tuon kirjoittaja on selvästi mies, sydän vain hämää.
Kreisi, kreisi mies...pus pus. Pistän sut kuriin ja joudut olemaan mun kanssa ikuisesti. Maailman tappiin. :D
Pussailisin sua joka puolelle, jos olisit tässä mun vieressä.
Toivottavasti näen sut maanantaina. On ollut ikävä sun hymyä.
Olemme kuin kaksi magneettia, vedämme toisiamme puoleemme...
Vaikka olemme tahoillamme naimisissa, en lakkaa miettimästä sinua. Mietin, värähtikö jokin välillämme. En kai koskaan saa sitä tietää, ja se tekee minut surulliseksi. Terkkuja M:lle.
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:10"]Niin mäki suhun (vaikka epäilenkin sun olevan nainen...). [quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 21:08"] Oon täysin rakastunu suhun. En pysty kattomaan sua ees silmiin tai menee jalat alta... [/quote] [/quote] :D
[/quote]
Epäilet vain? Mä tiedän olevani nainen :D Sitä paitsi säkin olen, mutta ei se mitään. Toden totta vaikea katsoa sua pidempään, koska tunnen sua kohtaan niin vahvasti :)
[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 10:22"]
Ootko J? Toinen kirjain U?
[/quote]
No paljastetaan sit, Juhanilta Annille... ;)
[/quote]
Hyvä yritys joltain, mutta tämä edellinen ei ollut alkuperäinen kirjoittaja. Hoidetaan A tämä sitten kasvotusten eli en vastaa enää mihinkään urkintoihin. Hyvää yötä A ♥
Mulla on ihan kauhea ikävä sua pikkuiseni, vaikka ootkin mun lähellä. Oot mulle mun koko maailma, kaikkein rakkain ja tärkein. Jotain niin rakasta, ettei ole edes sanoja kuvaamaan mitä tunnen sinua kohtaan. Oon aina valmis tekemään sun puolesta mitä ikinä tarvitsee. Pelkään ihan hirveästi, että menetän sut joku päivä. Että sulle tapahtuu jotain pahaa, vaikka kuinka yritän suojella sinua. Mitään muuta en toivo, kuin että saan pitää sut luonani nyt ja aina. Äiti rakastaa sua. <3
Tahtoisin kyllä