Kirjoita tänne terveiset jollekin mielessäsi pyörivälle ihmiselle :)
Haluaisitko sanoa jotain jollekin, muttet uskalla tai voi? Pyöriikö henkilö jatkuvasti mielessäsi, etkä tiedä minne voisit purkaa ajatuksiasi? Kirjoita ne tänne! Jos haluat, voit laittaa lisäksi mukaan hänen nimikirjaimensa tai asuinpaikkakuntansa tunnistamisen helpottamiseksi.
Kommentit (9334)
Lähetän lämpimät terveiseni sille miehelle, jonka kanssa elämästä olisi voinut tulla ihana matka ja jännittävä seikkailu, jos olisimme kohdanneet.
Pidä mua sylissä ja suutele mua.
Suuret, lämpöiset kiitokset terapiasta! En tiedä edes osaanko tässä vaiheessa olla riittävän kiitollinen saamastani avusta, ehkä ymmärrän sen vähitellen. Vielä kaikki tuntuu niin uudelta. Tutkiskelu jatkuu. Toivottavasti saan jonakin päivää laittaa hyvän kiertämään. :)
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:38"]
Suuret, lämpöiset kiitokset terapiasta! En tiedä edes osaanko tässä vaiheessa olla riittävän kiitollinen saamastani avusta, ehkä ymmärrän sen vähitellen. Vielä kaikki tuntuu niin uudelta. Tutkiskelu jatkuu. Toivottavasti saan jonakin päivää laittaa hyvän kiertämään. :)
[/quote]
miks tää sama kommentti tulee aina vähän väliä tänne ketjuun?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 19:50"]
Vielä jos vain sinut hetkeksi vierelleni saisin, halauksiin hukuttaisin, suudelmin sinut kostuttaisin ja hellästi ottaisin....
[/quote]
Ota vaan.
Ensiksi yhteyttä. Hellästi.
Koska olette viimeksi rakastelleet?
Oon allerginen sulle. Mut voin vetää allergialääkkeitä.
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:44"]
Koska olette viimeksi rakastelleet?
[/quote]
Oisko ollut viime viikolla. Ei näillä kymmenillä ole enää kovin kiihkeetä. Kuinka niin?
[quote author="Vierailija" time="04.03.2015 klo 20:52"]
('o') <3 (~.^)
[/quote]
possu sydän leveänaama
Voi kun pääsisin sun viekkuun..
Ninnulle terkut, rakastan sua edelleen, vaikka siitä on jo melkein viisi vuotta.